Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2019-11-26-002952-b 72d93ea4fee145a49c41719ecc17524e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Богданова

+380442246686 kmcspe@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР СУДОВО-ПСИХІАТРИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ
Код ЄДРПОУ: 25287764
Вебсайт: https://med.kyivcity.gov.ua/medportal/medview/120.html
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., м.Київ, , ВУЛ. КИРИЛІВСЬКА, буд. 103А
Контактна особа: Олена Богданова
+380442246686
kmcspe@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 16:00
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Персональні комп'ютери (місцевий бюджет, власні надходження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київ, Київ, Кирилівська, 103 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 15:13
Технічні вимоги_комп.doc
26 листопада 2019 15:13
проект договору.doc
26 листопада 2019 15:13
Оголошення.doc
26 листопада 2019 15:13
цінова пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:54
Дата відповіді: 27 листопада 2019 12:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги пропонувати не можна. Розглядаємо тільки товар, конкретна марка якого вказана в тендерній документації. 2. Уважно читайте в тендерній документації вимоги до кваліфікації учасників. 3. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель починаючи з найнижчої цінової пропозиції, незалежно з ПДВ вони будуть чи без ПДВ. Автоматично обирається пропозиція яка є найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника найнижчою пропозицією. Сума укладеного договору повинна бути не більшою ніж загальна сума пропозиції учасника-переможця.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 32 796,00
UAH з ПДВ
32 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 13:52
Технічні характеристики.pdf
28 листопада 2019 13:22
Авторизаційний лист (3).pdf
28 листопада 2019 13:22
Досвід 2000.rar
28 листопада 2019 13:22
Документы Компаком 2000_1.rar
28 листопада 2019 13:22
Пропозиція.pdf
28 листопада 2019 13:22
Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2019 13:22
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 32 796,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 10:08

Документи

03 грудня 2019 10:08
Електронний підпис
03 грудня 2019 10:07
протокол прийняття.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
32 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2019 10:08
Електронний підпис
03 грудня 2019 10:07
протокол прийняття.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор 48 комп.PDF укладений
10 грудня 2019 09:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 32 796,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 466,00 UAH)