Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капуста качанна, морква, цибуля ріпчаста, буряк столовий, огірки, помідори, кабачки
Очікувана вартість
1 283 405,00 UAH
UA-2019-11-26-001072-a d8ab715ed00d4d7590d149e4158812ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логачова Світлана Іванівна

+380577251693 ruo_frun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02146340
Місцезнаходження: 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Контактна особа: Логачова Світлана Іванівна
+380577251693
ruo_frun@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 15:42
Очікувана вартість: 1 283 405,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 502,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88500 кг
Капуста качанна, морква, цибуля ріпчаста, буряк столовий, огірки, помідори, кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61091, Україна, Харківська обл., Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється тільки за фактично отриманий товар Замовником за рахунок місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 17:35
ТД овочі.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-20-000053 ● 410c6c7d85c741d6a47144ee738507bf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2022 21:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.12.2022 №277
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.12.2022 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 20.12.2022 №277

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
25 UA-2019-11-26-001072-a 26.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-22 19:24:19

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капуста качанна, морква, цибуля ріпчаста, буряк столовий, огірки, помідори, кабачки» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-11-26-001072-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-12-27 11:40:23

Відповідь на запит про надання пояснень

Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради стосовно поставлених питань під час проведення моніторингу процедури публічної закупівлі за ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Капуста качанна, морква, цибуля ріпчаста, буряк столовий, огірки, помідори, кабачки) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-11-26-001072-a) повідомляє наступне.
19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710», у тому числі оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Згідно з частиною 1 статті 52 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» постанови Кабінету Міністрів України, крім постанов, що містять інформацію з обмеженим доступом, набирають чинності з дня їх офіційного опублікування, якщо інше не передбачено самими постановами, але не раніше дня їх опублікування.
Постанову №1266 опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» 19.12.2020, і саме з цього дня вона набрала чинності. Отже, саме з 19.12.2020 замовники, визначені у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі», зобов’язані забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо процедур закупівель, оголошених починаючи з 19.12.2020 – також оприлюднити таке обґрунтування на своїх веб-сторінках (чи веб-сторінках головних розпорядників або органів управління).
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється лише щодо процедур закупівель, оголошених не раніше 19.12.2020, протягом 5 робочих днів, що відраховуються: для конкурентних процедур закупівель – з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, для переговорної процедури закупівлі – з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Викладене вище та обгрунтоване нормами чинного законодавства виключає обов’язок Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради керуватись в своїх діях та рішеннях положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710» до набрання її чинності.
На підставі вищенаведеного, просимо Вас прийняти пояснення Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради до розгляду.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-02 11:37:32

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капуста качанна, морква, цибуля ріпчаста, буряк столовий, огірки, помідори, кабачки» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-11-26-001072-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору по вище зазначеній процедурі закупівель, а саме: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
2. З якої причини Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору в порядку, передбаченому п. 12 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-01-04 17:29:17

Відповідь на запит про надання пояснень

Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради стосовно поставлених питань під час проведення моніторингу процедури публічної закупівлі за ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Капуста качанна, морква, цибуля ріпчаста, буряк столовий, огірки, помідори, кабачки) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-11-26-001072-a) повідомляє наступне.
Несвоєчасне оприлюднення інформації на веб-порталі трапилось у зв`язку зі збоєм у роботі системи, в якій не було відображено інформації щодо не опублікування звіту. Так, після закінчення терміну дії договору проведена процедура щодо опублікування звіту про виконання договору, при цьому на порталі Рrozorro не було відображено неприйняття звіту. Таким чином, Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради дізналось про те, що звіт не опублікувався при отримання запиту Держаудитслужби України, тобто наміру приховувати інформацію про виконання договору Управління освіти не мало.
Дане порушення було усунуто відповідно до ч. 9 ст. 8 Закону «Про публічні Закупівлі» у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником.
З огляду на викладене, просимо скасувати проведення моніторингу процедури публічної закупівлі за ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Капуста качанна, морква, цибуля ріпчаста, буряк столовий, огірки, помідори, кабачки) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-11-26-001072-a) та прийняти пояснення Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради до розгляду.
Частково надаємо документальне підтвердження (платіжні доручення, видаткові накладні) стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору по вище зазначеній процедурі закупівель.
У зв’язку з тим, що запит про надання пояснень стосується надання великого обсягу документів щодо документального підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору по вище зазначеній процедурі закупівель решту документів надамо додатково пізніше.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 січня 2023
Кінцевий строк оскарження: 24 січня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ВАСИЛЬОВИЧ 967 250,00
UAH з ПДВ
967 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРІУЛІН КОСТЯНТИН ВІКТОРОВИЧ 1 190 000,80
UAH з ПДВ
1 190 000,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 20:52
пропозиція.pdf
19 грудня 2019 20:52
дод 11.pdf
10 грудня 2019 16:06
Експлутаційний дозвіл.pdf
10 грудня 2019 16:06
Договір оренди авто 9344.pdf
10 грудня 2019 16:06
Договір оренди 9846.pdf
10 грудня 2019 16:06
Договір оренди 5942.pdf
10 грудня 2019 16:06
Довідка статистики.pdf
10 грудня 2019 16:06
9846.pdf
10 грудня 2019 16:06
9344.pdf
10 грудня 2019 16:06
5942.pdf
10 грудня 2019 16:06
Токарев труд книж.pdf
10 грудня 2019 16:06
Стрелец труд книж.pdf
10 грудня 2019 16:06
Кузнец Ніна труд книж.pdf
10 грудня 2019 16:06
Костенко труд книж.pdf
10 грудня 2019 16:06
Грызлов труд книж.pdf
10 грудня 2019 16:06
Гринев трудова кн.pdf
10 грудня 2019 16:06
Голуб кн. труд книж.pdf
10 грудня 2019 16:06
Виноградов труд.книж..pdf
10 грудня 2019 16:06
Токарев труд.дог.pdf
10 грудня 2019 16:06
Ткаченко труд. договор.pdf
10 грудня 2019 16:06
Пакриш Е труд договір.pdf
10 грудня 2019 16:06
Кузнець Ніна труд.дог.pdf
10 грудня 2019 16:06
Костенко труд .дог.pdf
10 грудня 2019 16:06
Гриньов труд договір.pdf
10 грудня 2019 16:06
Гризлов труд. дог..pdf
10 грудня 2019 16:06
Голуб труд.дог.pdf
10 грудня 2019 16:06
Токарєв мед книж 29,10,20.pdf
10 грудня 2019 16:06
Стрілець М. П. мед книж.pdf
10 грудня 2019 16:06
Пакриш мед кн.pdf
10 грудня 2019 16:06
Кузнець Ніна мед книж.pdf
10 грудня 2019 16:06
Кузнець М.І. мед книж.pdf
10 грудня 2019 16:06
Костенко22.03.20 мед книж.pdf
10 грудня 2019 16:06
Грызлов мед. книжка.pdf
10 грудня 2019 16:06
Голуб мед книж.pdf
10 грудня 2019 16:06
Виноградов мед.книжка.pdf
10 грудня 2019 16:06
дод5.pdf
10 грудня 2019 16:06
дод 9.pdf
10 грудня 2019 16:06
дод 8.pdf
10 грудня 2019 16:06
дод 6.pdf
10 грудня 2019 16:06
дод 4.pdf
10 грудня 2019 16:06
дод 10.pdf
10 грудня 2019 16:06
договір зберігання.pdf
10 грудня 2019 16:06
довідка пдв.pdf
10 грудня 2019 16:06
довідка печать.pdf
10 грудня 2019 16:06
дов підпис.pdf
10 грудня 2019 16:06
дов автотранспорт.pdf
10 грудня 2019 16:06
витяг Морозов.pdf
10 грудня 2019 16:06
Виписка з ЄДР.pdf
10 грудня 2019 16:06
тех вимоги.pdf
10 грудня 2019 16:06
дод 7.pdf
10 грудня 2019 16:06
пропозиція.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 14:00
Працівники.pdf
10 грудня 2019 14:00
Медицина працівників.pdf
10 грудня 2019 14:00
Звіт в ДФС.pdf
10 грудня 2019 14:00
1 Довідки Немишл овочі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ВАСИЛЬОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРІУЛІН КОСТЯНТИН ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ВАСИЛЬОВИЧ
#2543516688
Переможець 967 250,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ВАСИЛЬОВИЧ
#2543516688
967 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 10:51
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 14:12
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 13:44
Дод.угода № 1, Овочі (1).docx зміни до договору
08 грудня 2020 13:44
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:38
Договір № 17, Овочі.docx укладений
03 січня 2020 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 652 809,00
UAH