Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
63 998,00 UAH
UA-2019-11-25-003542-b 6da57bcffcd64ad7a92f952b58f03d8a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Купчинська

+380988494435
+380677503403
+380958504985
info@rv.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 34922678
Вебсайт: http://rivnejust.gov.ua
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Замкова, 29
Контактна особа: Лариса Купчинська
+380988494435,+380677503403,+380958504985
info@rv.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 10:00
Очікувана вартість: 63 998,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Комп’ютерне обладнання (лазерний БФП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Замкова 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 10:59
ОНОВЛЕНІ технічні характеристики.doc
25 листопада 2019 16:54
Кваліф вимоги Додаток 2.docx
25 листопада 2019 16:54
Проект Договору Додаток 4.docx
25 листопада 2019 16:54
Додаток 3 пропозиція цінова.docx
25 листопада 2019 16:54
Оголошення.doc
28 листопада 2019 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 10:59
ОНОВЛЕНІ технічні характеристики.doc
25 листопада 2019 16:54
Технічні вимоги Додаток 1.doc
25 листопада 2019 16:54
Кваліф вимоги Додаток 2.docx
25 листопада 2019 16:54
Проект Договору Додаток 4.docx
25 листопада 2019 16:54
Додаток 3 пропозиція цінова.docx
25 листопада 2019 16:54
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 10:59
Дата відповіді: 26 листопада 2019 12:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасниками повинні надаватися тендерні пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації, в тому числі і відносно характеристик предмету закупівлі, визначених тендерною документацією. Допускаються та підлягають розгляду еквіваленти з технічними характеристиками, не нижчими ніж у замовленого як предмет закупівлі. В іншому випадку тендерна пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає вимогам тендерної документації і буде відхилена.
У тендерної документації зазначено: Надати детальні техніко-економічні характеристики товару із обов’язковим зазначенням найменування , фото товару та посиланням на інтернет-ресурси , надати оригінал або завірену Учасником копію документу (документів), який підтверджує відповідність предмету закупівлі, запропонованого Учасником технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним в Додатку до тендерної документації.
До торгів допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна.
невідповідність технічного завдання
Дата подання: 27 листопада 2019 13:08
Дата відповіді: 28 листопада 2019 11:04
Шановний замовнику. Серед вимог технічного завдання: наявність кольорового ЖК-дисплею. Пристрої типу БФП, виробника Canon в яких наявний такий дисплей працюють на картриджі серії 052. Вами ж вимагається наявність чорних картриджів: 051, 051Н. Тому просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Дякую.
Відповідь: Внесено зміни до технічних вимог.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 63 165,00
UAH з ПДВ
63 165,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Переможець 63 165,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 16:11

Документи

06 грудня 2019 16:11
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:10
сканирование0055.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
63 165,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2019 16:11
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:10
сканирование0055.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 17:37
сканирование0057.pdf укладений
10 грудня 2019 17:36