Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля системи IP-телефонії та відеоконференцзв'язку за кошти місцевого бюджету (Рішення Одеської обласної ради від 16.08.2019 № 1025- – VII « Про затвердження обласної комплексної цільової програми «Безпечна Одещина» на 2019 – 2021 роки»)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-11-26-004491-b 95208cbf43164eca8b140dc8346576c2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Олегівна

+380487319848 Lkopach@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРОКУРАТУРА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03528552
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ПУШКІНСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Олександра Олегівна
+380487319848
Lkopach@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 13:25
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм


Закупівля системи IP-телефонії та відеоконференцзв'язку за кошти місцевого бюджету (Рішення Одеської обласної ради від 16.08.2019 № 1025- – VII « Про затвердження обласної комплексної цільової програми «Безпечна Одещина» на 2019 – 2021 роки»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Система IP-телефонії та відеоконференцзв'язку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару закупівля товару здійснюється за кошти місцевого бюджету (Рішення Одеської обласної ради від 16.08.2019 № 1025 – VII « Про затвердження обласної комплексної цільової програми «Безпечна Одещина» на 2019 – 2021 роки») Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 18:03
ПОРЯДОК ЗМІНИ УМОВ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
26 листопада 2019 18:03
проект Договору.docx
26 листопада 2019 18:03
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
26 листопада 2019 18:03
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ система ІР-телефонії та відеоконференцзв'язку.docx
26 листопада 2019 18:03
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:12
Дата відповіді: 28 листопада 2019 09:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо першої частини питання: Відповідь є у Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, а саме: «У разі якщо дана тендерна документація має посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент. При використанні рішення інших виробників можлива відсутність повної сумісності між системами та різні системи будуть вимагати більш складної підтримки. Учасник тендеру повинен надати документальне підтвердження від компанії виробника запропонованого обладнання (або її авторизованого представника на території України), що запропоноване обладнання має повну інтеграцію с існуючою з сестимою Cisco MSE 8000 та Cisco Unified Communication Manager, а саме може бути фізично під’єднано до існуючого обладнання та підтримувати всі сервіси».
Щодо другої частини питання: Необхідності зобов'язувати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару у своїх цінових пропозиціях не є необхідною, оскільки у тендерній пропозиції Учасниками будуть надані документи, з яких буде видно конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару.
Щодо третьої частини питання: До участі у закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником ПДВ, цілком однаково.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Віннком Україна 1 978 639,62
UAH з ПДВ
1 952 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРТЕК" 1 980 481,10
UAH з ПДВ
1 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 15:12
Лист
12 грудня 2019 14:58
Цінова пропозиція.pdf
12 грудня 2019 14:58
Статут.pdf
12 грудня 2019 14:58
Лист_роз_яснення.pdf
12 грудня 2019 14:58
Лист_гарантія.pdf
12 грудня 2019 14:58
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
12 грудня 2019 14:58
Інформаційна довідка.pdf
12 грудня 2019 14:58
Довідка ч_2 ст_17.pdf
12 грудня 2019 14:57
Довідка п_6 ч_2 ст_17.pdf
12 грудня 2019 14:57
Довідка п_4 ч_1 ст_17.pdf
12 грудня 2019 14:57
Довідка п_3 ч_1 ст_17.pdf
12 грудня 2019 14:57
Довідка п_ 2 ч_1 ст_17.pdf
12 грудня 2019 14:57
Гарантійний лист.pdf
12 грудня 2019 14:57
Витяг.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 10:25
Електронний підпис
12 грудня 2019 10:25
про дату виробництва.pdf
12 грудня 2019 10:25
авторизаційний лист.pdf
12 грудня 2019 10:25
цінова пропозиція.pdf
12 грудня 2019 10:25
про захист довкілля.pdf
12 грудня 2019 10:25
Выписка новая .pdf
12 грудня 2019 10:25
Статут полный.pdf
12 грудня 2019 10:25
Наказ_15К.pdf
12 грудня 2019 10:25
про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Віннком Україна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРТЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Віннком Україна
#36942282
Переможець 1 952 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Віннком Україна
#36942282
1 952 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:15
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:47
договір ВУ-172 від 24.12.2019.pdf укладений
24 грудня 2019 14:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 952 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 325 333,33 UAH)