Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з виготовлення документів страхового фонду на пам’ятки архітектури та містобудування на території м. Львова
Очікувана вартість
5 114 071,00 UAH
UA-2019-11-26-000913-b 530d2937b4f54a12b0098a49b83f2503
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богайчик Павло Володимирович

300322975569 uoislmr@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26256659
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Валова, 20
Контактна особа: Богайчик Павло Володимирович
300322975569
uoislmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79960000-1: Послуги фотографів і супутні послуги


Послуги з виготовлення документів страхового фонду на пам’ятки архітектури та містобудування на території м. Львова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виготовлення документів страхового фонду на пам’ятки архітектури та містобудування на території м. Львова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, Валова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79960000-1 — Послуги фотографів і супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Замовником наданих послуг здійснюється протягом 30 банківських днів на підставі оригіналу рахунка, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

26 листопада 2019 11:02
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-29-000152 ● 7580e1af14114836a78a7052d31b9cc1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 17:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 213

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-26-000913-b 26.11.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 грудня 2019

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Бюджетна установа ,,Західний регіональний центр страхового фонду документації,,
#14321191
Переможець 51 140,71
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 11:13

Документи

26 листопада 2019 11:13
sign.p7s
26 листопада 2019 11:12
Договір № 107_2019 - РП.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 листопада 2019 11:20
Договір № 107_2019 - РП.pdf укладений
26 листопада 2019 11:18

Актуальні тендери

До пошуку