Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль
Очікувана вартість
530 000,00 UAH
UA-2019-11-27-000506-a 7fb5d9f7b79144ef890098dfce3c1688
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Гойдало

sokal_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Сокальська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 01997248
Місцезнаходження: 80001, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул. Я Мудрого, 26
Контактна особа: Ольга Гойдало
sokal_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 23:59
Початок аукціону: 13 грудня 2019 12:40
Початок аукціону: 13 грудня 2019 12:40
Очікувана вартість: 530 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Легковий автомобіль

Джерело фінансування - кошти державного бюджету (Національної служби здоров'я України)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Легковий автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування - кошти державного бюджету (Національної служби здоров'я України). При наявності фінансування Замовник має право перерахувати Постачальнику аванс Аванс 15 Календарні 30
Поставка товару Джерело фінансування - кошти державного бюджету (Національної служби здоров'я України). Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 15 днів з дня отримання товару Замовником. Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 14:07
2-Додатки до ТД -Автомобіль.doc
27 листопада 2019 14:07
2-ТД -Автомобіль.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-13-000010 ● e41d1e6524e54ed9ad443e09c445d06f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020 14:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.04.2020 № 66

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-27-000506-a 27.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-15 15:38:48

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-11-27-000506-a, який проводився Комунальним некомерційним підприємством Сокальської ради Львівської області «Сокальська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, моніторингом встановлено, що за процедурою UA-2019-11-27-000506-a Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ТзОВ «Ю.Р.К.» 17.12.2019, проте станом на момент написання запиту (15.04.2020) укладений договір з ТзОВ «Ю.Р.К.» на веб-порталі Уповноваженого органу не опубліковано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи укладався договір з ТзОВ «Ю.Р.К.» за наслідками проведеної процедури закупівлі «Легковий автомобіль» за ID: UA-2019-11-27-000506-a?
2. Якщо такий договір не укладався, то з яких причин?
3. Якщо такий договір укладався, з яких причин його не опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-22 23:34:20

Відповідь на звернення в процесі проведення моніторингу (UA-M-2020-04-13-000010),

З приводу поданого звернення в процесі проведення моніторингу (UA-M-2020-04-13-000010), надаємо відповіді по заданим питанням.
Відповідь 1. Договір з ТзОВ «Ю.Р.К.» за наслідками проведеної процедури закупівлі «Легковий автомобіль» за ID: UA-2019-11-27-000506-a НЕ УКЛАДАВСЯ.
Відповідь 2. Договір не укладався з наступної причини. Згідно оголошення та опублікованої тендерної документації строк поставки автомобіля мав відбутися до 31.12.2019 р. Перший можливий строк підписання договору становив (враховуючи вихідні дні) 30.12.2019 р. Окрім того, органи казначейської служби 30. – 31.12.2019 р. вже не здійснюють обслуговування щодо взяття фінансових зобов’язань та оплати поставлених товарів. Відповідно була відсутня реальна можливість виконати умови договору як зі сторони постачальника, так і зі сторони замовника до 31.12.2019 р.
Відповідь 3. Договір НЕ укладався.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ю.Р.К." 529 900,00
UAH з ПДВ
529 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." 530 000,00
UAH з ПДВ
530 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 12:55
Електронний підпис
17 грудня 2019 11:08
Електронний підпис
11 грудня 2019 13:52
Електронний підпис
05 грудня 2019 16:38
Електронний підпис
05 грудня 2019 16:36
Цінова пропозиція.PDF
05 грудня 2019 16:36
Технічна специфікація.PDF
05 грудня 2019 16:36
СТАТУТ.PDF
05 грудня 2019 16:36
Протокол зборів.PDF
05 грудня 2019 16:36
Проект договору.PDF
05 грудня 2019 16:36
паспорт Світлик.PDF
05 грудня 2019 16:36
паспорт Крамар.PDF
05 грудня 2019 16:36
Наказ на Світлика.PDF
05 грудня 2019 16:36
Наказ на Крамара.PDF
05 грудня 2019 16:36
Лист щодо повноважень.PDF
05 грудня 2019 16:36
Доручення на Крамара.PDF
05 грудня 2019 16:36
договір Онур 3253.PDF
05 грудня 2019 16:36
Довідка про активи.PDF
05 грудня 2019 16:36
Дилерська угода.PDF
05 грудня 2019 16:36
Відомості учасника.PDF
05 грудня 2019 16:36
Витяг з ЄДРЮО.PDF

Публічні документи

11 грудня 2019 15:36
Електронний підпис
11 грудня 2019 15:35
Технічна специфікація.pdf
11 грудня 2019 15:35
Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2019 15:35
Гарантійні листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ю.Р.К."

ПВКФ "В.С.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ю.Р.К."
#22372423
Переможець 529 900,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 00:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 00:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ю.Р.К."
#22372423
529 900,00
UAH з ПДВ
Документи