Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі (крісла офісні) (Джерело фінансування: кошти підприємства)
Очікувана вартість
60 600,00 UAH
UA-2019-11-26-003034-b 8334e8d404614e07b853aa581bbdbe86
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Жабинець

+380445862441 serhiy.zhabynets@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ КОНЦЕРН "УКРОБОРОНПРОМ"
Код ЄДРПОУ: 37854297
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 36
Контактна особа: Сергій Жабинець
+380445862441
serhiy.zhabynets@ukroboronprom.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 16:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 16:04
Початок аукціону: 04 грудня 2019 14:37
Очікувана вартість: 60 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 606,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штука
Офісні меблі (крісла офісні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює розрахунок протягом 5 банківських днів з моменту підписання акта прийому-передачі або видаткової накладної на Товар згідно зі Специфікацією. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 15:20
Додаток 3 Проект договору.doc
26 листопада 2019 15:20
Конкурсна документація.docx
26 листопада 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 15:20
Додаток 3 Проект договору.doc
26 листопада 2019 15:20
Конкурсна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:53
Дата відповіді: 27 листопада 2019 13:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, відповідь на Ваше питання буде по суті така ж, яка була надана у попередніх двох інших тендерах:
1. Допускаються в торги аналогічні товари, не вказані в конкурсній документації (Додаток 2 до Конкурсної документації): «у разі, якщо у Технічній специфікації міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати «або еквівалент». У разі надання еквіваленту, такому учаснику необхідно зазначити повні конкретні параметри та характеристики еквіваленту, які повинні бути представлені у вигляді заповненої порівняльної таблиці».
2. В додатку 6 до Конкурсної документації "Цінова пропозиція" є колонка "Марка товару, виробник".
3. Так, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
Згідно умов Конкурсної документації, під час заповнення учасниками екранних форм електронної системи закупівель зазначається вартість пропозиції без урахування ПДВ. Саме ця ціна прийматиме участь у аукціоні.
Тобто порівнюватись буде ціна без ПДВ (платника ПДВ) та запропонована ціна не платника ПДВ (порівняння цін всіх учасників буде без врахування ПДВ).
Якщо у Вас залишаються питання після отримання відповідей, прохання уточнити, які з відповідей Вам не зрозумілі та чіткіше поставити Ваші питання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРКАВ" 43 275,00
UAH
43 275,00
UAH
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 57 783,10
UAH
57 783,10
UAH
Документи
ТОВ "ОВС плюс" 58 700,00
UAH
58 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 15:23
СТАТУТ.pdf
03 грудня 2019 15:23
ОПИС ТОВ ИНТЕРКАВ.pdf
03 грудня 2019 15:23
Наказ директора.pdf
03 грудня 2019 15:23
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 14:22
Статут.pdf
03 грудня 2019 14:22
Опис документів.pdf
03 грудня 2019 14:22
цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2019 14:22
Технічна специфікація.pdf
03 грудня 2019 14:22
таблиця еквіваленту.pdf
03 грудня 2019 14:22
Проект договору.pdf
03 грудня 2019 14:22
Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2019 14:22
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 16:02
Витяг оригинал 2019.rtf
03 грудня 2019 16:02
Витяг овс.PDF
03 грудня 2019 16:02
ліц.дозв.PDF
03 грудня 2019 16:02
Лист погодж.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРКАВ"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ОВС плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРКАВ"
#37432229
Переможець 43 275,00
UAH
17 грудня 2019 16:41

Документи

17 грудня 2019 16:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРКАВ"
#37432229
43 275,00
UAH
Документи

Документи

17 грудня 2019 16:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 13:21
Договір_UOP-5-204-Д-19.pdf укладений
21 грудня 2019 13:14