Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Моноблоки
Очікувана вартість
99 996,00 UAH
UA-2019-11-26-004231-b 72e8e494e01949d689900de375fa8452
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кулинич Леоніда Павлівна

380322975832 vap@city-adm.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41041750
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, площа Ринок
Контактна особа: Кулинич Леоніда Павлівна
380322975832
vap@city-adm.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 99 996,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 499,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Моноблоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79022, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Виговського, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 17:14
Проект договору.docx
26 листопада 2019 17:14
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:19
Дата відповіді: 28 листопада 2019 11:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) до оцінки допускаються всі торгові марки, які підходять до технічних вимог, які вказані в документації. 2) В пропозиції обов'язково вказується торгова марка товару чи модель. 3) До участі допускаються учасники як платники ПДВ так і не платники ПДВ. Подана ними пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами документації не передбачено. Дякую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт" 99 966,00
UAH з ПДВ
99 966,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 15:47
Declaration_V_series.pdf
03 грудня 2019 15:47
Certificate2_V_series.pdf
03 грудня 2019 15:47
Certificate_V_series.pdf
03 грудня 2019 15:47
Серт BT.pdf
03 грудня 2019 15:47
Дов.про гар.рем.і СЦ.pdf
03 грудня 2019 14:24
Цінова пропоз.pdf
03 грудня 2019 14:24
Порів.харак.моноб.pdf
03 грудня 2019 14:24
Тех.та якіс.вим.Дод.1.pdf
03 грудня 2019 14:24
Серт.висн.СЕС.pdf
03 грудня 2019 14:24
Витяг ЄДР 20_09_2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"
#30162314
Переможець 99 966,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 17:38

Документи

05 грудня 2019 17:38
Протокол 76.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"
#30162314
99 966,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2019 17:38
Протокол 76.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 118.pdf укладений
09 грудня 2019 17:50