Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
2 493 120,00 UAH
UA-2019-11-26-000363-a 7ad62780344444d1ae83a558a1c34b2d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергей Романча

0675568705 kp.malinovskiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Малиновський ринок"
Код ЄДРПОУ: 33659062
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., Одесса, ул. М. Бабаджаняна, 40-в
Контактна особа: Сергей Романча
0675568705
kp.malinovskiy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 13:28
Початок аукціону: 13 грудня 2019 13:28
Очікувана вартість: 2 493 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 931,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Електрична енергія

Річний план закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
980000 Киловатт-час
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Споживач сплачує постачальнику вартість електричної енергії протягом дев’яносто діб з моменту укладення акту купівлі – продажу електричної енергії, або іншим шляхом погодженим сторонами під час укладення цього договору. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 14:49
Протокол зміни ТД скан 05.12.2019.pdf
05 грудня 2019 14:48
Перелік змін до тендерної документації 05.12.2019.docx
05 грудня 2019 14:45
Договір, додатки до ТД зміни 05.12.2019.docx
26 листопада 2019 12:10
Протокол затвердження ТД скан 26.11.2019.pdf
26 листопада 2019 12:08
ТД 26.11.2019.docx
05 грудня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 14:49
Протокол зміни ТД скан 05.12.2019.pdf
05 грудня 2019 14:48
Перелік змін до тендерної документації 05.12.2019.docx
05 грудня 2019 14:45
Договір, додатки до ТД зміни 05.12.2019.docx
26 листопада 2019 12:08
Договір, додатки до ТД 26.12.2019.docx
26 листопада 2019 12:10
Протокол затвердження ТД скан 26.11.2019.pdf
26 листопада 2019 12:08
ТД 26.11.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Передача електричної енергії
Дата подання: 26 листопада 2019 21:52
Дата відповіді: 28 листопада 2019 15:16
Доброго дня. Тариф оператора системи передачі електричної енергії НЕК Укренерго врахований в складі очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Так, тариф оператора системи передачі електричної енергії НЕК Укренерго в складі очікуваної вартості предмета закупівлі враховано.
Тариф розподілу
Дата подання: 26 листопада 2019 21:53
Дата відповіді: 28 листопада 2019 15:20
Доброго дня. Тариф оператора системи розподілу врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Ні, тариф оператора системи розподілу в складі очікуваної вартості предмету закупівлі не враховано.
АСКОЕ
Дата подання: 29 листопада 2019 00:48
Дата відповіді: 29 листопада 2019 09:27
Доброго дня! До якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ))? Прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Замовник належить до групи площадок вимірювання "а" (з АСКОЕ). На другу частину запитання Ви знайдете відповідь в "Документах закупівлі", папка "Договір, додатки до ТД 26.12.2019", "Додаток 4 до Договору про закупівлю".
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-26-000363-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 20 грудня 2019 23:43
Вимоги щодо законності та об’єктивності прийняття рішення по розгляду документів учасника-переможця та відхилення пропозиції згідно п.4 ч.1ст.30 Закону
Шановний Замовнику, ЗУ«Про публічні закупівлі» (далі–Закону) передбачено можливість для учасника звернутись за вимогою про запобігання порушень при прийнятті тендерним комітетом рішень та дотримуватись принципів здійснення закупівель,що передбачені ст.3 Закону,зокрема «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій».Повідомляємо,що пропозиція учасника–переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" процедури закупівлі повинна бути відхилена згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації»,а рішення тендерного комітету від 17.12.2019 скасоване з наступних підстав, вимогою ТД п.1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вказано : "Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи та відбиток печатки* учасника."
Учасник- переможець «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"» надає документи, які не мають реєстраційного номеру, чим порушено вищезазначену умову ТД. Крім того, відповідно до п.1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вказано : Тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції.". У складі «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"» відсутній реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції.
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо:
1) Учасник:
-Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
-Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) Переможець:
-Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
-Не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Вілповідно до вищезазначеного, тендерна пропозиція Учасника- переможця «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"» з описаних вище ряду порушень не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону: «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». Вимагаємо: Скасувати рішення про визначення учасником – переможцем Учасник- переможець «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"». У раз ігнорування даної вимоги, ми, як учасник даної закупівлі, використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 грудня 2019 12:24
Уважно розглянувши «Вимогу про усунення порушення» від 20.12.2019 року (23:43) UA-2019-11-26-000363-a.a1 роз’яснюємо, що дійсно в п. 1 «Інструкції з підготовки тендерної документації» вказано, що «тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції» та «документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи та відбиток печатки* учасника». Разом з тим, в цьому ж пункті та згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) зазначено, що «замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій».
Слід зазначити, що практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Орган оскарження) щодо розгляду скарг з цих питань свідчить про наступне:
- на думку Органу оскарження, відсутність реєстру документів у складі тендерних пропозицій Учасників є формальною помилкою, виходячи з положень статті 22 Закону.
У випадках посилання у скарзі на відсутність реєстру наданих документів у складі тендерної пропозиції переможця, Орган оскарження приходить до висновку, що скаржник не довів та документально не підтвердив, що оформлення тендерної пропозиції у спосіб, наведений вище (тобто – без реєстру документів тендерної пропозиції), впливає на зміст пропозиції. Аналогічно, на нашу думку, це ж стосується і питання щодо відсутності реєстраційного номеру.
Зауважимо, формальними (несуттєвими) є помилки, пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. А саме:
• технічні помилки;
• описки;
• відсутність нумерації сторінок;
• відсутність підписів, печаток на окремих документах.
Тож, враховуючи визначення формальних помилок в Законі, вважаємо, що відсутні підстави для задоволення Вимоги щодо скасування рішення про визначення учасником – переможцем «Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГУМ»».
Як приклад зазначеної такої позиції Органу Оскарження надаємо рішення за результатами розгляду аналогічних скарг в частині щодо ненадання реєстру документів тендерної пропозиції:
• № UA-2018-01-10-001943-b.a13,
• № UA-2018-07-06-001100-c.c1.

Разом з тим, дякуємо Вам за співпрацю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" 1 754 200,00
UAH з ПДВ
1 617 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 1 795 360,00
UAH з ПДВ
1 617 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") 1 912 811,04
UAH з ПДВ
1 618 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ" 1 793 400,00
UAH з ПДВ
1 793 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЕНЕРГОТРЕЙД" 2 469 600,00
UAH з ПДВ
1 795 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 16:49
Електронний підпис
18 грудня 2019 16:48
Довідка ДФС-16.pdf
18 грудня 2019 16:48
Електронний підпис
18 грудня 2019 16:19
довідка ДФС 16.pdf
17 грудня 2019 11:13
Dovidka_19351371610830460006(1).pdf
17 грудня 2019 11:13
Dovidka_19351371610830460006.pdf(1).p7s
17 грудня 2019 11:13
Dovidka_19351371610830460006(1).pdf
17 грудня 2019 11:13
Dovidka_19351371610830460006.pdf(1).p7s
11 грудня 2019 16:59
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:14
ТВ.pdf
11 грудня 2019 16:14
Статут+опис.pdf
11 грудня 2019 16:14
Проект договору.pdf
11 грудня 2019 16:14
Податок.pdf
11 грудня 2019 16:14
Персональні дані.pdf
11 грудня 2019 16:14
КП.pdf
11 грудня 2019 16:14
Довідки СТ_17.pdf
11 грудня 2019 16:14
Гарантійний лист.pdf
11 грудня 2019 16:14
Відомості учасника.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 17:13
Електронний підпис
12 грудня 2019 17:12
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 14:38
Електронний підпис
12 грудня 2019 14:37
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 18:53
Електронний підпис
11 грудня 2019 18:52
19 ст.17 Зведена.pdf
07 грудня 2019 13:27
Електронний підпис
07 грудня 2019 13:26
19 ст.17 Зведена.pdf
07 грудня 2019 13:26
18 ДОВІДКА ДОВКІЛЛЯ.pdf
07 грудня 2019 13:26
17 САНКЦІІ.pdf
07 грудня 2019 13:26
16 закон.pdf
07 грудня 2019 13:26
12 ДСТУ електоенергії.pdf
07 грудня 2019 13:26
11 уповноважена особа.pdf
07 грудня 2019 13:26
9 Виписка коп..pdf
07 грудня 2019 13:26
7 Копія ліцензії.pdf
07 грудня 2019 13:26
6 Рішення коп..pdf
07 грудня 2019 13:26
4 Копія ПДВ.pdf
07 грудня 2019 13:26
2 Копія Витяг з ЄДР.pdf
07 грудня 2019 13:26
1 Статут Копія+ опис.pdf
07 грудня 2019 13:26
реєстр.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 18:35
Електронний підпис
11 грудня 2019 18:20
5. Статут.pdf
11 грудня 2019 18:20
20. Протокол заг.зборів.pdf
11 грудня 2019 18:20
17. Витяг ПДВ.pdf
11 грудня 2019 18:20
13. Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")

ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"
#39568531
Рішення скасоване 1 617 960,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 11:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"
#39568531
Переможець 1 617 960,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 10:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"
#39568531
1 617 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 15:32
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:34
Додаткова угода від 31.12.2020.docx зміни до договору
31 грудня 2020 16:33
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:50
Додаткова угода.docx зміни до договору
29 грудня 2020 20:38
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 13:30
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 11:28
Додаткова угода від 02.03.2020.docx зміни до договору
03 березня 2020 11:27
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 08:54
Додатки Енергум скан 30.12.2019.pdf укладений
30 грудня 2019 08:53
Договір Енергум скан 30.12.2019.pdf укладений
30 грудня 2019 08:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода до договору № 24/12/2019 від 02.03.2020р.
Номер договору про закупівлю: 24/12/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/12/2019-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Постанови НКРЕКП від 11.07.2020 № 1329
Номер договору про закупівлю: 24/12/2019-1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): до договору №24/12/2019-1 від 30.12.2019
Номер договору про закупівлю: 24/12/2019-1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №4 від 04.11.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода від 03.12.2020 №5 до договору №24/12/2019-1 від 30.12.2019
Номер договору про закупівлю: 24/12/2019-1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 24/12/2019-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі", чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору про закупівлю №24/12/2019-1 від 30.12.2019р. до 31 січня 2021 року включно про проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі про закупівлю, укоаденому в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 24/12/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/12/2019-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ "Про публічні закупівлі", чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору про закупівлю №24/12/2019-1 до 31 січчня 2021 року включно для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. За Договором та Додатками до нього збільшити загальний обсяг постачання електрично енергії на 95 000кВт/год. Вартість цієї Додаткової угоди складає 206815,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 24/12/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/12/2019-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 1 419 011,33
UAH (в тому числі ПДВ 236 501,89 UAH)