Картриджі для принтерів
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-11-27-000291-b 84b2fc4b70b645e3a4ce4fec81eb746e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Рахункова палата
Код ЄДРПОУ: 00013540
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Михайла Коцюбинського,7
Контактна особа: Весніна Світлана Михайлівна
380442060740
Vesnina_SM@rp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 15:25
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
204 Одиниця
Картриджі для принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, місто Київ, Київ, вул.М.Коцюбинського,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019  —  28 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата згідно з умовами договору Пiсляоплата 2 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 листопада 2019 09:40
Електронний цифровий підпис
27 листопада 2019 09:39
Договір поставки картриджі.DOC
27 листопада 2019 09:39
ТД картриджи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 11:16
Дата відповіді: 02 грудня 2019 14:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Додаток 1 до тендерної документації «Специфікація» не вимагає постачання картриджів конкретних торгових марок. Якщо при описі технічних характеристик зазначається певна торгова марка, слід читати відповідний опис у значенні “або еквівалент” згідно з вимогами п. 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Це означає, що відповідні характеристики деталі (виробу) повинні бути не гірші, ніж у вказаної деталі (виробу), тобто, мається на увазі виріб з еквівалентними або кращими характеристиками.
2) Всі необхідні для ідентифікації товару параметри зазначено у додатку 2 до тендерної документації ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».
3) Закупівля здійснюється у відповідністю з положеннями Закону України “Про публічні закупівлі”, пункт тридцять п’ятий частини першої ст. 1 якого визначає: “учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі”. Згідно з п. 5 розділу 1 «Загальні положення»: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівлі на рівних умовах».
Відповідно до абзацу другого п. 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками».
НР та Xerox
Дата подання: 28 листопада 2019 16:09
Дата відповіді: 02 грудня 2019 15:11
Згідно вимог ТД необхідно надати "лист від виробника принтерів та багатофункціональних пристроїв НР та Xerox або їх офіційних представників на території України, у якому міститься інформація про те, що запропоновані картриджі є оригінальними та повністю сумісними з технікою, яка зазначена у Технічній специфікації Замовника." На справі представник не надає такий лист, а пропонує вести розмову безпосередньо з представництвами НР та Xerox, вони в свою чергу надають такі листи тільки одному учаснику та резервують за ним цей проект з продажу. Далі листи нікому не видаються. Можливо, нададуть ще одного листа якомусь золотому партнеру, якщо той буде наполегливим. Такий документ на видається кожному партнеру, з яким є договір поставки на офіційну продукцію НР та Xerox. Таким чином дана вимога в оголошені суперечить Ст.22 п.3 Закону про державні закупівлі відносно обмеження конкуренції. Задля впевненості замовника в тому, що картриджі будуть насправді оригінальними та офіційними, чи можливо надати замість листів від виробника наступне: ... або надати завірену учасником копію договору поставки з офіційним представником виробників НР та Xerox, гарантійний лист від постачальника про те, що продукція буде оригінальною та офіційною, а також при відвантаженні надати завірену копію видаткової накладної, за необхідністю з заретушованими вхідними цінами, від офіційного представника виробників НР та Xerox на учасника, яка буде безперечним доказом того, що продукція закуплена офіційно ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація і, зокрема, додаток 1 до тендерної документації «Специфікація», не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Вимога замовника стосується можливості використання запропонованих учасником картриджів у зазначених у специфікації моделях принтерів, що експлуатуються замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 994 151,40
UAH з ПДВ
989 151,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 998 213,70
UAH з ПДВ
993 213,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 12:04
sign.p7s
16 грудня 2019 12:04
Довідка МВС.pdf
16 грудня 2019 12:04
Довідка ДПС.pdf
11 грудня 2019 15:35
sign.p7s
11 грудня 2019 15:35
Технічна специфікація.pdf
11 грудня 2019 15:35
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 16:48
sign.p7s
11 грудня 2019 16:47
Scanned from a Xerox multifunction device.pdf
11 грудня 2019 16:47
MAF_Ukrainian Papir Ltd._UKRR(1).pdf
11 грудня 2019 16:47
Якість.pdf
11 грудня 2019 16:47
Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2019 16:47
Статут від 06.06.2019р..pdf
11 грудня 2019 16:47
Специфікація.pdf
11 грудня 2019 16:47
свідоцтво ПДВ.pdf
11 грудня 2019 16:47
Проект договору.pdf
11 грудня 2019 16:47
Пенс фонд видат + довір.pdf
11 грудня 2019 16:47
Опис від 07.06.2019р..pdf
11 грудня 2019 16:47
Згідно з оригіналом.rar
11 грудня 2019 16:47
Довідки, листи тощо.pdf
11 грудня 2019 16:47
Витяг ПДВ 02.12.19 р..pdf
11 грудня 2019 16:47
Витяг ЄДРПОУ 22.11.2019р..pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
Переможець 989 151,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
989 151,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 грудня 2019 11:35
Договір картриджі0001.pdf укладений
24 грудня 2019 11:34
sign.p7s укладений
28 грудня 2019 14:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 989 151,00
UAH (в тому числі ПДВ 164 858,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку