Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Серветки
Очікувана вартість
3 600,00 UAH
UA-2019-11-27-000649-b ● 7483287b7c384bffa96cc27940493512
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34315660 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Олексій Лавров +380635351245 skalper.89@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2019 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 3 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19240000-0: Спеціальні тканини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 упаковка
Серветки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро , просп. Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19240000-0 — Спеціальні тканини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2019 10:26 |
04 Вимоги до квалификації.docx |
27 листопада 2019 10:26 |
02 Технические и качествекнные характеристики.doc |
27 листопада 2019 10:26 |
05 Проект договору.docx |
27 листопада 2019 10:26 |
03 Комерційна пропозиція.docx |
27 листопада 2019 10:26 |
01 Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо структури та кількості
Дата подання: 27 листопада 2019 16:38
Дата відповіді: 27 листопада 2019 17:41
Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, в тендерній пропозиції указані серветки (матеріал: мікрофібра), але в якісних вимогах зображена серветка (матеріал: віскоза)! Це зовсім різні матерали! Який саме потрібно подавати в пропозиції?
Заявлена кількість - 80 упаковок ( по 5 штук в упаковці). Тобто таких серветок Вам потрібно 400 штук?
Відповідь: Доброго дня!
В додатку №1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі зазначено, що постачання саме товарів, що зображені на малюнках не є обов’язковим, а є їх еквівалентами.
Таким чином, в комерційній пропозиції необхідно подавати серветки з мікрофібри, як це визначено замовником у вимогах до предмету закупівлі.
Стосовно фасування продукції повідомляємо, що дійсно, загальна кількість серветок має становити 400 шт, тобто 80 упаковок по 5 штук.
В додатку №1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі зазначено, що постачання саме товарів, що зображені на малюнках не є обов’язковим, а є їх еквівалентами.
Таким чином, в комерційній пропозиції необхідно подавати серветки з мікрофібри, як це визначено замовником у вимогах до предмету закупівлі.
Стосовно фасування продукції повідомляємо, що дійсно, загальна кількість серветок має становити 400 шт, тобто 80 упаковок по 5 штук.
Щодо уточнення ціни!
Дата подання: 27 листопада 2019 18:12
Шановні партнери!
Перевірте, будь-ласка, кількість або суму закупівлі!
Цінова політика на ринку на дану позицію суттєво більша, ніж Ви просите!
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 11:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА #3072602781 |
Відхилено |
3 477,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 16:34
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій