Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Серветки
Очікувана вартість
3 600,00 UAH
UA-2019-11-27-000649-b 7483287b7c384bffa96cc27940493512
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олексій Лавров

+380635351245 skalper.89@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34315660
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олексій Лавров
+380635351245
skalper.89@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 13:00
Очікувана вартість: 3 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19240000-0: Спеціальні тканини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 упаковка
Серветки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро , просп. Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19240000-0 — Спеціальні тканини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 10:26
04 Вимоги до квалификації.docx
27 листопада 2019 10:26
02 Технические и качествекнные характеристики.doc
27 листопада 2019 10:26
05 Проект договору.docx
27 листопада 2019 10:26
03 Комерційна пропозиція.docx
27 листопада 2019 10:26
01 Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо структури та кількості
Дата подання: 27 листопада 2019 16:38
Дата відповіді: 27 листопада 2019 17:41
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, в тендерній пропозиції указані серветки (матеріал: мікрофібра), але в якісних вимогах зображена серветка (матеріал: віскоза)! Це зовсім різні матерали! Який саме потрібно подавати в пропозиції? Заявлена кількість - 80 упаковок ( по 5 штук в упаковці). Тобто таких серветок Вам потрібно 400 штук?
Відповідь: Доброго дня!
В додатку №1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі зазначено, що постачання саме товарів, що зображені на малюнках не є обов’язковим, а є їх еквівалентами.
Таким чином, в комерційній пропозиції необхідно подавати серветки з мікрофібри, як це визначено замовником у вимогах до предмету закупівлі.
Стосовно фасування продукції повідомляємо, що дійсно, загальна кількість серветок має становити 400 шт, тобто 80 упаковок по 5 штук.
Щодо уточнення ціни!
Дата подання: 27 листопада 2019 18:12
Шановні партнери! Перевірте, будь-ласка, кількість або суму закупівлі! Цінова політика на ринку на дану позицію суттєво більша, ніж Ви просите!
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 11:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА 3 477,00
UAH з ПДВ
3 477,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 09:32
заява відміну торгу.pdf
29 листопада 2019 09:51
цінова.pdf
29 листопада 2019 09:51
тех.вим.pdf
29 листопада 2019 09:51
ИНН код.pdf
29 листопада 2019 09:51
ПАСПОРТ 1.pdf
29 листопада 2019 09:51
ПАСПОРТ 2,3 .pdf
29 листопада 2019 09:51
ПАСПОРТ 10,11 (1) (1).pdf
29 листопада 2019 09:51
ПАСПОРТ 12,13.pdf
29 листопада 2019 09:51
ДОВІДКА документи (1).pdf
29 листопада 2019 09:51
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
29 листопада 2019 09:51
ДОВІДКА документи.pdf
29 листопада 2019 09:51
Гарантія на ДОКУМЕНТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА
#3072602781
Відхилено 3 477,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 16:34

Документи

03 грудня 2019 16:34
260.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій