Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, ДК 021:2015-30120000-6 (картриджі)
Очікувана вартість
24 613,77 UAH
UA-2019-11-25-001394-b ● 361143d7be2842cf83403bf9399f1f61
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління (Центр) надання адміністративних послуг Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 42436885 |
Місцезнаходження: | 04205, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд.16 |
Контактна особа: |
Мамедов Рустам Ельшанович 380953617211 ocnap@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2019 12:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 11:40 |
Очікувана вартість: | 24 613,77 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,93% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету, загальний фонд.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Картридж Canon 737
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04205, Україна, місто Київ, Київ, вул. Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару, на підставі накладних підписаних сторонами. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування, на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 12:46 |
Форма пропозиції.docx |
25 листопада 2019 12:45 |
Вимоги до учасників.docx |
25 листопада 2019 12:45 |
ТЗ.DOCX |
25 листопада 2019 12:45 |
Типовий Договір.doc |
25 листопада 2019 12:44 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 11:49
Дата відповіді: 26 листопада 2019 11:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
1. Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі щодо можливості надання еквіваленту, зазначена в додатках до оголошення.
2. Можливість участі у процедурі закупівлі незалежно від форми власності та організаційної форми врегульовано статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Оцінка та розгляд пропозицій учасників здійснюється після проведення аукціону відповідно до Закону.
1. Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі щодо можливості надання еквіваленту, зазначена в додатках до оголошення.
2. Можливість участі у процедурі закупівлі незалежно від форми власності та організаційної форми врегульовано статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Оцінка та розгляд пропозицій учасників здійснюється після проведення аукціону відповідно до Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіс-РОП" |
22 000,00
UAH з ПДВ
|
22 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" |
24 000,00
UAH з ПДВ
|
24 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіс-РОП" #33630415 |
Переможець |
22 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Догогвір 54 Сервіс - РОП.pdf | укладений |
05 грудня 2019 11:01
|