Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
284 050,00 UAH
UA-2019-11-26-000270-c 12fcfef67c20483193be6bc10bde3062
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саковська Ніна Іванівна

+380564065571 ing_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Саковська Ніна Іванівна
+380564065571
ing_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 11:10
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 11:10
Початок аукціону: 12 грудня 2019 11:12
Очікувана вартість: 284 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 420,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 кг
повидло плодово-ягідне фасоване від 1 кг. до 6 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
20 кг
мармелад фруктовий ваговий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
25 кг
родзинки вагові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
5000 кг
Сухофрукти (суміш)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
5 кг
мак ваговий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред’явлення Учасником накладної на оплату товару (згідно п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України – за фактом поставки товару). До оплати товару надається накладна. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 11:06
ДКТ оброблені фрукти (2020).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Нетеса В.Є. 283 137,50
UAH з ПДВ
283 137,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МЕЛЬНИЧУК ОКСАНА ЮХИМІВНА 284 050,00
UAH з ПДВ
284 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 15:13
Електронний підпис
20 грудня 2019 15:11
Повидло.pdf
10 грудня 2019 21:07
Електронний підпис
10 грудня 2019 21:06
Повидло_НВЄ4.pdf
10 грудня 2019 21:06
Повидло_НВЄ3.pdf
10 грудня 2019 21:06
Повидло_НВЄ2.pdf
10 грудня 2019 21:06
Повидло_НВЄ1.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 21:54
Цінова сухофрукти.pdf
10 грудня 2019 21:54
лист гарантія Ст.17..pdf
10 грудня 2019 21:54
техпасрорт2 (2).jpg
10 грудня 2019 21:54
техпасрорт2 (1).jpg
10 грудня 2019 21:54
Довідка мат.техн.база.pdf
10 грудня 2019 21:54
індиф.код.jpg
10 грудня 2019 21:54
паспорт2.jpg
10 грудня 2019 21:54
паспорт1.jpg
10 грудня 2019 21:54
Контактні дані.pdf
10 грудня 2019 21:54
Свідоцтво ЄП.pdf
10 грудня 2019 21:54
свідоцтво.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Нетеса В.Є.

ФОП МЕЛЬНИЧУК ОКСАНА ЮХИМІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Нетеса В.Є.
#3425205312
Переможець 283 137,50
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 11:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нетеса В.Є.
#3425205312
283 137,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 08:43
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:42
додаткова угода 7-2 від 29.12.20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:37
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 14:51
додаткова угода 7-1 від 23.12.20.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 14:43
додаткова угода 7-1.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 14:39
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 14:36
договір 7-5.docx зміни до договору
11 лютого 2020 14:34
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 16:28
договір 7-5.docx зміни до договору
07 лютого 2020 16:26
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:32
договір 7 укладений
02 січня 2020 10:30
договір 7 укладений
02 січня 2020 10:30
договір 7 укладений
02 січня 2020 10:30
договір 7 укладений
02 січня 2020 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно договору № 7 від 02.01.2020 року п. ХІІ . ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ Невід'ємною частиною цього Договору є : специфікація та дислокація
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно договору № 7 від 02.01.2020 року п. ХІІ . ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ Невід'ємною частиною цього Договору є : специфікація та дислокація
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни до X розділу «Строк дії договору» договору № 7 від 02.01.2020 р. про закупівлю ДК 021:2015 «15330000-0 Оброблені фрукти та овочі» для навчальних закладів відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради за державні кошти доповнивши його п. 10.4 наступного змісту: «10.4 Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереробної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі».
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3.5 Договору сторони дійшли згоди зняти суму з даного договору у розмірі – 101 000,80 грн. словами (Сто одна тисяча грн. 80 коп.) без ПДВ у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі в залежності від реального фінансування видатків .
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» ,Сторони домовились внести зміни до Х розділу « Строку дії договору» договору № 7 від 02.01.2020 р. про закупівлю ДК 021:2015 «15330000-0 Оброблені фрукти та овочі » для навчальних закладів відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради за державні кошти доповнивши його п.10.3 наступного змісту: « 10.3 Дія Договору про закупівлю може продовжуватись на строк ,достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року ,в обсязі ,що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2020 — 15 березня 2021
Сума оплати за договором: 182 136,70
UAH