Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№98)" |
Код ЄДРПОУ: | 08681040 |
Місцезнаходження: | 30430, Україна , Хмельницька обл., Климентовичі, Шепетівський р-н с.Климентовичі |
Контактна особа: |
Кучер Іван Олександрович +380384040814 BUHV98@kvs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2019 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2019 16:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2019 16:07 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2019 11:43 |
Очікувана вартість: | 3 630 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 306,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Дата виставлення рахунка | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2019 16:03 |
Тендерна документація.doc | |
25 листопада 2019 16:03 |
Проект договору.doc | |
25 листопада 2019 16:03 |
Додаток 3.doc | |
25 листопада 2019 16:03 |
Додаток 2.doc | |
25 листопада 2019 16:03 |
Додаток 1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-28-000002 ● dffea867aba644329621ebece33a58cf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2019 15:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.11.2019 № 56
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 27.11.2019 № 56
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-25-000749-a 25.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник здійснює закупівлю товару, вартість якого на дату оголошення перевищує 133 000,00 євро, яка за офіційним курсом Національного банку України станом на 25.11.2019 дорівнює 3 553 871,853 гривень. Враховуючи зазначене, Замовник на порушення вимог частини четвертої статті 10 Закону та пункту восьмого Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 447/28577 (далі – Порядок № 477), не оприлюднив оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою. Крім того, Замовник на порушення вимог абзацу другого частини першої статті 10 Закону оприлюднив оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію з порушенням строків, передбачених для закупівлі, очікувана вартість якої перевищує межі, встановлені у частині четвертій статті 10 Закону (не пізніше ніж 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій). Голова тендерного комітету запропонував відповідно до вищевикладеного висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ відмінити тендер на лісоматеріали хвойні «Сосна» за класифікацією «D».
2019-12-02 10:49:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
2019-12-02 16:30:10
Інформація про відміну
Дата відміни: | 02 грудня 2019 09:33 |
Коментар щодо відміни: | За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник здійснює закупівлю товару, вартість якого на дату оголошення перевищує 133 000,00 євро, яка за офіційним курсом Національного банку України станом на 25.11.2019 дорівнює 3 553 871,853 гривень. Враховуючи зазначене, Замовник на порушення вимог частини четвертої статті 10 Закону та пункту восьмого Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 447/28577 (далі – Порядок № 477), не оприлюднив оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою. Крім того, Замовник на порушення вимог абзацу другого частини першої статті 10 Закону оприлюднив оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію з порушенням строків, передбачених для закупівлі, очікувана вартість якої перевищує межі, встановлені у частині четвертій статті 10 Закону (не пізніше ніж 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій). |
02 грудня 2019 09:33
|
Протокол |