Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони громадського порядку та безпеки
Очікувана вартість
2 110 000,00 UAH
UA-2019-11-26-000925-c ● 9bb4fbc34919407a96b367b11ad56615
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖПРОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 04014097 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Мельник Світлана +380577050603 tender.derzhprom@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2019 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2019 13:44 |
Очікувана вартість: | 2 110 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 055,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Послуги з охорони громадського порядку та безпеки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35136 людино-година
послуги з охорони громадського порядку та безпеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | За надані послуги Замовник розраховується з Виконавцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 банківських днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2019 16:12 |
ТД 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вогнепальна зброя
Дата подання: 02 грудня 2019 10:38
Дата відповіді: 03 грудня 2019 11:05
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
- вимогу внесення змін до тендерної документації відхилено,
відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Оскільки підприємство ОК ВЕП «ДЕРЖПРОМ» утримує на балансі майно, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, та об’єкти, що мають суспільне значення, в яких розташовані органи державної та місцевої влади, що підлягають посиленій охороні, тому Замовником прийнято рішення про включення до тендерної документації вимоги щодо наявності вогнепальної зброї.
Слід зазначити, що ця вимога заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері та може забезпечити якісне виконання зазначених послуг оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Нами враховані об’єктивні обставини, які пов’язані з діяльністю Харківської обласної ради та Харківської обласної державної адміністрації, як органу місцевого самоврядування, обумовлені наявністю режимних приміщень, архівів та документації з відповідними грифами, саме тому в тендерну документацію включено кваліфікаційну вимогу про документальне підтвердження наявності в учасника вогнепальної зброї. Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, до того ж тендерна документація не містить дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяє зниженню конкуренції. Пошук надійного Учасника у сфері надання охоронних послуг не є дискримінаційним положенням. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Таким чином, положення тендерної документації не суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
- вимогу внесення змін до тендерної документації відхилено,
відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Оскільки підприємство ОК ВЕП «ДЕРЖПРОМ» утримує на балансі майно, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, та об’єкти, що мають суспільне значення, в яких розташовані органи державної та місцевої влади, що підлягають посиленій охороні, тому Замовником прийнято рішення про включення до тендерної документації вимоги щодо наявності вогнепальної зброї.
Слід зазначити, що ця вимога заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері та може забезпечити якісне виконання зазначених послуг оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Нами враховані об’єктивні обставини, які пов’язані з діяльністю Харківської обласної ради та Харківської обласної державної адміністрації, як органу місцевого самоврядування, обумовлені наявністю режимних приміщень, архівів та документації з відповідними грифами, саме тому в тендерну документацію включено кваліфікаційну вимогу про документальне підтвердження наявності в учасника вогнепальної зброї. Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, до того ж тендерна документація не містить дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяє зниженню конкуренції. Пошук надійного Учасника у сфері надання охоронних послуг не є дискримінаційним положенням. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Таким чином, положення тендерної документації не суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
40 років для працівників
Дата подання: 02 грудня 2019 10:41
Дата відповіді: 03 грудня 2019 11:07
Ліцензійні умови надання охоронної діяльності не визначають максимального віку особи ,яка може бути охоронником. То чому у Вас зазначається про 40 років??? Учаснкии даної закупівлі мають звільнити працівників, яким 42, або 45 років і взяти інших, яким до 40 років? Таким чином ,Ви порушуєте не лише законодавтсво про публічні закупівлі, а й трудове, і конституційне право! Вимагаємо виключити вимогу про залучення працівників до 40 років та внести зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
- вимогу внесення змін до тендерної документації відхилено,
відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник не вбачає порушень законодавства, що регулює трудові правовідносини, а також законодавство в галузі охоронної діяльності.Встановлення меж віку визначено виключено з метою дотримання кадрових вимог ліцензійних умов щодо категорийності охоронників.
Таким чином Тендерна Документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників у відповідності до норм частини четвертої статті 22 Закону.
- вимогу внесення змін до тендерної документації відхилено,
відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник не вбачає порушень законодавства, що регулює трудові правовідносини, а також законодавство в галузі охоронної діяльності.Встановлення меж віку визначено виключено з метою дотримання кадрових вимог ліцензійних умов щодо категорийності охоронників.
Таким чином Тендерна Документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників у відповідності до норм частини четвертої статті 22 Закону.
зв'язок aes 256
Дата подання: 02 грудня 2019 10:46
Дата відповіді: 03 грудня 2019 11:10
Чому Ви дискримінуєте учасників та вимагаєте конкретно зв'язок aes 256? Суб'єкти господарської діяльності можуть на власний розсуд обирати, який зв'язок використовувтаи, і використовувати саме aes 256 - це не обов'язок, а право! Прохання ознайомитися з роз'ясненням Держспецзв'язку з цього приводу http://www.dsszzi.gov.ua/dsszzi/control/uk/publish/article?art_id=140927&cat_id=119123 і виключити Вашу неправомірну вимогу про використання саме зв'язку aes 256!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
- вимогу внесення змін до тендерної документації відхилено, -
відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Оскільки підприємство ОК ВЕП «ДЕРЖПРОМ» утримує на балансі майно, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, та об’єкти, що мають суспільне значення, в яких розташовані органи державної та місцевої влади, що підлягають посиленій охороні, тому Замовником прийнято рішення про використання цифрових станцій радіозв’язку між постами охорони з рівнем захисту не менш ніж AЕS 256 .
Нами враховані об’єктивні обставини, які пов’язані з діяльністю Харківської обласної ради та Харківської обласної державної адміністрації, як органу місцевого самоврядування, обумовлені наявністю режимних приміщень, архівів та документації з відповідними грифами, саме тому в тендерну документацію включено кваліфікаційну вимогу про документальне підтвердження наявності в учасника цифрових станцій AЕS 256, що шифрують інформацію рівнем TOP SECRET.
Таким чином Тендерна Документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників у відповідності до норм частини четвертої статті 22 Закону.
- вимогу внесення змін до тендерної документації відхилено, -
відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Оскільки підприємство ОК ВЕП «ДЕРЖПРОМ» утримує на балансі майно, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, та об’єкти, що мають суспільне значення, в яких розташовані органи державної та місцевої влади, що підлягають посиленій охороні, тому Замовником прийнято рішення про використання цифрових станцій радіозв’язку між постами охорони з рівнем захисту не менш ніж AЕS 256 .
Нами враховані об’єктивні обставини, які пов’язані з діяльністю Харківської обласної ради та Харківської обласної державної адміністрації, як органу місцевого самоврядування, обумовлені наявністю режимних приміщень, архівів та документації з відповідними грифами, саме тому в тендерну документацію включено кваліфікаційну вимогу про документальне підтвердження наявності в учасника цифрових станцій AЕS 256, що шифрують інформацію рівнем TOP SECRET.
Таким чином Тендерна Документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників у відповідності до норм частини четвертої статті 22 Закону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Військова частина 3005 #08803543 |
Переможець |
2 109 950,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 07:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2020 15:12
|
Доп. угода 2- охорона (1).pdf | зміни до договору |
23 січня 2020 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:05
|
Дод.угода № 1 Договір 236-Д (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 16:32
|
Дог. 236-Д.pdf | укладений |
27 грудня 2019 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з п. 5 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №136-Д від 27.12.2019 року. Після внесених змін сума Договору №136-Д від 27.12.2019 року становить 2 108 160 грн. 00 коп. (два мільйони сто вісім тисяч сто шістдесят грн. 00коп.), у тому числі ПДВ 20% - 351 360 грн.00 коп. (триста п’ятдесят одна тисяча триста шістдесят грн.00 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 236-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі та внесення змін в банківські реквізити сторін у зв`язку з запровадженням міжнародних номерів банківських рахунків |
Номер договору про закупівлю: | 236-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |