Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги щодо користування автоматизованою системою виконавчого провадження (Державний бюджет)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-11-25-000576-a ● 77fd778701d749d7a296eb01fc7fa960
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у Херсонській області |
Код ЄДРПОУ: | 34906897 |
Місцезнаходження: | 73003, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. Потьомкінська, 42/14 |
Контактна особа: |
Пісоцька Алла Богданівна +380552263722 mtz@justks.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно з п.1 ст. 8 Закону України «Про виконавче провадження» від 02.06.2016 №1404-VIII реєстрація виконавчих документів, документів виконавчого провадження, фіксування виконавчих дій здійснюється в автоматизованій системі виконавчого провадження, порядок функціонування якої визначається Міністерством юстиції України. Рішення виконавців та посадових осіб органів державної виконавчої служби виготовляються за допомогою автоматизованої системи виконавчого провадження (п.4 ст.8 ЗУ «Про виконавче провадження». Відповідно до п. 1 Наказу Міністерства юстиції України від 25.06.2015 № 1059/5 «Деякі питання щодо визначення адміністратора Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України» державне підприємство «Національні інформаційні системи» визначено адміністратором Єдиних та Державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України. Відповідно до Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.08.2016 №2432/5, автоматизована система виконавчого провадження (далі - Система) - комп’ютерна програма, що забезпечує збирання, зберігання, облік, пошук, узагальнення, надання відомостей про виконавче провадження, формування Єдиного реєстру боржників та захист від несанкціонованого доступу. Держателем Системи є Міністерство юстиції України, що розробляє організаційні, методологічні принципи ведення Системи та забезпечує її функціонування; Адміністратором Системи є Державне підприємство «Національні інформаційні системи», уповноважене відповідно до законодавства на забезпечення здійснення заходів із створення та технологічного супроводження програмного забезпечення Системи, збереження та захисту даних, що містяться у Системі, виконання інших функцій, передбачених цим Положенням. Витрати, пов’язані з підтримкою, супроводженням та технічним обслуговуванням Системи, покриваються за рахунок витрат виконавчого провадження. Розмір плати за користування Системою встановлюється Міністерством юстиції України. Кошти за користування Системою спрямовуються виключно на створення, удосконалення та технічне супроводження програмного забезпечення Системи. Відповідно до розділу XIII Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження 1. Адміністратор Системи здійснює комплекс програмних, технологічних та організаційних заходів щодо захисту відомостей, що містяться у Системі, від несанкціонованого доступу. 2. Адміністратор Системи відповідає за збереження інформації, що міститься в Системі. 3. За якість надання послуг з технічного та технологічного забезпечення Системи, які мають відповідати нормам чинного законодавства, відповідає адміністратор Системи. Отже, враховуючи те, що державне підприємство «Національні інформаційні системи», уповноважене відповідно до законодавства на забезпечення здійснення заходів із створення та технологічного супроводження програмного забезпечення Системи, збереження та захисту даних, що містяться у Системі, а також, керуючись п.2 ч.2 ст. 35 Закону, доцільно застосувати переговорну процедуру по предмету закупівлі послуг щодо користування автоматизованою системою виконавчого провадження.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2019 15:19 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 грудня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо користування автоматизованою системою виконавчого провадження (Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Херсонська область, --, Відділ примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Херсонській області, районні, міськрайонні та міський відділи державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Херсонській області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються Замовником на підставі підписаного сторонами акту про надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
25 листопада 2019 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Державне підприємство «Національні інформаційні системи» #39787008 |
Переможець |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 18:05
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 18:18
|
Дод угода 1.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2019 18:17
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 12:39
|
Договір ХР 34906897 АСВП 148236.pdf | укладений |
09 грудня 2019 12:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ХР-34906897/АСВП/148236 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |