Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Туалетний папір, паперові рушники та вологі серветки
Очікувана вартість
14 100,00 UAH
UA-2019-11-26-000695-c ● cda95fbe63684e2a89331a677b77144e
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Національний академічний драматичний театр імені Івана Франка" |
Код ЄДРПОУ: | 02224560 |
Вебсайт: | http://ft.org.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., місто, площа Івана Франка, 3 |
Контактна особа: |
Гришко Людмила Вікторівна +380442795951 lmerkulova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2019 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2019 14:48 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2019 14:48 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2019 12:45 |
Очікувана вартість: | 14 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Туалетний папір, паперові рушники та вологі серветки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, м. Київ, площа Івана Франка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Туалетний папір, паперові рушники та вологі серветки | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 14:43 |
Документація .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо фасування
Дата подання: 27 листопада 2019 09:47
Дата відповіді: 28 листопада 2019 10:29
Доброго дня. Просимо дозволити в ціновій пропозиції зазначити 1 пунктом 2 позиції (№1 та №2) в штучках, в кількості 1225 шт. (25 уп*48шт=1220 шт + 25 шт позиції №2=1225 шт). Дякуємо
Відповідь: Позиція № 1 - товар потрібен нам в картонних упаковках по 48 шт. в уп.
Позиція №2 - товар потрібен в шт.
Позиція №2 - товар потрібен в шт.
Щодо фасування Рушників
Дата подання: 27 листопада 2019 09:51
Дата відповіді: 28 листопада 2019 10:37
Доброго дня. Просимо дозволити в ціновій пропозиції зазначити кількість упаковок по 2 рулончика, а саме 300 уп, що дорівнює 600 рулончикам. Дякуємо
Відповідь: Рушники потрібні в мішках (матраси) по 40 шт. у великій упаковці.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 12:09
Дата відповіді: 28 листопада 2019 10:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги предмету закупівлі повинні відповідати технічним вимогам визначеним у додатку 2 до тендерної документації. Усі учасники (не залежно від того чи є вони платниками ПДВ або платниками єдиного податку) беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Розглядатись буде остаточна ціна (найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ) за результатами аукціона (з ПДВ/без ПДВ відповідно до умов здійснення підприємницької діяльності).
Щодо рушників, а саме їх траспортної упаковки
Дата подання: 28 листопада 2019 11:46
Доброго дня. Просимо із розумінням віднестись до системи обліку учасників, а саме - одиниця виміру і продажу упаковка (2 шт). Звісно що при транспортуванні та доставці продукція буде знаходитись в транспортній упаковці, так званому "матрасі". Дякуємо
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕМБІКС" #39518480 |
Відхилено |
13 542,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 16:46
|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
14 048,40
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
06 грудня 2019 11:37
|