Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Борфрези, викрутки, ключi
Очікувана вартість
3 390 273,37 UAH
UA-2019-11-26-000923-a 26a83d92303744d28603f66e452974bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Наталія

+380457921320 bondarenko@ars.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Атомремонтсервіс" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 25881800
Місцезнаходження: 07101, Україна , Київська обл., Київ, проспект Ентузіастів,7, м.Славутич Київської області
Контактна особа: Бондаренко Наталія
+380457921320
bondarenko@ars.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 15:22
Очікувана вартість: 3 390 273,37 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 951,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


ш/з ВТ-128-Т-19, ДК 021:2015 код 44510000-8 Знаряддя (Борфрези, викрутки, ключi).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13722 шт
Борфрези, викрутки, ключi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська обл., Славутич, проспект Ентузіастів, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019  —  25 березня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 16:23
ТД_Знаряддя.docx
26 листопада 2019 16:23
Додаток 4 Досвід виконання_Знаряддя.docx
26 листопада 2019 16:23
Додаток 3 Проект договору_Знаряддя.doc
26 листопада 2019 16:23
Додаток 2 Тех.специф._Знаряддя.pdf
26 листопада 2019 16:23
Додаток 2 Тех.специф._Знаряддя.xls
26 листопада 2019 16:23
Додаток 1 ТП цінова_Знаряддя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:31
Дата відповіді: 28 листопада 2019 09:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Технічна специфікація (Додаток 2 до ТД) містить детальний опис товарів та їх технічні, якісні характеристики, а також вираз «або еквівалент».
2) В Додатку №1 до ТД передбачені зобов'язання про те, що Учасник, під час надання тендерної пропозиції, зазначає інформацію щодо: найменування, типу, марки, виробника, технічних та якісних характеристик.
3) Відповідно до п.35 ч.1 ст.1 «Визначення основних термінів» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), тому учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм мають можливість приймати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Відповідно до п.9 ч.2 ст.22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII встановлена вимога про те, що за описом методики оцінки за критерієм "ціна" повинна міститись інформація щодо врахування податку на додану вартість (ПДВ).
А також згідно з висновком АМКУ №40-р/пк-зк від 10.06.2016 не враховувати суму ПДВ при здійсненні оцінки пропозицій учасників –є дискримінаційним підходом при здійсненні оцінки пропозицій учасників, до яких застосовується різні системи оподаткування. Тому в тендерній документації на зазначену закупівлю, в розділі V «Оцінка тендерних пропозицій», встановлена вимога про те, що Учасники подають свої тендерні пропозиції з урахуванням ПДВ. При проведенні оцінки найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНДУСТРІЯ" 3 386 884,04
UAH з ПДВ
3 163 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АТ "Альцест" 3 388 656,54
UAH з ПДВ
3 371 700,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САДОВІ СИСТЕМИ" 3 377 710,80
UAH з ПДВ
3 377 710,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 11:42
Статут.pdf
12 грудня 2019 11:40
Довідка про досвід.pdf
12 грудня 2019 11:40
Копія довідки 4 ОПП.pdf
12 грудня 2019 11:40
Копія свідоцства ПДВ.pdf
12 грудня 2019 11:40
Наказ.pdf
12 грудня 2019 11:40
ОПИС.pdf
12 грудня 2019 11:40
Проект Договору.pdf
12 грудня 2019 11:40
Протокол.pdf
12 грудня 2019 11:37
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНДУСТРІЯ"

АТ "Альцест"

ТОВ "САДОВІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНДУСТРІЯ"
#31223849
Відхилено 3 163 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 11:46
АТ "Альцест"
#21547168
Переможець 3 371 700,54
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Альцест"
#21547168
3 371 700,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 10:24
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:36
Дог.53-127-01-20-00898_Альцест.PDF укладений
02 січня 2020 13:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2020 — 15 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 371 700,54
UAH (в тому числі ПДВ 561 950,09 UAH)