Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аптечки
Очікувана вартість
38 527,20 UAH
UA-2019-11-26-001050-a 458ae7d1184a47bca0444c54a5918312
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Вікторія Олександрівна

(044) 465-39-09 v.melnik@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Мельник Вікторія Олександрівна
(044) 465-39-09
v.melnik@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 20:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 14:59
Очікувана вартість: 38 527,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 385,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
285 шт
Аптечки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 17:20
ТД_аптечки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не відповідність ДСТУ
Дата подання: 27 листопада 2019 08:54
Дата відповіді: 28 листопада 2019 10:30
Доброго дня! Ознайомившись з тендерною документацією, ми помітили що перелік вкладень не відповідає ДСТУ 3961-2000 зміна №2 від 01.09.2013. В переліку вкладень згідно ДСТУ НЕ МАЄ "серветка для обробки шкіри з борною кислотою та глюконатом кальцію", "Серветка для обробки шкіри з розчином лідокаїна та хлоргексидином". В ТД вказано Джгут для зупинки кровотечі з маячком, а в переліку за ДСТУ Джгут для зупинення кровотечі, без маячка. Бинт еластичний повинен бути 5м на 10см. Ножиці повинні бути парамедичні 19 см. Просимо прийняти до уваги цю інформацію і внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!.
Ознайомившись з вашим запитанням, повідомляємо, що (Аптечка АМА-1, (Зміна №2 до ДСТУ 3961 - 20000) з таким переліком вкладень, який прописаний в ТД існує в наявності.
Допускаются ли ааналоги?
Дата подання: 27 листопада 2019 09:04
Дата відповіді: 28 листопада 2019 10:42
Добрый день! Можем ли мы в аптечке универсальной заменить салфетки с перекисью и салфетки с амиаком на ссответствующие растворы, которые могут быть применены многократно в течении полного срока годности аптечки? Вместо позиции «салфетки для обработки кожи с фурагином» подать заменитель - кровоостанавливающие салфетки с действующим веществом хитозан, который кроме гемостатической (кровоостанавливающего) действия имеет, дополнительно, антибактериальное. Вместо салфетки для обработки кожи с хлоргексидином подаем заменитель - спиртовые салфетки аналогичного действия.Спасибо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та фактичним потребам Замовника.
Вимоги тендерної документації є однаковими для всіх Учасників, незалежно від виробника, що ними буде пропонуватись.
В повній відповідності до вимог ст. 22 Закону, тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічна специфікація містить: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Технічна специфікація не міститить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Відповідно до ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно аналізу ринку, технічним вимогам Замовника по кожній позиції технічної специфікації відповідає обладнання декількох відомих виробників, забезпечуючи таким чином належний рівень конкуренції з урахуванням фактичних потреб Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 36 273,00
UAH з ПДВ
36 273,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бокал Олексiй Володимирович 37 075,50
UAH з ПДВ
37 075,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 13:45
Електронний підпис
11 грудня 2019 13:41
_Цінова_426.pdf
11 грудня 2019 13:41
_Устав_ФМА_2017_завер.pdf
11 грудня 2019 13:41
_Сертифiкат_АМА 1.pdf
11 грудня 2019 13:41
_Лицензия.jpg
11 грудня 2019 13:40
_Лист-відгук ПГВ.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 17:11
Свідоцтво ФОП Бокал.jpg
11 грудня 2019 17:10
Технічна довідка.jpg
11 грудня 2019 17:08
Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2019 17:08
Довідка ст 17.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"

ФОП Бокал Олексiй Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
Переможець 36 273,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 15:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
36 273,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:58
Договір 120.pdf укладений
27 грудня 2019 10:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 36 273,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 373,00 UAH)