Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об"єкту: "Капітальний ремонт покрівлі даху стаціонару Дитячої клінічної лікарні № 4 Солом’янського району м. Києва за адресою: проспект Космонавта Комарова,3 ( ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)"
Очікувана вартість
60 248,30 UAH
UA-2019-11-27-000219-c 8bf414f0199e4e5fa6d44378a15279f4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдук Інна Анатоліївна

ekonomdkl4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01994037
Вебсайт: http://kmdkl4.kiev.ua
Місцезнаходження: 03126, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОСМОНАВТА КОМАРОВА, будинок 3
Контактна особа: Гайдук Інна Анатоліївна
ekonomdkl4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд по об"єкту: "Капітальний ремонт покрівлі даху стаціонару Дитячої клінічної лікарні № 4 Солом’янського району м. Києва за адресою: проспект Космонавта Комарова,3 ( ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОСМОНАВТА КОМАРОВА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

27 листопада 2019 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Інженерний центр"
#33239981
Переможець 60 248,30
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 10:43

Документи

27 листопада 2019 10:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 14:44
Додаткова угода № 1, 26.12.2019 року.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:43
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 10:54
Договір № 172-19-355, 22.11.2019.pdf укладений
27 листопада 2019 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі;
Номер договору про закупівлю: 172/19-355
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 53 848,32
UAH (в тому числі ПДВ 8 974,72 UAH)