Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (монітори, планшет, фільтри мережеві, БФП, інформаційна панель, ..).
Очікувана вартість
2 763 026,00 UAH
UA-2019-11-25-003945-b ● 709c450895d446ee8f443f996843179f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | виконавчий комітет Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03084813 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна,59 |
Контактна особа: |
Мельник Ніна Миколаївна 380432595367 melnyk4@vmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2019 18:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 12:19 |
Очікувана вартість: | 2 763 026,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,09% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
862 Одиниця
Комп’ютерне обладнання (монітори, планшет, фільтри мережеві, БФП, інформаційна панель, ..).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету. Оплата по факту поставки після підписання видаткової накладної протягом 5-ти банківських днів. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 18:39 |
Додаток 6 (Договір).docx | |
25 листопада 2019 18:39 |
Додаток 5 (ТВ).docx | |
25 листопада 2019 18:39 |
Тендерна документація.docx | |
25 листопада 2019 18:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 10:44
Дата відповіді: 27 листопада 2019 08:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, в разі наявності в технічних вимогах вказівок на конкретну торгову марку, фірму, модель, до торгів допускаються еквіваленти такого обладнання в разі відповідності їх технічних характеристик зазначеним технічним вимогам та умовам сумісності. У п.6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації вказані всі необхідні достатні вимоги до предмету закупівлі. 2) Для нас немає різниці чи учасник є платником ПДВ чи ні. Ми будемо розглядати ціну учасника як остаточну, нічого до ціни додавати не будемо і порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ не будемо.
Питання щодо предмету закупівлі
Дата подання: 29 листопада 2019 09:08
Дата відповіді: 29 листопада 2019 15:59
Доброго дня. Шановний Замовник, надайте будь ласка уточнення щодо предмету закупівлі: що Ви мали на увазі під товаром - Табло адміністратора . Надайте будь ласка приклад товару чи торгової марки, яку хотіли б закупити.
Дякуємо!
Відповідь: Табло адміністратора - Екран до системи електронної черги.
P4.75 -32128RGY
https://ru.aliexpress.com/item/32893979071.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.90ad44c4rnGBTQ&s=p&algo_pvid=c073f072-be0a-4297-8f4f-98a76ddf190c&algo_expid=c073f072-be0a-4297-8f4f-98a76ddf190c-0&btsid=d7646821-357b-4bf1-8d0b-1ff84db239f8&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2,searchweb201603_55
P4.75 -32128RGY
https://ru.aliexpress.com/item/32893979071.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.90ad44c4rnGBTQ&s=p&algo_pvid=c073f072-be0a-4297-8f4f-98a76ddf190c&algo_expid=c073f072-be0a-4297-8f4f-98a76ddf190c-0&btsid=d7646821-357b-4bf1-8d0b-1ff84db239f8&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2,searchweb201603_55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СКІФ-СЕРВІС" |
2 738 217,60
UAH з ПДВ
|
2 664 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАК-СЕРВІС" |
2 695 175,60
UAH з ПДВ
|
2 665 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СКІФ-СЕРВІС" #32129059 |
Переможець |
2 664 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 18:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 12:34
|
Додаткова угода № 1.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2019 12:33
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 12:04
|
Договір (КО).PDF | укладений |
24 грудня 2019 12:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 1 ч. 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника". Сума договору після внесення змін складає 2334072 ,00 грн. Кількість одиниць товару після внесення змін складає -353. |
Номер договору про закупівлю: | № 01/191219 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |