Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
143 808,00 UAH
UA-2019-11-26-001054-c dce439c9b41f428cbd04c94f871bfa6a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 11:24
Очікувана вартість: 143 808,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 710,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Багатофункціональні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару не раніше дати реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 08:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 08:10
ТД БФУ (друк) зі змін.docx
05 грудня 2019 08:10
ЗМІНИ ТД МФУ друк.doc
05 грудня 2019 08:10
ТД БФУ (друк) виправл.docx
05 грудня 2019 08:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 08:10
ТД БФУ (друк) зі змін.docx
05 грудня 2019 08:10
ЗМІНИ ТД МФУ друк.doc
05 грудня 2019 08:10
ТД БФУ (друк) виправл.docx
26 листопада 2019 17:03
ТД БФУ (друк).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:20
Дата відповіді: 28 листопада 2019 08:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідно до п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
№ 922-VIII від 25.12.2015 технічна специфікація не повинна містити посилання
на конкретну торговельну марку чи фірму, тому звісно на торги допускаються
всі бажаючі учасники, але запропонований ними товар повинен відповідати
технічним вимогам тендерної документації (Додаток 3);
- додаток 1 до тендерної документації форма «цінова пропозиція» передбачає
графу «найменування продукції» в яку учасник вносить марку та тип
запропонованого ним товару;
- додатком 3 до тендерної документації передбачено надання
учасником процедури закупівлі ряду документів на підтвердження якості і
відповідності продукції таких як сертифікат відповідності, декларація про
відповідність, керівництво з експлуатації та інших, що забезпечує
дотримання всіма учасниками закупівель «ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ
НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні
закупівлі";
- до участі у торгах допускаються учасники ФОП, які не є
платниками ПДВ;
- пропозиції учасників оцінюються в порядку, у якому
їх пропонує до оцінки електрона система за результатом аукціону;
- відповідно до п.10 Оголошення тендерної документації цінова пропозиція
учасника - неплатника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість
закупівлі без урахування ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 84 000,00
UAH з ПДВ
81 504,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 87 552,00
UAH з ПДВ
81 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 118 488,00
UAH з ПДВ
118 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 12:33
Електронний підпис
12 грудня 2019 12:32
Тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2019 12:32
Таблиця відповідності.pdf
12 грудня 2019 12:32
Статут від 06.06.2019р..pdf
12 грудня 2019 12:32
свідоцтво ПДВ.pdf
12 грудня 2019 12:32
Проект договору.pdf
12 грудня 2019 12:32
Перелік товару з фото.pdf
12 грудня 2019 12:32
Опис від 07.06.2019р..pdf
12 грудня 2019 12:32
інструкція.pdf
12 грудня 2019 12:32
Згідно з оригіналом.rar
12 грудня 2019 12:32
Довідки, листи тощо.pdf
12 грудня 2019 12:31
Довідки ст.17.pdf
12 грудня 2019 12:31
Довідки ст.16.pdf
12 грудня 2019 12:31
Витяг ПДВ 02.12.19 р..pdf
12 грудня 2019 12:31
Витяг ЄДРПОУ 22.11.2019р..pdf

Публічні документи

18 грудня 2019 12:10
Електронний підпис
18 грудня 2019 12:09
Довідка ДФС.pdf
17 грудня 2019 17:43
Довідка щодо юр.особи.pdf
17 грудня 2019 17:23
Довідка МВС.pdf
12 грудня 2019 10:36
Електронний підпис
12 грудня 2019 10:27
17.1.Сетрифікат ISO 14001.pdf
12 грудня 2019 10:27
12.1.Сертифікат ISO 9001.pdf
12 грудня 2019 10:27
3.Статут.pdf
12 грудня 2019 10:27
1.Витяг з ЄДРПОУ .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Відхилено 81 504,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 16:32
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 81 600,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 16:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
Переможець 118 488,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 16:38

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

17 грудня 2019 16:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
118 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:48
Договір ТОВ Офіс Систем ЛТД (МФУ).pdf укладений
28 грудня 2019 16:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0,02
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)