Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних:
Очікувана вартість
99 027,00 UAH
UA-2019-11-25-002424-b f2be0dd4f1d145cfb34b439b90eddfbb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луньова Лариса Володимирівна

380444240252 12123578@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут проблем матеріалознавства ім.І.М.Францевича Національної академії наук України
Код ЄДРПОУ: 05416930
Вебсайт: http://www.materials.kiev.ua
Місцезнаходження: 03142, Україна , Київ обл., Київ, вул.Кржижанівського, буд.3
Контактна особа: Луньова Лариса Володимирівна
380444240252
12123578@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 23:59
Очікувана вартість: 99 027,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 495,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
30213000-5 Персональні комп’ютери ( 1.ПК-4шт (3110)),
30211500-6 Центральні процесорні пристрої або процесори ( 2.процесор-4шт (2210))
30216110-0 Комп’ютерні сканери ( 3.сканер-1шт (2210), 4.БФП-1шт (3110))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03142, Україна, місто Київ, Київ, вул.Кржижановського,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару бюджетні кошти: загальний фонд 80027 грн; спецкошти 19000 грн Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 15:02
ТД_30210000-4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 11:31
Дата відповіді: 26 листопада 2019 16:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання учасника: Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Відповідь замовника: Замовник допускає товари інших виробників чи торгових марок, якщо товар відповідає технічним вимогам замовлення.
Детально: в Додатку 4 Тендерної Документації (ТД) при описі необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик кожної позиції закупівлі на вимогу пп.3 п.2 ст.22 ЗУ”Про публічні закупівлі” міститься вираз “або еквівалент”. В абзаці 1 Додатку 4 завантаженої замовником ТД зазначена наступна вимога до учасників: «Тендерна пропозиція повинна містити деталізований опис комп’ютерного обладнання, що пропонується, з зазначенням точної назви виробника, з чітким визначенням марки/моделі та технічних характеристик, складових частин для можливості перевірки зазначених характеристик. Опис повинен містити порівняльну таблицю параметрів на предмет відповідності запропонованого обладнання до технічних вимог» - і яка вже зобов’язує “всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати ... і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника» і забезпечує таки “дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі". Таким чином замовник вважає, що на дане питання учасника в завантаженій ТД відповідь вичерпна.

Питання учасника: Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ?
Відповідь замовника: так, до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускаємо.
У Розділі I. «Загальні положення» завантаженої ТД, відповідно до пункту 1 статті 5 «Недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що: «вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах».

Питання учасника: Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь замовника: в пункті 1 Розділу V «V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» ТД зазначено, що: «Критеріями оцінки кожної тендерної пропозиції є — ціна з ПДВ/без ПДВ» та у коментарі Додатку №1 ТД «тендернА ПРОПОЗИЦІЯ» зазначено, що: «У разі подання пропозиції Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ. В графі «Загальна вартість з ПДВ» зазначають ціну та загальну вартість без ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку». Отже, запропонована ТД не містить обмежень щодо статусу платника податку учасників, які подаватимуть свої пропозиції на участь у цій закупівлі. Остаточна ціна пропозиції учасника за результатами аукціону визначатиметься без жодних додаткових нарахувань.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 84 472,00
UAH з ПДВ
84 472,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 22:43
лист пояснення.pdf
10 грудня 2019 22:43
СЕС Canon 2019.pdf
10 грудня 2019 22:43
Microsoft AEPCertificate .pdf
10 грудня 2019 22:43
Довідка_бенефіціара.pdf
10 грудня 2019 22:43
проект Договору.pdf
10 грудня 2019 22:43
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 грудня 2019 23:59
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій