Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області та дітей пільгової категорії у пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням
Очікувана вартість
449 170,00 UAH
UA-2019-11-25-002957-b 027ce3ce165445ecb411043725f20db6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неля Половинко

+380956283950 sc_9_pv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Павлоградська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів № 9 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 26328318
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Озерна, буд. 87
Контактна особа: Неля Половинко
+380956283950
sc_9_pv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 16:30
Початок аукціону: 11 грудня 2019 13:39
Очікувана вартість: 449 170,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 245,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області та дітей пільгової категорії у пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Озерна, будинок 87, місто Павлоград, Дніпропетровська область, 51400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться за фактично надану послугу шляхом перерахування Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця коштів після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату послуги (далі - рахунок) в гривнях та підписання сторонами Акту прийму – передачі наданих послуг. Замовник має право на відстрочення платежів строком до 45 календарних днів (у разі виробничої необхідності). Оплата харчування учнів проводиться по мірі надходження бюджетних коштів шляхом безготівкових розрахунків з рахунку замовника на рахунок виконавця. Замовник не несе відповідальність за затримку бюджетного фінансування . До рахунка додається: акт виконаних робіт. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 449 170,00
UAH
446 805,30
UAH
Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" 449 170,00
UAH
446 924,15
UAH
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 13:41
Електронний підпис
17 грудня 2019 13:40
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
17 грудня 2019 13:40
довідка із ДФС.PDF
12 грудня 2019 15:19
Електронний підпис
06 грудня 2019 09:52
Електронний підпис
26 листопада 2019 19:06
Проект договору.PDF
26 листопада 2019 19:06
згода підписан договору.PDF
26 листопада 2019 19:06
технічні вимоги.PDF
26 листопада 2019 19:06
тендерна пропозиція.PDF
26 листопада 2019 19:06
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
26 листопада 2019 19:06
ПРАЦІВНИКИ СВІДОЦТВО НАССР.pdf
26 листопада 2019 19:06
ПІДТВЕРДЖ НАЯВН ОБЛАДНАННЯ.pdf
26 листопада 2019 19:06
ПЕРСОН ДАНІ ПРАЦІВНИКІВ.PDF
26 листопада 2019 19:06
Лист про Статут.PDF
26 листопада 2019 19:06
Лист про оподаткування.PDF
26 листопада 2019 19:06
Лист про захист довкілля.PDF
26 листопада 2019 19:06
КПР нові Статутні.rar
26 листопада 2019 19:06
ЗАБЕЗПЕЧ ПРИМІЩЕННЯМ ЮДІНА.rar
26 листопада 2019 19:06
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
26 листопада 2019 19:06
Довідки ст. 17.PDF
26 листопада 2019 19:06
Довідка про працівників.PDF
26 листопада 2019 19:06
ДОВІДКА ПРО МТБ0001.PDF
26 листопада 2019 19:06
Довідка про авто.PDF
26 листопада 2019 19:06
гаран.лист мед. книги.PDF
26 листопада 2019 19:06
Відомості про учасника.PDF
26 листопада 2019 19:06
витяг з ЄДР 19.11.2019р..PDF
26 листопада 2019 19:06
анкета учасника.PDF
26 листопада 2019 19:06
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР 2018.rar
26 листопада 2019 19:06
ISO 22000 2007 2019.pdf
26 листопада 2019 19:06
ISO 9001 2015.rar

Публічні документи

28 листопада 2019 16:24
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:23
рішення власника.pdf
28 листопада 2019 16:23
приказ на директора.pdf
28 листопада 2019 16:23
опис.pdf
28 листопада 2019 16:23
выписка.pdf
28 листопада 2019 16:23
склад.rar
28 листопада 2019 16:23
аналогічний договір.rar
28 листопада 2019 16:23
авто.rar
28 листопада 2019 16:23
технічні вимоги.pdf
28 листопада 2019 16:23
пропозиция.pdf
28 листопада 2019 16:23
проект договору.pdf
28 листопада 2019 16:23
персональні дані.pdf
28 листопада 2019 16:23
лист гарантія працівники.pdf
28 листопада 2019 16:23
лист гарантія медкниги.pdf
28 листопада 2019 16:23
згода з проектом договору.pdf
28 листопада 2019 16:23
загальні відомості.pdf
28 листопада 2019 16:23
довідка ст.17.pdf
28 листопада 2019 16:23
довідка працівники.pdf
28 листопада 2019 16:23
довідка мтб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Переможець 446 805,30
UAH
17 грудня 2019 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
446 805,30
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:41
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:27
Додаткова угода № 6 від 28.12.2020 року.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 16:03
Додаткова угода № 5 від 09.12.2020 року.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 15:59
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2020 10:57
Додаткова угода №4 від 13.07.2020.pdf зміни до договору
13 липня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 10:34
Додаткова угода №3 від 26.05.2020 року.pdf зміни до договору
27 травня 2020 10:29
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 10:16
Додаткова угода №2 від 28.04.2020.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 10:13
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 12:07
Дод. угода №1 від 31.03.2020.pdf зміни до договору
31 березня 2020 12:03
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:30
Договір №1 від 02.01.2020.pdf укладений
03 січня 2020 13:29
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:57
Договір № 1 від 02.01.2020.pdf укладений
02 січня 2020 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 2020 рік по КПКВ 0611020 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти (у тому числі з дошкільними підрозділами (відділеннями, групами)» сума договору зменшується на 100000,00 грн. (Сто тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ. Після зменшення сума договору складає 346805,30 грн. (Триста сорок шість тисяч вісімсот п’ять гривень 30 копійок), без ПДВ. по наведеним нижче послугам: Харчування учнів пільгової категорії 1-11 класів 13817 сніданок, по ціні без ПДВ – 22,87 грн. , на загальну суму 316005,30 грн. Харчування дітей пільгової категорії в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням 770 сніданок = обід, по ціні без ПДВ – 40,00 грн., на загальну суму 30800,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 2020 рік по КПКВ 0611020 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти (у тому числі з дошкільними підрозділами (відділеннями, групами)» сума договору зменшується на 29146,89 грн. (Двадцять дев’ять тисяч сто сорок шість гривень 89 копійок) без ПДВ. Після зменшення сума договору складає 317658,41 грн. (Триста сімнадцять тисяч шістсот п’ятдесят вісім гривень 41 копійок), без ПДВ. по наведеним нижче послугам: Харчування учнів пільгової категорії 1-11 класів: 12543 сніданок, по ціні без ПДВ – 22,87 грн. , на загальну суму 286858,41 грн. Харчування дітей пільгової категорії в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням: 770 сніданок + обід, по ціні без ПДВ – 40,00 грн., на загальну суму 30800,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 2020 рік по КПКВ 0611020 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти (у тому числі з дошкільними підрозділами (відділеннями, групами)» сума договору зменшується на 15002,72 грн. (П’ятнадцять тисяч дві гривень 72 копійок) без ПДВ. В зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 2020 рік по КПКВ 0613140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» сума договору зменшується на 30800,00 грн. (Тридцять тисяч вісімсот гривень 00 копійок) без ПДВ. Після зменшення сума договору складає 271855,69 грн. (Двісті сімдесят одна тисяча вісімсот п’ятдесят п’ять гривень 69 копійок), без ПДВ. по наведеним нижче послугам: Харчування учнів пільгової категорії 1-11 класів 11887 сніданок, по ціні без ПДВ – 22,87 грн. , на загальну суму 271855,69 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 2020 рік по КПКВ 0611020 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти (у тому числі з дошкільними підрозділами (відділеннями, групами)» сума договору зменшується на 6014,81 грн. (Шість тисяч чотирнадцять гривень 81 копійок) без ПДВ. 2. Після зменшення сума договору складає 265840,88 грн. (Двісті шістдесят п’ять тисяч вісімсот сорок гривень 88 копійок), без ПДВ. по наведеним нижче послугам: Харчування учнів пільгової категорії 1-11 класів 11624 сніданок, по ціні без ПДВ – 22,87 грн. , на загальну суму 265840,88 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 2020 рік по КПКВ 0611020 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти (у тому числі з дошкільними підрозділами (відділеннями, групами)» сума договору зменшується на 16557,88 грн. (Шістнадцять тисяч п'ятсот п'ятдесят сім гривень 88 копійок) без ПДВ. Після зменшення сума договору складає 249283,00 грн. (Двісті сорок дев'ять тисяч двісті вісімдесят три гривень 00 копійок), без ПДВ. по наведеній нижче послузі: Харчування учнів пільгової категорії 1-11 класів 10900 сніданок, по ціні без ПДВ – 22,87 грн., на загальну суму 249283,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 2020 рік по КПКВ 0611020 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти (у тому числі з дошкільними підрозділами (відділеннями, групами)» сума договору зменшується на 22252,51 грн. (Двадцять дві тисячі двісті п’ятдесят дві грн. 51 коп.) без ПДВ. Після зменшення сума договору складає 227030,49 грн. (Двісті двадцять сім тисяч тридцять грн. 49 коп.) без ПДВ, по наведеній нижче послузі: Харчування учнів пільгової категорії 1-11 класів 9927 сніданок, по ціні без ПДВ – 22,87 грн. , на загальну суму 227030,49 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 227 030,49
UAH