Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Калькулятор
Очікувана вартість
5 500,00 UAH
UA-2019-11-26-004170-b 3a3561079224407395789eed9b763416
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зайцева Юлія Володимирівна

+380612392114 katerina89.101@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 40108688
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя Вознесенівський район, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА МАТРОСОВА, будинок 29
Контактна особа: Зайцева Юлія Володимирівна
+380612392114
katerina89.101@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 17:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 17:08
Очікувана вартість: 5 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30140000-2: Лічильна та обчислювальна техніка


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Калькулятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2019
ДК 021:2015: 30140000-2 — Лічильна та обчислювальна техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Калькулятор Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 17:04
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Калькулятори
Дата подання: 27 листопада 2019 00:20
Шановний Замовник! Вашого бюджету вистачить на 50 калькуляторів із задекларованими технічними характеристикамі лише у тому випадку, якщо вони котрафактні або підроблені. Саме з цієї причини не відбулася Ваша попередня закупівля. Чи варто саме поліції закупляти товар такого штибу? А щоби не вскочити у таку халепу (якщо всеж будуть пропозиції, бо шахраї, на жаль, деінде у нас деколи ще існують) проведіть експертизу калькуляторів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:20
Дата відповіді: 27 листопада 2019 14:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Аналоги будуть розглядатися.
До участі закупівлі допускається будь-який учасник, вартість пропозиції якого зазначається з урахуванням усіх витрат, пов`язаних з предметом закупівлі у відповідності до вимог оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 17:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 5 100,00
UAH з ПДВ
5 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 16:54
Довідка підписант.pdf
28 листопада 2019 16:54
Згода на обробку данних.pdf
28 листопада 2019 16:54
Паспорт+ІПН завірені.pdf
28 листопада 2019 16:54
Завірені установчі.pdf
28 листопада 2019 16:54
Довідка про сертифікацію.pdf
28 листопада 2019 16:54
Відомість про компанію.pdf
28 листопада 2019 16:54
П-ція калькулятори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"
#3365102253
Рішення скасоване 5 100,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:28
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"
#3365102253
Відхилено 5 100,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:34

Документи

06 грудня 2019 11:37
Протокол

Документи

10 грудня 2019 16:33
Протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій