Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
775 440,00 UAH
UA-2019-11-25-001709-b 8ab3f41d08ac4e94a9ed3f3b655803e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Олександрівна

+380970215106 starodobr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТАРОДОБРОВІЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03188240
Місцезнаходження: 53711, Україна , Дніпропетровська обл., ШИРОКІВСЬКИЙ Р-Н, С.СТАРОДОБРОВІЛЬСЬКЕ, ВУЛ.СТЕПОВА, БУД 2-В
Контактна особа: Інна Олександрівна
+380970215106
starodobr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 14:55
Очікувана вартість: 775 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 877,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
251000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53711, Україна, Дніпропетровська область, с. Стародобровільське, вул.Степова 2-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 13:34
Тендерна документація (1).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-11-000016 ● b5141923ad3a46cfa0081ee23a62a5b6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2020 12:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

10.02.2020 № 31

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 10.02.2020 № 31

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2019-11-25-001709-b 25.11.2019 Комунальний заклад «Стародобровільський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 03188240) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Лист ТОВ "ЕНЕРГУМ" Варавка О.М. та протокол засідання робочої групи з електроних закупівель КЗ "Стародобровільський психоневрологічний інтернат"ДОР" про дострокове розірвання договору

2020-03-06 11:10:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" 439 250,00
UAH з ПДВ
439 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ" 527 100,00
UAH з ПДВ
454 310,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" 482 539,97
UAH з ПДВ
474 785,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 17:12
Електронний підпис
18 грудня 2019 16:33
довідка ДФС 6.pdf
17 грудня 2019 11:05
Dovidka_19351371610830460006(1).pdf
17 грудня 2019 11:05
Dovidka_19351371610830460006.pdf(1).p7s
11 грудня 2019 15:40
Електронний підпис
11 грудня 2019 15:33
ТВ.pdf
11 грудня 2019 15:33
Статут+опис.pdf
11 грудня 2019 15:33
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
11 грудня 2019 15:33
Податок.pdf
11 грудня 2019 15:33
Персональні дані.pdf
11 грудня 2019 15:33
КП.pdf
11 грудня 2019 15:33
Довідки СТ_17.pdf
11 грудня 2019 15:33
Гарантійний лист.pdf
11 грудня 2019 15:33
Відомості учасника.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 19:41
Електронний підпис
10 грудня 2019 19:41
ТП.pdf
02 грудня 2019 11:09
Електронний підпис
02 грудня 2019 11:08
ТС.pdf
02 грудня 2019 11:08
ТП.pdf
02 грудня 2019 11:08
ПД.pdf
02 грудня 2019 11:08
21 ДСТУ електоенергії.pdf
02 грудня 2019 11:08
20 ст.17 Зведена.pdf
02 грудня 2019 11:08
18 ДОВІДКА ДОВКІЛЛЯ.pdf
02 грудня 2019 11:08
17 САНКЦІІ.pdf
02 грудня 2019 11:08
16 закон.pdf
02 грудня 2019 11:08
11 уповноважена особа.pdf
02 грудня 2019 11:08
9 Виписка коп..pdf
02 грудня 2019 11:08
7 Копія ліцензії.pdf
02 грудня 2019 11:08
6 Рішення коп..pdf
02 грудня 2019 11:08
4 Копія ПДВ.pdf
02 грудня 2019 11:08
2 Копія Витяг з ЄДР.pdf
02 грудня 2019 11:08
1 Статут Копія.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 13:00
Електронний підпис
10 грудня 2019 17:37
16.2. Довідка про ЦОК.pdf
10 грудня 2019 17:37
2.1.1. ОПИС до статуту.pdf
10 грудня 2019 17:37
2.1. статут ДнЕП.pdf
10 грудня 2019 17:37
Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2019 17:37
комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"

ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ"

ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"
#39568531
Переможець 439 250,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 15:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"
#39568531
439 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 10:06
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2020 16:36
Дод.уг.6..PDF зміни до договору
24 березня 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2020 13:03
дод.угода.PDF зміни до договору
10 березня 2020 12:51
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 11:24
Лист ТОВ ЕНЕРГУМ Варавка О.М..pdf зміни до договору
06 березня 2020 11:21
Протокол №12 від 05.03.2020.pdf зміни до договору
06 березня 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2020 10:53
додат3.pdf зміни до договору
17 лютого 2020 10:48
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 09:02
дод.pdf зміни до договору
30 січня 2020 08:58
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:52
договір свет.PDF укладений
02 січня 2020 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з технічною помилкою викласти «Проект договору про закупівлю » у наступній редакції: «Договір № 1 про закупівлю електричної енергії». 2. Внести зміни в Пункт 5.1 та викласти його в наступній редакції : « Загальна вартість цього Договору становить 366041,67 грн, крім того ПДВ -73208,33 грн, разом з ПДВ -439250,00 грн ( чотириста тридцять дев’ять тисяч двісті п’ятдесят грн.. 00 коп). Ціна за одиницю товару на дату укладання Договору становить 1,75 грн ( одна гривня 75 коп.) , в тому числі ПДВ 0,29 коп ( нуль гривень 29 коп).
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг постачання електричної енергії за цим Договором складає-228776,04 кВт, ціна за одиницю товару становить :1,92 грн, ПДВ-0,32 грн
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Лист ТОВ "ЕНЕРГУМ" Варавка О.М. та протокол засідання робочої групи з електронних закупівель КЗ "Стародобровільський психоневрологічний інтернат"ДОР" дострокове розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з виявленими порушеннями Закону України "Про публічні закупівлі", які можливо усунути виключно шляхом дострокового розірвання договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі; зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 104 381,90
UAH (в тому числі ПДВ 17 396,98 UAH)