Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Sewer cleaning services (Hydrodynamic cleaning of sewage collectors in the common territory of Kam`yanske)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34827358 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14 |
Контактна особа: |
Кірсік Анна Вадимівна +380569237222 zakupki_34827358@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council |
National ID: | 34827358 |
Contact point: |
Kirsik Anna Vadymivna +380569237222 zakupki_34827358@i.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2019 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2020 13:03 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Publication date: | 27 листопада 2019 14:06 |
Enquiries until: | 10 січня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 16 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 січня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 5 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється (протягом 10 (десяти) календарних днів) з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - кошти міського бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2020 12:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2020 12:23 |
21-20 від 11.01.20 внесення змін_гідродинаміка загальна _ЗМІНИ 3.doc | |
12 січня 2020 12:23 |
Додаток 1_Зміни 3.doc | |
12 січня 2020 12:23 |
ТД гідродинамічна промивка загальна територія _ гарантія 20 тис._сума_5.000.000грн_Зміни 3_doc.doc | |
03 січня 2020 20:42 |
14-20 від 13.01.2020 внесення змін_гідродинаміка каналізація загальна _ЗМІНИ 2.doc | |
25 грудня 2019 21:09 |
525-19 від 24.12.2019 внесення змін_гідродинаміка каналізація загальна _ЗМІНИ 1.doc | |
27 листопада 2019 14:16 |
Додаток 2.doc | |
27 листопада 2019 14:16 |
Додаток 3.doc | |
27 листопада 2019 14:16 |
Додаток 4.doc | |
27 листопада 2019 14:16 |
Додаток 5.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-13-000018 ● 3a2d906ae29a477b8a32e93c13f4ebb3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2020 18:16 |
16.01.2020 № 16
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.01.2020 № 16
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2019-11-27-000521-а
27.11.2019
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам'янської міської ради (код ЄДРПОУ 34827358) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-02-11 16:06:37
Роз'яснення щодо висновку
Просимо пояснити:
1. Чому не було запитано у Замовника пояснення?.
2.Чому перевіряючи закупівлю не було опрацьовано документи детально. Висновок винесено не правомірно.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-03-26 17:13:03
Розяснення щодо висновку
1. Чому не було запитано у Замовника пояснення?.
Відповідно до частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Отже запитувати у замовника пояснення це право, а не обов’язок органу державного фінансового контролю.
2.Чому перевіряючи закупівлю не було опрацьовано документи детально. Висновок винесено не правомірно.
Відповідно до інформації щодо моніторингу зазначеної закупівлі моніторингу підлягав етап закупівельного процесу: Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розкриття тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол засідання тендерного комітету від 24.12.2019 №525-19.
Закупівля проводилася шляхом застосування процедури «Відкриті торги з публікацією англійською мовою» На дату закінчення моніторингу Замовник не розглянув пропозиції учасників, а від так відсутній протокол розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 20 січня 2020 року. Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2020 року. Отже з дати подання пропозицій учасниками пройшло 13 робочих днів.
Відповідно до частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
На дату завершення моніторингу Замовником рішення про результати розгляду пропозицій учасників прийнято не було. Відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися у проведення процедур закупівель.
Отже повноваження розгляду тендерних пропозицій учасників та прийняття відповідного рішення це обов’язок лише Замовника. Тому питання щодо розкриття тендерних пропозицій у висновку не відображалося.
Водночас, звертаємо вашу увагу, що моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення з боку Замовника частини 1 ст.24 Закону, та стосуються застережень, які мають відображатися у банківській гарантії, та не стосуються частини 3 та 4 ст.24. Закону України «Про публічні закупівлі» Отже Ваші твердження є хибними.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з дати оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель. Дата початку моніторингу: 17 січня 2020. Отже моніторинг проведений у визначений цим Законом строк.
Що стосується розгляду заперечень до висновку, то Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено надання відповіді на заперечення. Відповідно до частини 10 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», - у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновок винесено не правомірно, зовсім не відповідно оприлюдненим Замовникам документам. Про що надано грунтовні заперечення.
2020-02-11 16:08:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Даний висновок подано на оскарження у судовому засіданні. |
Дата публікації: | 19 лютого 2020 |
Документи:
19 лютого 2020 11:22
|
SCAN0049.PDF |
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34827358 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "Екологічна Компанія "СЛОН" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ТОВ АТМОТЕРРА | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2020 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Екологічна Компанія "СЛОН" | — | Документи | |
ТОВ АТМОТЕРРА | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП" | — | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни: | 13 лютого 2020 21:53 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити торги тендер UA-2019-11-27-000521-a «Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Гідродинамічне прочищення каналізаційних колекторів на загальній території м.Кам'янське)», відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг (ч.1 ст.31 Закону). |
13 лютого 2020 21:53
|
99-20 від 13.02.2020 відміна торгів_причищення колекторів загальна.pdf |