Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Гідродинамічне прочищення каналізаційних колекторів на загальній території м.Кам'янське)
Sewer cleaning services (Hydrodynamic cleaning of sewage collectors in the common territory of Kam`yanske)
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2019-11-27-000521-a 2a894ca1b8e54602a03e1fe691b1de8f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 лютого 2020 13:03
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH
Publication date: 27 листопада 2019 14:06
Enquiries until: 10 січня 2020 10:00
Complaints submission until: до 16 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 січня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 5 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Гідродинамічне прочищення каналізаційних колекторів на загальній території м.Кам'янське)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, територія загального користування
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів

Sewer cleaning services (Hydrodynamic cleaning of sewage collectors in the common territory of Kam`yanske)
CPV: 90470000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється (протягом 10 (десяти) календарних днів) з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - кошти міського бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2020 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2020 20:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 грудня 2019 21:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2020 12:23
21-20 від 11.01.20 внесення змін_гідродинаміка загальна _ЗМІНИ 3.doc
12 січня 2020 12:23
Додаток 1_Зміни 3.doc
27 листопада 2019 14:16
Додаток 1.doc
12 січня 2020 12:23
ТД гідродинамічна промивка загальна територія _ гарантія 20 тис._сума_5.000.000грн_Зміни 3_doc.doc
03 січня 2020 20:42
ТД гідродинамічна промивка загальна територія _ гарантія 20 тис._сума_5.000.000грн_Зміни 2_doc.doc
25 грудня 2019 21:09
ТД гідродинамічна промивка загальна територія _ гарантія 20 тис._сума_5.000.000грн_Зміни 1_doc.doc
27 листопада 2019 14:16
ТД гідродинамічна промивка загальна територія _ гарантія 20 тис._сума_5.000.000грн_doc.doc
03 січня 2020 20:42
14-20 від 13.01.2020 внесення змін_гідродинаміка каналізація загальна _ЗМІНИ 2.doc
25 грудня 2019 21:09
525-19 від 24.12.2019 внесення змін_гідродинаміка каналізація загальна _ЗМІНИ 1.doc
27 листопада 2019 14:16
Додаток 2.doc
27 листопада 2019 14:16
Додаток 3.doc
27 листопада 2019 14:16
Додаток 4.doc
27 листопада 2019 14:16
Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Непрвильні контактні дані
Дата подання: 12 грудня 2019 17:05
Дата відповіді: 25 грудня 2019 21:10
Доброго дня, шановний Замовник! Контактні дані, які Ви залишили на майданчику, та вказали у Тендарній Документаціїї -- є не вірними. Просимо Вас вказати контактний телефоний номер для зв'язку/ Дякую!
Відповідь: «Доброго дня! Телефон за яким можно звертатися (0569) 55-40-60. Замовник спілкувався за даним номером телефону, телефонна лінія наразі працює. Дякуємо за запитання.»

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-13-000018 ● 3a2d906ae29a477b8a32e93c13f4ebb3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2020 18:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.01.2020 № 16

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.01.2020 № 16

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2019-11-27-000521-а

27.11.2019
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам'янської міської ради (код ЄДРПОУ 34827358) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-02-11 16:06:37

Роз'яснення щодо висновку

Просимо пояснити:
1. Чому не було запитано у Замовника пояснення?.
2.Чому перевіряючи закупівлю не було опрацьовано документи детально. Висновок винесено не правомірно.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-03-26 17:13:03

Розяснення щодо висновку

1. Чому не було запитано у Замовника пояснення?.
Відповідно до частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Отже запитувати у замовника пояснення це право, а не обов’язок органу державного фінансового контролю.
2.Чому перевіряючи закупівлю не було опрацьовано документи детально. Висновок винесено не правомірно.
Відповідно до інформації щодо моніторингу зазначеної закупівлі моніторингу підлягав етап закупівельного процесу: Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розкриття тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол засідання тендерного комітету від 24.12.2019 №525-19.
Закупівля проводилася шляхом застосування процедури «Відкриті торги з публікацією англійською мовою» На дату закінчення моніторингу Замовник не розглянув пропозиції учасників, а від так відсутній протокол розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 20 січня 2020 року. Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2020 року. Отже з дати подання пропозицій учасниками пройшло 13 робочих днів.
Відповідно до частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
На дату завершення моніторингу Замовником рішення про результати розгляду пропозицій учасників прийнято не було. Відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися у проведення процедур закупівель.
Отже повноваження розгляду тендерних пропозицій учасників та прийняття відповідного рішення це обов’язок лише Замовника. Тому питання щодо розкриття тендерних пропозицій у висновку не відображалося.
Водночас, звертаємо вашу увагу, що моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення з боку Замовника частини 1 ст.24 Закону, та стосуються застережень, які мають відображатися у банківській гарантії, та не стосуються частини 3 та 4 ст.24. Закону України «Про публічні закупівлі» Отже Ваші твердження є хибними.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з дати оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель. Дата початку моніторингу: 17 січня 2020. Отже моніторинг проведений у визначений цим Законом строк.
Що стосується розгляду заперечень до висновку, то Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено надання відповіді на заперечення. Відповідно до частини 10 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», - у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновок винесено не правомірно, зовсім не відповідно оприлюдненим Замовникам документам. Про що надано грунтовні заперечення.

2020-02-11 16:08:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Даний висновок подано на оскарження у судовому засіданні.
Дата публікації: 19 лютого 2020

Документи:

19 лютого 2020 11:22
SCAN0049.PDF

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-11-27-000521-a2a894ca1b8e54602a03e1fe691b1de8f
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Екологічна Компанія "СЛОН" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ АТМОТЕРРА Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС"
Документи
Очікується рішення
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Документи
Очікується рішення
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

18 січня 2020 11:51
Електронний підпис
18 січня 2020 11:50
521-а 16 ст і ТЗ новий.pdf
10 січня 2020 14:31
Електронний підпис
10 січня 2020 14:23
521-а інше-новий.pdf
02 січня 2020 13:59
Електронний підпис
02 січня 2020 13:58
Підписаний_Лицензия.pdf
02 січня 2020 13:58
inquiry_print.pdf
02 січня 2020 13:58
inquiry_print (1) (1).pdf
02 січня 2020 13:58
521-а-проект договору.PDF
02 січня 2020 13:58
521-А Ст16 ГОТОВО.pdf
02 січня 2020 13:58
521-а інше.PDF
02 січня 2020 13:58
9d7bf35b-8415-4c12-90f1-22f6ceabb915.pdf

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" #41052558

№ рішення у справі

54/61-р/к

Дата рішення у справі

12.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

18 січня 2020 17:58
Електронний підпис
18 січня 2020 17:58
Підписаний_gar1463.pdf
18 січня 2020 17:58
якість.PDF
18 січня 2020 17:58
документи.pdf
18 січня 2020 17:58
договір.PDF
18 січня 2020 17:58
гарантія.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП" #38187083

№ рішення у справі

54/51-р/к

Дата рішення у справі

26.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Екологічна Компанія "СЛОН"

ТОВ АТМОТЕРРА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Екологічна Компанія "СЛОН" Документи
ТОВ АТМОТЕРРА Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП" Документи

Публічні документи

18 січня 2020 11:51
Електронний підпис
18 січня 2020 11:50
521-а 16 ст і ТЗ новий.pdf
10 січня 2020 14:31
Електронний підпис
10 січня 2020 14:23
521-а інше-новий.pdf
02 січня 2020 13:59
Електронний підпис
02 січня 2020 13:58
Підписаний_Лицензия.pdf
02 січня 2020 13:58
inquiry_print.pdf
02 січня 2020 13:58
inquiry_print (1) (1).pdf
02 січня 2020 13:58
521-а-проект договору.PDF
02 січня 2020 13:58
521-А Ст16 ГОТОВО.pdf
02 січня 2020 13:58
521-а інше.PDF
02 січня 2020 13:58
9d7bf35b-8415-4c12-90f1-22f6ceabb915.pdf

Публічні документи

18 січня 2020 17:58
Електронний підпис
18 січня 2020 17:58
Підписаний_gar1463.pdf
18 січня 2020 17:58
якість.PDF
18 січня 2020 17:58
документи.pdf
18 січня 2020 17:58
договір.PDF
18 січня 2020 17:58
гарантія.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Екологічна Компанія "СЛОН"

ТОВ АТМОТЕРРА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 лютого 2020 21:53
Коментар щодо відміни: Відмінити торги тендер UA-2019-11-27-000521-a «Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Гідродинамічне прочищення каналізаційних колекторів на загальній території м.Кам'янське)», відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг (ч.1 ст.31 Закону).