Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Користування автоматизованою системою виконавчого провадження; користування єдиним державним реєстром виконавчих проваджень
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-11-25-001113-a 2e946d15dcb8493bad30b17dd571a64f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неубауер Наталія Валеріївна

+380562467014 obljust@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 34984907
Вебсайт: http://obljust.gov.ua
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21-А
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна
+380562467014
obljust@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): згідно з пунктом 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019
Оскарження наміру укласти договір: 06 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних


Місце надання послуг: м. Дніпро та Дніпропетровська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Користування автоматизованою системою виконавчого провадження; користування єдиним державним реєстром виконавчих проваджень (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: (Перелік адрес зазначено у Додатку № 1 до Договору), вул. Старокозацька, 56, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49101, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуги здійснюється Замовником протягом 20 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту, шляхом перерахування відповідних коштів на поточний рахунок Виконавця Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

25 листопада 2019 18:27
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство «Національні інформаційні системи»
#39787008
Переможець 1 000 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 18:36

Документи

25 листопада 2019 18:36
Електронний підпис
25 листопада 2019 18:35
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 18:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство «Національні інформаційні системи»
#39787008
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2019 18:36
Електронний підпис
25 листопада 2019 18:35
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 11:19
Договір укладений
09 грудня 2019 11:17
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2020 17:06
звіт укладений
08 січня 2020 17:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 457 713,69
UAH (в тому числі ПДВ 76 285,61 UAH)