Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
62 000,00 UAH
UA-2019-11-25-001972-b 202fccc75ffd4668af3f7a6e3f9337ea
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дещенко Олег Миколайович

380984424512 oleg.deshchenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37203257
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, 1/1
Контактна особа: Дещенко Олег Миколайович
380984424512
oleg.deshchenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 14:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 14:40
Очікувана вартість: 62 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штуки
Картриджі для принтера БФП: тип 17А; тип 26А; тип 30Х; комплект чорнил для Epson L1300 Series (3color + 2black)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Праці, буд. 1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 14:12
ПРОЕКТ Договір Товар.docx
25 листопада 2019 14:12
Вимоги до учасника.docx
25 листопада 2019 14:11
Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 11:39
Дата відповіді: 27 листопада 2019 09:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню Замовника. 2. Діюче законодавство України у сфері проведення закупівель забороняє посилання на конкретну марку або модель. 3. Система Prozorro автоматично визначає переможця за найменшою ціною. При цьому система не робить винятку для ціни з ПДВ чи без ПДВ. Враховуються всі пропозиції. Отже, учасники повинні будуть враховувати такі умови. Вартість закупівлі товарів, робіт та послуг повинна відображати всі витрати замовника на закупівлю, у т. ч. і ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, то його пропозиція (остання за аукціоном) на час підписання договору не зміниться, і ціна закупівлі не перевищить бюджету. Отже, учасник переможеуь визначається за результатом аукціону (нгайнижча ціна) незалежно від статусу платника ПДВ плюс додатково авдпоавднвсть прозиувї технічному завданню та кваліфікаційним критеріям.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 58 956,00
UAH з ПДВ
58 956,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
Переможець 58 956,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 12:13

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
58 956,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 09:23
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 09:23
Договір 137-19.pdf укладений
17 грудня 2019 15:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 58 956,00
UAH