Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

19Т-129 - 39540000-9 - Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки (Канати сталеві в асортименті)/Miscellaneous cordage, rope, twine and netting (Steel ropes in assortment)
Очікувана вартість
4 184 400,00 UAH
UA-2019-11-26-001945-b bd080ee67c2c49c78236c58493c4b1b3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександр Копил

+380444612937 kopyl@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Олександр Копил
+380444612937
kopyl@ugv.com.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 15:23
Очікувана вартість: 4 184 400,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39540000-9: Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73000 метр
39540000-9 - Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки (Канати сталеві в асортименті)/Miscellaneous cordage, rope, twine and netting (Steel ropes in assortment)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 39540000-9 — Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору.
Дата подання: 29 листопада 2019 10:09
Дата відповіді: 02 грудня 2019 14:11
Наше підприємство має намір прийняти участь у торгах на поставку канатів сталевих. Просимо Вас розглянути можливість внесення наступних змін у проект договору та викласти в наступній редакції: 2.2. Постачальник гарантує якість і надійність Товару, що постачається, протягом гарантійного строку. Гарантійний строк Товару не може бути меншим від гарантійного строку заводу-виробника. Гарантійний строк на Товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника та починає рахуватись з дати поставки продукції. 5.10. Приймання Товару по кількості проводиться відповідно до Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості, затвердженої постановою Держарбітражу № П-6 від 15.06.1965р., по якості - Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю, затвердженої постановою Держарбітражу № П-7 від 25.04.1966р., та сертифікату якості та/або паспорту заводу-виробника. У разі виявлення невідповідності в якості або нестачі Товару, виклик представників Постачальника - обов'язковий, а представників заводу-виробника - за вимогою Покупця. Виклик Покупцем здійснюється в письмовій формі та/або в електронному вигляді на електронну адресу Постачальника, вказану в Розділі XIV даного Договору. У випадку неявки представника Постачальника (виробника Товару -на вимогу Покупця) впродовж 5-ти робочих днів з моменту отримання відповідного виклику Покупця, підписанням даного Договору Постачальник надає згоду, про те, що Постачальник погоджується з оглядом Товару на предмет відповідності кількісті/якості Покупцем та з актом, складеним Покупцем з залученням незалежного експерта. Сторони погодилися, що якщо вони відступили від положень Інструкцій, вказаних в даному пункті Договору, врегулювавши свої відносини на власний розсуд, то пріоритет мають норми Договору. 6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його за 30 днів до дати розірвання Договору. При цьому, факт розірвання Договору не звільняє Покупця від обов'язку прийняти та оплатити Товар, виготовлений на підставі замовлення, погодженого до моменту отримання Постачальником такого повідомлення. 7.2. Виключити 7.3. Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені дефекти або невідповідність якості Товару, обумовленої Договором, Постачальник зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти Товару за його місцезнаходженням або замінити неякісний Товар на Товар належної якості в узгоджені Сторонами строки, але не більше 20 календарних днів з дня підписання сторонами двостороннього рекламаційного акту та отримання відповідної вимоги Покупця. 7.4. За постачання Товару неналежної якості або некомплектного Товару, Постачальник виплачує Покупцю штраф в розмірі 20% від вартості Товару неналежної якості або некомплектного Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісний або некомплектний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується. 7.5. Виключити. 7.6. У разі відсутності реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі протягом 365 днів з моменту їх оформлення, Постачальник несе матеріальну відповідальність, а саме: зобов'язаний відшкодувати Покупцю спричинені винними діями Постачальника збитки в розмірі суми податку на додану вартість за такими податковими накладними. 7.11. За порушення строків оплати Покупець сплачує на користь Постачальника пеню в розмірі 0,1% від суми простроченого платежу, за кожний день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який сплачується пеня. На вимогу Постачальника, Покупець зобовязаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми. 7.12. Виключити. 11.4. У випадку прийняття Покупцем рішення про відмову від Договору, з підстав, вказаних у п. 11.3 даного Договору, Покупець має право: - письмово повідомити Постачальника про відмову від Договору в односторонньому порядку з зазначенням підстав прийняття такого рішення. - встановити Постачальнику строк, в який він зобов’язаний усунути недоліки, які призвели до прийняття рішення про відмову від Договору в односторонньому порядку. В такому випадку Покупець направляє Постачальнику письмове повідомлення з зазначенням недоліків, документи, які підтверджують їх наявність відповідно до умов цього Договору. Якщо недоліки не будуть усунуті в установлений цим Договором строк, Договір припиняє дію зі спливом такого строку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесення змін в проект договору не є можливим з причини, що договір є типовим, який затверджений наказом по товариству.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 4 106 670,00
UAH
4 062 246,00
UAH
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ" 4 143 552,00
UAH
4 101 552,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 16:06
Електронний підпис
12 грудня 2019 11:18
Електронний підпис
12 грудня 2019 11:18
РОЗРАХУНОК ПОБЕДИТ..pdf
12 грудня 2019 11:18
ОПИТУВАЛЬНИК.pdf
12 грудня 2019 11:18
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
10 грудня 2019 14:13
Електронний підпис
10 грудня 2019 14:13
ФІН.СТАН.7z
10 грудня 2019 14:13
ТЕХ.КРИТЕРІЇ.7z

Публічні документи

10 грудня 2019 14:25
Фінансові документи.rar
10 грудня 2019 14:25
Технічна документація.rar
10 грудня 2019 14:25
Кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Переможець 4 062 246,00
UAH
24 грудня 2019 11:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" #26209430

№ рішення у справі

65/70-р/к

Дата рішення у справі

13.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
4 062 246,00
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
19Т-129_договір_Стальканат Сілур.pdf укладений
16 січня 2020 16:30