Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень
Canteen services
Очікувана вартість
8 743 644,00 UAH
UA-2019-11-25-001947-b 4c9d81872ff542d9b500714e90c5d693
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Олександрівна

+380970215106 starodobr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СТАРОДОБРОВІЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03188240
Місцезнаходження: 53711, Україна , Дніпропетровська область обл., ШИРОКІВСЬКИЙ Р-Н, С.СТАРОДОБРОВІЛЬСЬКЕ, ВУЛ.СТЕПОВА, БУД 2-В
Контактна особа: Інна Олександрівна
+380970215106
starodobr@ukr.net
Додаткові контактні особи: Inna Oleksandrivna
+380970215106
starodobr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STARODOBROVILSKIY PSIHONEVROLOGICHNIY INTERNAT
National ID: 03188240
Contact point: Inna Oleksandrivna
+380970215106
starodobr@ukr.net
Additional contacts: Inna Oleksandrivna
+380970215106
starodobr@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 21 січня 2020 11:06
Очікувана вартість: 8 743 644,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 718,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 262309.32 UAH
Publication date: 25 листопада 2019 14:08
Enquiries until: 16 грудня 2019 16:00
Complaints submission until: до 22 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 грудня 2019 16:00

Information

Estimated total value: 8 743 644 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 43 718 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53711, Україна, Дніпропетровська область, с. Стародобровільське, вул.Степова 2-В
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Canteen services
CPV: 55510000-8
Період постачання: з 01 березня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Досвід виконання аналогічних договорів: 15%
Більше 4-х років:: 15%
від 1 до 4 років :: 5%
менше 1 року: 0%
Наявність працівників відповідної кваліфікації: 10%
Штат укомплектований; керівник з фаховою освітою щодо технології, організації громадського харчування, в якого наявний досвід роботи, в тому числі, в соціальній сфері; учасник пройшов сертифікацію і має документи (сертифікати) ки :: 10%
Штат укомплектований працівниками; виробництво очолює керівник з фаховою освітою щодо технології, організації громадського харчування, в якого наявний досвід роботи, :: 5%
Штат укомплектований необхідними працівниками :: 0%
Гарантійні зобов’язання: 5%
Наявна матеріально – технічна база (власна виробнича база, спеціалізований автотранспорт), яка дозволяє надавати послуги в складних умовах :: 5%
Наявна матеріально – технічна база, яка дозволяє надавати послуги на умовах аутсорсинга :: 0%
25 листопада 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 14:08
тд харчування.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000037 ● 577df27030cd485db7acba5eb0090e0d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.10.2020 № 208

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.10.2020 № 208
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-11-25-001947-b 25.11.2019 Комунальний заклад "Стародобровільський психоневрологічний інтернат" (код за ЄДРПОУ 03188240) інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-12 18:13:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-25-001947-b) за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою з очікуваною вартістю 8 743 644,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до умови Замовника, викладеної у Додатку 3 до тендерної документації, де вказано, що послуги їдалень та приготування їжі будуть надаватися шляхом приготування страв за меню за місцезнаходженням Замовника та відповідно до пункту 5.2 розділу IV договору від 10.02.2020р. №7 місце надання послуг: КЗ «Стародобровільський психоневрологічний інтернат» ДОР»: 53711, Дніпропетровська область, Широківський р-н, с. Стародобровільське, вул. Степанова 2-В, що свідчить про те, що підопічні закладу не будуть харчуватися на підприємстві громадського харчування, а отже обраний клас ДК 021:2015 «55510000-8 — Послуги їдалень» не відповідає предмету закупівлі.
Чому не дотримано вимоги пункту вісімнадцятого частини першої статті 1 Закону, абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 із змінами?
2. Згідно із вимогою пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діє до 19.04.2020 (далі - Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
В пропозиції учасника ТОВ "МІКА ГРУП" надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії від 23.12.2019 № BG/UA/03-2-5958 (вих.№6211-БГ від 23.12.2019), виданої АТ «Український будівельно-інвестиційний банк», яка містить випадки припинення зобов’язань Гаранта, які не передбачено тендерною документацією Замовника та Законом, зокрема: сплата Бенефіціару загальної суми Гарантії та відмова Бенефіціара від своїх прав за Гарантією шляхом подання до банку-гаранта письмового повідомлення про звільнення банку-гаранта від зобов’язань за гарантією.
Отже, забезпечення тендерної пропозиції не відповідає вимогам пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та вимогам частини четвертої статті 24 Закону, які містять вичерпний перелік підстав для повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Чому при проведенні процедури закупівлі UA-2019-11-25-001947-b
всупереч пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МІКА ГРУП»?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-16 15:38:29

Надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі ID: UA-2019-11-25-001947-b

Додатки на п'яти аркушах

Надання інформації про усунення порушення замовником

Внесення змін до оголошення в частині визначення коду за ДК 021:2015 на теперішній час є неможливим з технічних причин. Обрання Замовником для закупівлі коду 55510000-8 «Послуги їдалень» за ДК 021:2015 не вплинуло на проведення процедури відкритих торгів, не спотворило результати торгів та визначення переможця, поділення закупівлі з метою уникнення проведення торгів відсутнє, не має негативного впливу на бюджет. Враховуючи наведене, а також те, що жоден з учасників не звертався з вимогами та скаргами відносно коду закупівлі за ДК 021:2015, вважаємо висновок Східного офісу Держаудитслужби в частині порушення законодавства при визначенні предмета закупівлі необґрунтованим. Висновок про порушення ч.4 ст.36 Закону «Про публічні закупівлі» є хибним, оскільки внесення змін до умов договору, які не є істотними, за умови відповідності ціни договору тендерній пропозиції, визначеній за результатами аукціону, не суперечить названій статті. Вжити заходи щодо дострокового припинення зобов’язань за договором, не порушивши при цьому вимоги Цивільного та Господарського кодексів України, неможливо.

2020-10-26 16:21:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 січня 2020
UA-2019-11-25-001947-b4c9d81872ff542d9b500714e90c5d693
Найменування: СТАРОДОБРОВІЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03188240
Місцезнаходження: 53711, Україна, Дніпропетровська область обл., ШИРОКІВСЬКИЙ Р-Н, С.СТАРОДОБРОВІЛЬСЬКЕ, ВУЛ.СТЕПОВА, БУД 2-В
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МІКА ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ФУД-КУК Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

28 січня 2020 16:02
Електронний підпис
24 грудня 2019 11:14
Електронний підпис
24 грудня 2019 11:14
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:05
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:05
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:01
Дод 6 Проект договору.pdf
20 грудня 2019 16:01
Гарантійні листи.zip
20 грудня 2019 16:01
Реєстр документів.pdf
20 грудня 2019 16:01
Дод 1 Пропозиція.zip
20 грудня 2019 16:01
Дод 2 Інші документи.zip
20 грудня 2019 16:01
Дод 3 Техн завдання.zip
20 грудня 2019 16:01
Дод 2 Працівники ч.2.zip
20 грудня 2019 16:01
Дод 2 Працівники ч.1.zip
20 грудня 2019 16:01
Дод 2 Наявність МТБ.zip

Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 16:52
Електронний підпис
23 грудня 2019 16:52
Електронний підпис
23 грудня 2019 11:45
Електронний підпис
23 грудня 2019 11:45
Електронний підпис
23 грудня 2019 11:37
Лiцензiя.zip
23 грудня 2019 11:37
Довiренiсть_Рижий.zip
23 грудня 2019 11:37
Гарантия_7908.zip
23 грудня 2019 11:37
Проект договору.pdf
23 грудня 2019 11:37
Дипломи .pdf
23 грудня 2019 11:37
Опис до статуту.pdf
23 грудня 2019 11:37
Статут.pdf
23 грудня 2019 11:37
Оригінал відгуку.pdf
23 грудня 2019 11:36
Копія звіту 1ДФ.pdf
23 грудня 2019 11:36
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

26 грудня 2019 16:04
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

26 грудня 2019 10:09
Електронний підпис
26 грудня 2019 10:09
Електронний підпис
26 грудня 2019 10:07
Штатний розпис.pdf
26 грудня 2019 10:07
МЕД КНИГИ 1.rar
26 грудня 2019 10:07
Пропозиція.PDF
26 грудня 2019 10:07
Калькуляція.PDF
26 грудня 2019 10:07
МЕД КНИГИ 6.rar
26 грудня 2019 10:07
МЕД КНИГИ 5.rar
26 грудня 2019 10:07
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
26 грудня 2019 10:07
ТРУДОВІ КНИЖКИ 4.rar
26 грудня 2019 10:07
ТРУДОВІ КНИЖКИ 3.rar
26 грудня 2019 10:07
ТРУДОВІ КНИЖКИ 2.rar
26 грудня 2019 10:07
ТРУДОВІ КНИЖКИ 1.rar
26 грудня 2019 10:07
ТРУДОВІ КНИЖКИ.rar
26 грудня 2019 10:07
Технічні вимоги.PDF
26 грудня 2019 10:07
Санітарна обробка.PDF
26 грудня 2019 10:07
Проект договору.PDF
26 грудня 2019 10:07
Пояснення щодо звіту.PDF
26 грудня 2019 10:07
НЕЦІНОВІ КРИТЕРІЇ МТБ.rar
26 грудня 2019 10:07
МЕД КНИГИ 4.rar
26 грудня 2019 10:07
МЕД КНИГИ 3.rar
26 грудня 2019 10:07
МЕД КНИГИ.rar
26 грудня 2019 10:07
Лист про Статут.PDF
26 грудня 2019 10:07
Лист про вивез. ТПВ.PDF
26 грудня 2019 10:07
Лист коду доступу.PDF
26 грудня 2019 10:07
Лист захист довкілля.PDF
26 грудня 2019 10:07
КПР нові Статутні.rar
26 грудня 2019 10:07
КОПІЯ СВІДОЦТВА ПДВ.PDF
26 грудня 2019 10:07
Інформація ст.17.PDF
26 грудня 2019 10:07
ЗВІТ 1 ДФ.rar
26 грудня 2019 10:07
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
26 грудня 2019 10:07
Додаток 3.PDF
26 грудня 2019 10:07
Довідки ст. 17.PDF
26 грудня 2019 10:07
Довідка про рахунки.PDF
26 грудня 2019 10:07
ДОВІДКА ПРО НАЯВН АВТО.PDF
26 грудня 2019 10:07
ДИПЛОМИ 2020 КПР.rar
26 грудня 2019 10:07
гарант лист докум ст.17.PDF
26 грудня 2019 10:07
Відомості з ЕДРПОУ.pdf
26 грудня 2019 10:07
ВИПИСКА.pdf
26 грудня 2019 10:07
Банківська гарантія.rar
26 грудня 2019 10:07
ISO 22000 2007 2019.pdf
26 грудня 2019 10:07
ISO 9001 2015.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІКА ГРУП"

ТОВ ФУД-КУК

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2020 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ФУД-КУК 8 410 104,00
UAH
6 277 512,85
UAH
1.0714285714 5 859 011.99 Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 8 560 044,00
UAH
8 516 325,77
UAH
1.4285714286 5 961 428.04 Документи
ТОВ "МІКА ГРУП" 8 370 018,00
UAH
8 326 299,71
UAH
1.4285714286 5 828 409.80 Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 16:52
Електронний підпис
23 грудня 2019 16:52
Електронний підпис
23 грудня 2019 11:45
Електронний підпис
23 грудня 2019 11:45
Електронний підпис
23 грудня 2019 11:37
Лiцензiя.zip
23 грудня 2019 11:37
Довiренiсть_Рижий.zip
23 грудня 2019 11:37
Гарантия_7908.zip
23 грудня 2019 11:37
Проект договору.pdf
23 грудня 2019 11:37
Дипломи .pdf
23 грудня 2019 11:37
Опис до статуту.pdf
23 грудня 2019 11:37
Статут.pdf
23 грудня 2019 11:37
Оригінал відгуку.pdf
23 грудня 2019 11:36
Копія звіту 1ДФ.pdf
23 грудня 2019 11:36
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 10:09
Електронний підпис
26 грудня 2019 10:09
Електронний підпис
26 грудня 2019 10:07
Штатний розпис.pdf
26 грудня 2019 10:07
МЕД КНИГИ 1.rar
26 грудня 2019 10:07
Пропозиція.PDF
26 грудня 2019 10:07
Калькуляція.PDF
26 грудня 2019 10:07
МЕД КНИГИ 6.rar
26 грудня 2019 10:07
МЕД КНИГИ 5.rar
26 грудня 2019 10:07
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
26 грудня 2019 10:07
ТРУДОВІ КНИЖКИ 4.rar
26 грудня 2019 10:07
ТРУДОВІ КНИЖКИ 3.rar
26 грудня 2019 10:07
ТРУДОВІ КНИЖКИ 2.rar
26 грудня 2019 10:07
ТРУДОВІ КНИЖКИ 1.rar
26 грудня 2019 10:07
ТРУДОВІ КНИЖКИ.rar
26 грудня 2019 10:07
Технічні вимоги.PDF
26 грудня 2019 10:07
Санітарна обробка.PDF
26 грудня 2019 10:07
Проект договору.PDF
26 грудня 2019 10:07
Пояснення щодо звіту.PDF
26 грудня 2019 10:07
НЕЦІНОВІ КРИТЕРІЇ МТБ.rar
26 грудня 2019 10:07
МЕД КНИГИ 4.rar
26 грудня 2019 10:07
МЕД КНИГИ 3.rar
26 грудня 2019 10:07
МЕД КНИГИ.rar
26 грудня 2019 10:07
Лист про Статут.PDF
26 грудня 2019 10:07
Лист про вивез. ТПВ.PDF
26 грудня 2019 10:07
Лист коду доступу.PDF
26 грудня 2019 10:07
Лист захист довкілля.PDF
26 грудня 2019 10:07
КПР нові Статутні.rar
26 грудня 2019 10:07
КОПІЯ СВІДОЦТВА ПДВ.PDF
26 грудня 2019 10:07
Інформація ст.17.PDF
26 грудня 2019 10:07
ЗВІТ 1 ДФ.rar
26 грудня 2019 10:07
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
26 грудня 2019 10:07
Додаток 3.PDF
26 грудня 2019 10:07
Довідки ст. 17.PDF
26 грудня 2019 10:07
Довідка про рахунки.PDF
26 грудня 2019 10:07
ДОВІДКА ПРО НАЯВН АВТО.PDF
26 грудня 2019 10:07
ДИПЛОМИ 2020 КПР.rar
26 грудня 2019 10:07
гарант лист докум ст.17.PDF
26 грудня 2019 10:07
Відомості з ЕДРПОУ.pdf
26 грудня 2019 10:07
ВИПИСКА.pdf
26 грудня 2019 10:07
Банківська гарантія.rar
26 грудня 2019 10:07
ISO 22000 2007 2019.pdf
26 грудня 2019 10:07
ISO 9001 2015.rar

Публічні документи

28 січня 2020 16:02
Електронний підпис
24 грудня 2019 11:14
Електронний підпис
24 грудня 2019 11:14
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:05
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:05
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:01
Дод 6 Проект договору.pdf
20 грудня 2019 16:01
Гарантійні листи.zip
20 грудня 2019 16:01
Реєстр документів.pdf
20 грудня 2019 16:01
Дод 1 Пропозиція.zip
20 грудня 2019 16:01
Дод 2 Інші документи.zip
20 грудня 2019 16:01
Дод 3 Техн завдання.zip
20 грудня 2019 16:01
Дод 2 Працівники ч.2.zip
20 грудня 2019 16:01
Дод 2 Працівники ч.1.zip
20 грудня 2019 16:01
Дод 2 Наявність МТБ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД-КУК

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ "МІКА ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МІКА ГРУП"
#37620175
Переможець 8 326 299,71
UAH
25 січня 2020 09:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2020 09:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІКА ГРУП"
#37620175
8 326 299,71
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2021 19:52
ДУ№8 від 12 07 2021 Міка Груп дог №7 від 10_02_2020.pdf зміни до договору
13 липня 2021 19:51
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 09:47
ДУ № 7 від 19_01_21 до Договору № 7.pdf зміни до договору
20 січня 2021 09:46
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 13:20
Дод угода № 6 до Договоу № 7 від 10_02_20.pdf зміни до договору
13 січня 2021 13:19
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:00
ДУ № 5 від 28_12_2020 до Договору № 7 від 10_02_20.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 08:47
Додаткова угода № 4 до Договору № 7 від 10_02_20.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 08:46
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2020 10:34
додат1.pdf зміни до договору
17 лютого 2020 10:33
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 11:57
9.ЕБГ МІКА ГРУП UA-2019-11-25-001947-b (1).pdf зміни до договору
11 лютого 2020 11:55
Ліцензія_Повноваження_засвідчені.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 11:55
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 12:08
договор7.pdf укладений
10 лютого 2020 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Забезпечення виконання договора
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: BGV/UA/03-2-0719
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору : Ціна Договору становить 7717876,20 грн. без ПДВ. Загальний фонд-4460000,00 грн., спеціальний фонд- 3257876,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії Договору № 7 від 10.02.2020 р. для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та внесення змін до п. 3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк дії договору про закупівлю продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2 додаткової угоди № 4 до Договору № 7 від 10.02.2020 р. викладено в новій редакції, датою підписання додаткової угоди № 4 сторони вважають 28.12.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума 214613,48
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 8 326 299,71
UAH