Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
58 500,00 UAH
UA-2019-11-26-000686-c 8b87c151dae145e99a1c5e6458796ffa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03

044-502-37-03 kmkl8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 8
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04201, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Контактна особа: Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03
044-502-37-03
kmkl8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 04 грудня 2019 11:15
Початок аукціону: 04 грудня 2019 11:15
Очікувана вартість: 58 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 292,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
126 штуки
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04201, Україна, місто Київ, м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок;; Періодична Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 14:59
Іст.вим.до дог. 2018-1 товари_стільці.doc
26 листопада 2019 14:59
Кваліфікаційні вимоги до учасника_товари_стільці.doc
26 листопада 2019 14:59
технічні вимоги _стілець.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 27 листопада 2019 11:56
Дата відповіді: 27 листопада 2019 12:17
Добрий день! Чи можлива разова поставка товару в повному обсязі, не по заявкам?
Відповідь: Поставка разова.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 12:10
Дата відповіді: 27 листопада 2019 12:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кожен учасник повинен надати зразок товару (фотографію) та на вимогу Замовника надати зразок протягом одного дня з моменту проведення аукціону.. Товар повинен відповідати вимогам Замовника. Участь маю право приймати всі учасники не залежно від форм власності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 43 470,00
UAH з ПДВ
43 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 50 032,08
UAH з ПДВ
50 032,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 56 442,96
UAH з ПДВ
56 442,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 14:37
Електронний підпис
03 грудня 2019 14:33
30 Цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2019 14:33
24 Форма 4-ОПП.pdf
03 грудня 2019 14:33
23 Право підпису.pdf
03 грудня 2019 14:33
20 Паспорт Печений В.Б..pdf
03 грудня 2019 14:33
15 Матер.технічна база.pdf
03 грудня 2019 14:33
13 Довідка НАЗК 03.12.19.pdf
03 грудня 2019 14:33
10 Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2019 14:33
08 Види діяльності.pdf
03 грудня 2019 14:33
04 Витяг з реестру ПДВ.pdf
03 грудня 2019 14:33
02 Виписка з ЄДР.pdf
03 грудня 2019 14:33
01 Реєстр Лік. №8 Київ.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 14:22
цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2019 14:22
технічні вимоги.pdf
03 грудня 2019 14:22
лист згода договір.pdf
03 грудня 2019 14:22
довідки з банку.pdf
03 грудня 2019 14:22
цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2019 14:22
технічні вимоги.pdf
03 грудня 2019 14:22
лист згода договір.pdf
03 грудня 2019 14:22
довідки з банку.pdf
03 грудня 2019 14:22
19. Виписка (13.08.2019).pdf
03 грудня 2019 14:22
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
03 грудня 2019 14:22
4. Витяг ЄДРПОУ (22.11.2019).pdf
03 грудня 2019 14:22
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
03 грудня 2019 14:22
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
03 грудня 2019 14:22
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Печений Володимир Борисович"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
Переможець 43 470,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 15:50

Документи

04 грудня 2019 15:50
Електронний підпис
04 грудня 2019 15:49
протокол 185.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
43 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2019 15:50
Електронний підпис
04 грудня 2019 15:49
протокол 185.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 94_20.pdf укладений
13 грудня 2019 16:25