Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2019-11-25-003595-b 1ce638e62ce844c59b071c4c56ad7cfd
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Білан

+380412432150
+380987373362
tender@zt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 13576948
Вебсайт: http://zt.gov.ua
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 1
Контактна особа: Олександр Білан
+380412432150,+380987373362
tender@zt.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 13:39
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штука
Пакети з логотипом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  16 грудня 2019
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 17:05
ogoloshennya Пакети 10.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тех. задание
Дата подання: 26 листопада 2019 08:34
Дата відповіді: 26 листопада 2019 17:15
1. Крафтові пакети - Щодо вимоги: "Логотип темно-коричневого кольору з обох сторін пакета." - логотип однаковий з обох сторін пакету? 2. Щодо вимоги: "Макети продукції розробляються Виконавцем" - яка інформація, в якому вигляді ( в яких графічних програмах)надається виконавцю для розроблення макетів? 3. Щодо вимоги: "Відсутність зразків, або невідповідність зразків технічним вимогам веде до дискваліфікації Учасника." - що мається на увазі під зразками, аналогічна продукція, яка є в наявності у учасника, виготовлена раніше і схожа на Вашу, що підтверджує виробничі можливості або зразок виконаний відповідно ТЗ, що збільшує час на всі підготовчі процеси в рамках обмеженого часу поставки продукції Вам? 4. Саме вимоги зі ззразками є дуже вдалий засіб вибору потрібного підрядника...отже, якщо учасник приймає участь у тендері, то він має технічні можливості виготовлення продукціі відповідно ТЗ, тому що він це робиць без передоплат на свій ризик, замовник має право не прийняти продукцію, що не відповідає вимогам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Логотип однаковий з обох сторін пакету
2. Замовником не визначено в яких графічних програмах має розроблятись макет. Замовником чітко визначено технічні характеристики, у відповідності до яких має розроблятися макет для того аби Замовник мав змогу перевірити технічні характеристики запропонованого товару.
3. Під зразком мається на увазі товар, який відповідає технічні характеристики Замовника.
4. Саме вимоги зі зразками є дуже вдалий спосіб вибору добросовісного постачальника та отримати товар, який відповідає технічним характеристикам Замовника.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 10:58
Дата відповіді: 26 листопада 2019 17:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До торгів допускаються будь-які учасники, які діють згідно чинного законодавства. Ціна розглядається та, яка вказана у ціновій пропозиції, надана учасником торгів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА 17 388,00
UAH з ПДВ
15 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП " Люкс Дизайн" 17 700,00
UAH з ПДВ
16 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 09:31
заява відміну торгу.pdf
28 листопада 2019 14:58
Цінова пропозиція (1).pdf
27 листопада 2019 18:03
ТЕХНІЧНІ.pdf
27 листопада 2019 18:03
Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2019 11:11
ПАСПОРТ 10,11 (1) (1).pdf
27 листопада 2019 11:11
ДОВІДКА документи (1).pdf
27 листопада 2019 11:11
ПАСПОРТ 12,13.pdf
27 листопада 2019 11:11
ПАСПОРТ 1.pdf
27 листопада 2019 11:11
ИНН код.pdf
27 листопада 2019 11:11
ПАСПОРТ 2,3 .pdf
27 листопада 2019 11:11
ДОВІДКА документи.pdf
27 листопада 2019 11:11
Гарантія на ДОКУМЕНТИ.pdf
27 листопада 2019 11:11
Гарантія ЯКОСТІ.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 11:17
img444.pdf
27 листопада 2019 11:17
img4454.pdf
27 листопада 2019 11:17
img4447.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА

ПП " Люкс Дизайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА
#3072602781
Відхилено 15 990,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 11:20
ПП " Люкс Дизайн"
#32989039
Відхилено 16 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 10:19

Документи

02 грудня 2019 11:20
заява відміну торгу.pdf

Документи

10 грудня 2019 10:19
Електронний підпис
10 грудня 2019 10:18
ВІДХИЛЕННЯ.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій