Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне супроводження та сервісне обслуговування АБЖ GUTOR та BENNING бл.1,2,3,4 та ІТЗ СФЗ на 2020 - 2021 р.
Очікувана вартість
666 666,67 UAH
UA-2019-11-26-002335-b 9b95bfcd348a433db848e783c0ce7e87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цап Олег Михайлович

03636-64-8-73 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Цап Олег Михайлович
03636-64-8-73
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 11:22
Очікувана вартість: 666 666,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічне супроводження та сервісне обслуговування АБЖ GUTOR та BENNING бл.1,2,3,4 та ІТЗ СФЗ на 2020 - 2021 р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 січня 2020  —  06 січня 2021
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться по факту шляхом оплати Замовником послуг після підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг. Строк оплати - протягом 45 календарних днів (передбачених у тендерній пропозиції Учасника – переможця процедури закупівлі) з дати підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної в ЄРПН, без авансування (виділене стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ). Джерело фінансування: кошти підприємства Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 14:17
5339-19-ВТ_ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕЛКОМ ЕЛЕКТРОНІК" 655 912,23
UAH
655 912,23
UAH
Документи
ТОВ "Беттері Холдинг" 660 676,45
UAH
660 676,45
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕЛКОМ ЕЛЕКТРОНІК"

ТОВ "Беттері Холдинг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕЛКОМ ЕЛЕКТРОНІК"
#38679759
Переможець 655 912,23
UAH
21 грудня 2019 10:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2019 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕЛКОМ ЕЛЕКТРОНІК"
#38679759
655 912,23
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 17:25
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 12:27
5339-19-ВТ- ДУ (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:27
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 16:13
Договір.pdf укладений
10 січня 2020 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов'язань (п.4 ч.5 ст.41 ЗУ про публічні закупівлі).
Номер договору про закупівлю: 48-122-01-20-09098
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 757 453,37
UAH (в тому числі ПДВ 126 242,23 UAH)