Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33600000-6 – ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (ВАКСІГРИП ТЕТРА / VAXIGRIP TETRA СПЛІТ-ВАКЦИНА ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ ГРИПУ ЧОТИРЬОХВАЛЕНТНА, ІНАКТИВОВАНА (INFLUENZA, INACTIVATED, SPLIT VIRUS OR SURFACE ANTIGEN))
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-11-25-003990-b 5e6c744cb8d44501acf9a5660d0b27d6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Колещук

+380503722965 ro31@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 26464978
Місцезнаходження: 88017, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20А
Контактна особа: Роман Колещук
+380503722965
ro31@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 19:14
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 09:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штука
ДК 021:2015: 33600000-6 – ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (ВАКСІГРИП ТЕТРА / VAXIGRIP TETRA СПЛІТ-ВАКЦИНА ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ ГРИПУ ЧОТИРЬОХВАЛЕНТНА, ІНАКТИВОВАНА (INFLUENZA, INACTIVATED, SPLIT VIRUS OR SURFACE ANTIGEN)) (Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет (субвенція))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88017, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Influenza, inactivated, split virus or surface antigen

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлений Товар здійснюється по факту поставки згідно видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 30 банківських днів з дня отримання товару Замовником. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 19:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_.doc
25 листопада 2019 19:14
Додаток 4.doc
25 листопада 2019 19:14
Додаток 3.doc
25 листопада 2019 19:14
Додаток 2.doc
25 листопада 2019 19:14
Додаток 1.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
11 грудня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій