Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання персональних комп'ютерів
Очікувана вартість
749 764,00 UAH
UA-2019-11-26-003699-b 216bb612b0234da6816b9a9c282dd11d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 14:49
Очікувана вартість: 749 764,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 748,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Придбання персональних комп'ютерів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 комплект
Придбання персональних комп’ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 11:25
Пр.внесення змін.PDF
03 грудня 2019 11:25
ТД від 03.12.19 № 238.doc
03 грудня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 11:25
Пр.внесення змін.PDF
03 грудня 2019 11:25
ТД від 03.12.19 № 238.doc
26 листопада 2019 16:16
ТД від 26.11.19 № 232.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 28 листопада 2019 20:01
Дата відповіді: 29 листопада 2019 09:25
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Потрібно.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-26-003699-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 29 листопада 2019 12:07
Умови
Шановний Замовнику!

Шановний Замовнику! Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «6. Гарантійний лист щодо наявності власного сервісного центру.»

Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі.

Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНОГО» з тендерної документації івикластивимогу в новій редакції, прописавши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2019 11:44
За рішенням тендерного комітету від 03.12.2019 № 238 до тендерної документації внесено зміни.
Відповідь на вимогу № UA-2019-11-26-003699-b.a1
Номер вимоги: UA-2019-11-26-003699-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Систематика Україна", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 18 грудня 2019 10:37
Порушення процедури закупівлі
В абзаці 2 розділу 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» законотворцем чітко встановлений обов’язок переможця торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 та 8 частини 1 статті 17 Закону. Таким чином, ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» було порушено дану вимогу та не було надано будь-якого документу, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини 1 статті 17 Закону.
Відповідно до абзацу 2 пункту 2 розділу 1 статті 30 Закону замовник відхиляє пропозицію у разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17.
Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" за порушення процедури відкритих торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2019 15:25
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-11-26-003699-b.b2, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 19.12.2019 № 252 повідомляємо.
Згідно з частиною третьою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу № UA-2019-11-26-003699-b.b2
Номер вимоги: UA-2019-11-26-003699-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Систематика Україна", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 20 грудня 2019 14:45
Порушення вимог статті 17
Детальний опис вимоги у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 грудня 2019 14:39
Відповідь на вимогу
Рішення № 253 від 21.12.2019
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу UA-2019-11-26-003699-b.b3, розміщену в системі електронних закупівель та повідомляємо наступне.
На Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=ukUA&id=f2e30594ba6c420f9c242a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=1&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc , в листі від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06 “Щодо застосування статей 17, 32 Закону”, міститься вичерпна відповідь на Ваше питання. Просимо звернути увагу на абзац 4 сторінки 2 зазначеного раніше листа, а саме: «При цьому для переможця процедури закупівлі замовником визначається та указується у тендерній документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених відповідними пунктами частини першої та другої статті 17 Закону (крім документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах) за визначеною законодавством формою документів, які містять відповідну інформацію, передбачену статтею 17 Закону, видані уповноваженими на це органами».
Також в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
« Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 15.01.2019 № 3302-06/906-06 зазначено, що для переможців торгів згідно із частиною третьою статті 17 Закону рекомендовано установити вимогу про надання таких документів:
- Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених п1 частини першої статті 17 Закону( копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи);
- Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 4 або 5 частини першої статті 17 Закон ( довідка про відсутність підстав не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за злочини, вчинені з корисливих мотивів) за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом;
- -документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 1 частини другої статті 17 Закону ( довідка про відсутність забргованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим органом.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 632 709,00
UAH з ПДВ
628 897,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 659 973,60
UAH з ПДВ
629 996,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 749 469,60
UAH з ПДВ
749 469,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 14:46
Електронний підпис
11 грудня 2019 14:46
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 15:40
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
Переможець 628 897,50
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
628 897,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 09:31
Договір.PDF укладений
23 грудня 2019 09:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 628 897,50
UAH (в тому числі ПДВ 104 816,25 UAH)