Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Залізничнетеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 20784943 |
Місцезнаходження: | 79054, Україна , Львівська обл., Львів, С.Петлюри, 4а |
Контактна особа: |
Халак Олег Семенович 380322627456 robota_zte@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2019 12:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2019 12:08 |
Очікувана вартість: | 674 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 111,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 118 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2019 14:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2019 14:46 |
Перелік змін від 16.12.2019.docx | |
16 грудня 2019 14:46 |
Протокол на внесення змін.pdf | |
16 грудня 2019 14:45 |
ТЗ із змінами.docx | |
26 листопада 2019 12:16 |
Тендерна документація.doc | |
26 листопада 2019 12:14 |
Додаток 5.doc | |
26 листопада 2019 12:13 |
Додаток 4 (проект договору).doc | |
26 листопада 2019 12:12 |
Додаток 2.doc | |
26 листопада 2019 12:12 |
Додаток 1.doc |
16 грудня 2019 14:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 грудня 2019 14:46 |
Перелік змін від 16.12.2019.docx
|
|||
16 грудня 2019 14:46 |
Протокол на внесення змін.pdf
|
|||
16 грудня 2019 14:45 |
ТЗ із змінами.docx
|
|||
26 листопада 2019 12:16 |
Тендерна документація.doc
|
|||
26 листопада 2019 12:14 |
Додаток 5.doc
|
|||
26 листопада 2019 12:13 |
Додаток 4 (проект договору).doc
|
|||
26 листопада 2019 12:12 |
Додаток 2.doc
|
|||
26 листопада 2019 12:12 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-13-000011 ● 84db1083364e4b038e6f39b74003b0cd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2020 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.03.2020 № 49
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.03.2020 № 49.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-26-001501-b 26.11.2019. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-16 15:24:50
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-11-26-001501-b, яка проводилася Львівським комунальним підприємством «Залізничнетеплоенерго» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, встановлено, що за результатами проведених торгів щодо закупівлі сталевих фітінгів Замовником 03.02.2020 укладено з переможцем торгів договір №03-02Т (далі – Договір №03-02Т) на суму 555 551,00 грн з ПДВ.
За умовами п.3.3 вказаного Договору №03-02Т загальний строк поставки товару – до 31 грудня 2020 року, за п.3.4 – поставка кожної партії товару в термін, встановлений заявкою, але у строк не більше 10 робочих днів. Згідно з п. 3.5 та п. 3.6 Договору №03-02Т зобов’язання постачальника щодо поставки вважається виконаним після того, як він передав товар покупцю в місці поставки, момент передачі товару визначається днем підписання накладної в місці поставки.
Також, за умовами п. 4.2 Договору №03-02Т розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються згідно наданого рахунку протягом 120 календарних днів з дати постачання.
Відповідно до п. 11.1 Договору №03-02Т цей договір діє до 31.12.2020 року.
Окрім того, за умовами п. 13.2 Договору №03-02Т зміни і доповнення (розірвання) договору здійснюється за погодженням сторін з укладанням додаткової угоди до цього договору. Договір може бути розірваний в односторонньому порядку однією із сторін і разі невиконання іншою стороною своїх зобов’язань за договором, договір може бути розірваний в односторонньому порядку покупцем у разі відсутності фінансування на закупівлю.
Згідно з наявною в електронній системі закупівель інформацією Замовником опубліковано протокол засідання тендерного комітету від 24.02.2020 № 24/02-2020 щодо відміни торгів на закупівлю сталевих фітінгів на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону (у зв’язку з виявленням пошкодженості завантажених переможцем файлів та неможливості їх відкрити), а також, звіт про виконання договору, у якому зазначено причиною розірвання договору «Відміна торгів, на підставі ст.31 ч.1 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі», через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення з питань публічних закупівель». При цьому у звіті про виконання договору вказано суму оплати за договором – 555 551,40 грн з ПДВ.
Частиною 1 статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін; звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Водночас, жодної інформації щодо розірвання Договору №03-02Т (зокрема, повідомлення про внесення змін до договору), чи його повного виконання (у разі виконання зобов’язань за договором в повному обсязі) – в електронній системі закупівель не опубліковано.
Крім того, зважаючи на ту обставину, що процедура торгів завершується однією з наступних подій: або укладенням договору або відміною торгів або визнанням торгів такими, що не відбулися, або без укладання договору, відмінити торги після укладання договору (а фактично після завершення процедури закупівлі) замовник не може. Отже, з моменту укладення договору з переможцем торгів неможливо відмінити процедуру закупівлі у порядку, передбаченому статтею 31 Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Пояснити підстави прийняття тендерним комітетом рішення про відміну торгів після укладення договору з переможцем торгів.
2. Чи виконувались сторонами зобов’язання за Договором №03-02Т в частині поставки товару та його оплати ? Якщо виконувались – зазначити дати та обсяги поставки і оплати, реквізити відповідних підтверджуючих документів (накладні, платіжні доручення) в розрізі кожної операції.
3. Чи розривався Договір №03-02Т, зокрема, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення з питань публічних закупівель ? у разі розірвання – зазначити реквізити відповідних підтверджуючих документів щодо розірвання договору та вказати причини не опублікування повідомлення внесення змін до договору.
4. З урахуванням не завершення строку дії Договору №03-02Т (до 31.12.2020) та строку поставки товару (до 31.12.2020) пояснити причини та підстави опублікування звіту про виконання договору.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-19 10:17:59
Пояснення
1.При повторному перегляді архіву закупівель, що здійснюється періодично, було виявлено технічні несправності із завантаженими файлами в електронній системі закупівель Prozzoro по закупівлі UA-2019-11-26-001501-b. Тому було прийняти рішення відмінити торг ичерез неможливість усунення порушень, що виникли через виникнені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2.За договором №03-02Т в частині поставки товару ніяких зобов’язань не виконувалось, відповідно і оплат по даному договору не проводилось.
3.Договір було розірвано №03-02Т від 03.02.2020, що був укладений по закупівлі UA-2019-11-26-001501-b було розірвано за взаємною згодою сторін (копія додаткової угоди про розірвання додається). Дана додаткова угода повинна була бути завантажена разом із протоколом № 24/02-2020 25 лютого 2020 року, але після завантаження протоколу підвантажити ще один файл не було технічно можливим.
4.Звіт про виконання договору було сформовано помилково, так як ніяких оплат по договору №03-02Т від 03.02.2020 не проводилось.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На жаль виправити порушення щодо оприлюднення інформації про розірвання Договору №03-02Т при внесенні змін Додатковою угодою №1 від 24.02.2020 у встановлені терміни частини 1 статті 10 не вийде, так як відповідні терміни уже пройшли. Також зазначаємо, що дана інформація була оприлюднена (опублікована) у доданому Замовником 19.03.2020 поясненні. Щераз запевняємо Вас, що Договір №03-02Т від 03.02.2020 року є різірваний, ніяких зобов’язань не виконувалось, відповідно і оплат по даному договору не проводилось З свого боку зобо’язуємось здійснювати заходи в майбутньому щодо недопущення порушень в подальшому. Також додаємо повторно копію пояснення та Додаткової угоди №1 від 24.02.2020 до Договору №03-02Т від 03.02.2020 року.
2020-04-01 16:20:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОПРОГРЕСБУД" |
673 662,70
UAH з ПДВ
|
15 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ" |
674 038,20
UAH з ПДВ
|
555 551,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАВІТАС ІНЖИНІРІНГ" |
655 054,30
UAH з ПДВ
|
599 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРТРУБОДЕТАЛЬ ТД" |
672 570,00
UAH з ПДВ
|
672 570,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОПРОГРЕСБУД" #34124403 |
Рішення скасоване |
15 000,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2020 15:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОПРОГРЕСБУД" #34124403 |
Відхилено |
15 000,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2020 16:01
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ" #20038832 |
Переможець |
555 551,40
UAH з ПДВ
|
14 січня 2020 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 16:42
|
Протокол Відміна торгів.pdf | укладений |
25 лютого 2020 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 10:43
|
Договір №03-02Т.pdf | укладений |
03 лютого 2020 10:41
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
555 551,40
UAH (в тому числі ПДВ 92 591,90 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відміна торгів, на підставі Ст.31 ч.1 п.2 Закону України "Про публічні закупівлі",через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення з питань публічних закупівель. |