Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для догляду за малюками (Підгузки)
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2019-11-26-002530-b bada5f05592346a7a45e95ac9eb3b589
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Бабанська

+380567222365
+380958045132
dddi07@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Дніпропетровський дитячий будинок-інтернат Дніпропетровської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188272
Місцезнаходження: 49008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 167
Контактна особа: Вікторія Бабанська
+380567222365,+380958045132
dddi07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 15:00
Очікувана вартість: 43 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
146 упаковка
Підгузки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49008, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 167
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводиться шляхом перерахування бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар, згідно накладної протягом 20 банківських днів з дати підписання накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 15:54
Документація підгузки грудень 2019.doc
28 листопада 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 15:54
Документація підгузки грудень 2019.doc
28 листопада 2019 14:28
Документація підгузки грудень 2019.doc
26 листопада 2019 14:36
Документація підгузки грудень 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги фасування
Дата подання: 27 листопада 2019 12:14
Дата відповіді: 28 листопада 2019 09:50
Доброго дня. Чи дозволено змінювати фасування при умові збереження загальної кількості підгузників?
Відповідь: Доброго дня! Так дозволено змінювати фасування при умові збереження загальної кількості підгузників, головне що б якість товару відповідала технічним вимогам зазначеної в тендерній документації .
Діапазон ваги
Дата подання: 27 листопада 2019 12:14
Дата відповіді: 28 листопада 2019 09:50
Доброго дня. Чи підійдуть Вам - розмір №5 11-25 кг, та №4 7-18 кг? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Згідно умов тендерної документації нам потрібні підгузки для дітей вагою 12-25 кг № 58 (розмір №5) та підгузки для дітей вагою 9-20 кг № 62 (розмір № 4+).
Дискримінація
Дата подання: 28 листопада 2019 15:17
Дата відповіді: 28 листопада 2019 15:57
Добрий день. Просимо вас вказати, про які сертифікати якості встановленого зразку йде мова? Хто і де встановив цей зразок і хто його затвердив? Що це за дискримінаційна вимога? Кожний виробник розробляє свою форму сертифікату або паспорту якості. Навіщо і для кого ви це вигадуєте? І взагалі: якість і відповідність товару підтверджується Сертифікатом відповідності, Декларацією про відповідність технічному регламенту та Висновком санітарно-епідеміологічної експертизи. Ваша вимога щодо надання: сертифікату якості встановленого зразку та експертного висновку за результатами санітарно-епідеміологічної експертизи з протоколами досліджень про безпеку - безпідставна.Тому просимо виключити цю вимогу. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Для підтвердження якості товару (підгузків) потрібно надати копії сертифікату відповідності та
копію висновку державної санітарно епідеміологічної експертизи.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" 41 748,00
UAH з ПДВ
41 748,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 17:05
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:04
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"
#41755462
Переможець 41 748,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 10:19

Документи

05 грудня 2019 10:19
Електронний підпис
05 грудня 2019 10:19
підгузки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"
#41755462
41 748,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2019 10:19
Електронний підпис
05 грудня 2019 10:19
підгузки.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір підгузки.pdf укладений
11 грудня 2019 10:03