Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Авторський нагляд по об’єкту «Капітальний ремонт пандусу в’їзду до майстерень у дворі Будинку Уряду по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва»
Очікувана вартість
90 948,00 UAH
UA-2019-11-26-003558-b c7b904d57d91465aa564a360d958f095
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151,+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Для виконання робіт за договором від 11 листопада 2019 року № 26/19-КР існує необхідність у закупівлі робіт з авторського нагляду на 2019 рік.
Керуючись пунктом 2 «Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об’єкта архітектури», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року №903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єкта архітектури»: «авторський нагляд здійснюється архітектором – автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельних робіт проектній документації» та пунктом 5 частиною 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015: «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням», вважаємо за доцільне проведення переговорної процедури закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» (Авторський нагляд по об’єкту «Капітальний ремонт пандусу в’їзду до майстерень у дворі Будинку Уряду по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва»).
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 листопада 2016 року № 3302-06/37709-06 Замовник самостійно визначає документи, зокрема: експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 16:17
Оскарження наміру укласти договір: 07 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Авторський нагляд по об’єкту «Капітальний ремонт пандусу в’їзду до майстерень у дворі Будинку Уряду по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником після повного завершення Підрядником робіт і здачі їх по акту здачі-приймання виконаних робіт протягом 10 календарних днів. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

26 листопада 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЧІКАЛО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3057705072
Переможець 90 947,37
UAH
26 листопада 2019 16:17

Документи

26 листопада 2019 16:17
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:16
Протокол вiд 26.11.2019 №760.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 16:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЧІКАЛО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3057705072
90 947,37
UAH
Документи

Документи

26 листопада 2019 16:17
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:16
Протокол вiд 26.11.2019 №760.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:35
Звіт про виконання договору.pdf укладений
02 січня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 17:46
Договір від 13.12.2019 №30_19_КР.pdf укладений
13 грудня 2019 17:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 90 947,37
UAH