Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування та сушені продукти різні
Очікувана вартість
2 790,00 UAH
UA-2019-11-26-002947-b 770755ba74e342c7b16dd1333b93d08c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Латиш

+380577250829 gp17bud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №17" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03003683
Місцезнаходження: 61166, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Бакуліна, 4
Контактна особа: Світлана Латиш
+380577250829
gp17bud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Харчовий продукт для спеціальних медичних цілей: лікарняне харчування для хворих на фенілкетонурію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 упаковка
Лікарняне харчування для хворих на фенілкетонурію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська область, м. Харків, вул.Бакуліна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язується сплатити за Товар шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Продавця. Днем сплати Товару є день надходження грошових коштів Продавцю. Покупець зобов’язується сплатити за товар протягом 30 календарних днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

26 листопада 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
#33239630
Переможець 2 790,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 15:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 15:17
Дог.138ХМ-25.11.19.pdf укладений
26 листопада 2019 15:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Лікарняне харчування для хворих на фенілкетонурію 1 упаковка 2 790,00
UAH з ПДВ