Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний комплекс, інтерактивний комплекс)»
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2019-11-25-000427-a 5125c270d35d4a1382ffef242a4d60c5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанченко Тетяна

+380666266841 tanyastepanchenko1983@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА"
Код ЄДРПОУ: 02071100
Вебсайт: https://pntu.edu.ua
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., Полтава, ПРОСПЕКТ ПЕРШОТРАВНЕВИЙ, будинок 24
Контактна особа: Степанченко Тетяна
+380666266841
tanyastepanchenko1983@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 14:33
Очікувана вартість: 980 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 3210.
Строк поставки Товарів: Грудень 2019 року (протягом 1-го дня з моменту підписання Договору).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська обл., Полтава, Проспект Петроштравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
5 комплект
Інтерактивний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська обл., Полтава, Проспект Петроштравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та накладної на відпуск товарно-матеріальних цінностей зобов’язаний зареєструвати юридичні й фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік, але не пізніше 29-го грудня 2019 року. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 13:41
ТД на мультимедійний комплекс та інтерактивну панель.doc
25 листопада 2019 13:41
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 11:42
Дата відповіді: 27 листопада 2019 10:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Тендерний комітет розглянувши ваше питання, повідомляє наступне. Фактично у вашому питанні міститься три групи питань. Для зручності відповідь структурована за кожною з них.
1. Стосовно допуску на торги товарів, торгових марок або моделей, які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації, повідомляємо наступне.
Крім інших положень тендерної документації, тендерна документація містить Додаток 3 – Технічні вимоги до предмета закупівлі. Вказаний додаток містить інформацію щодо допуску до участі у торгах еквівалентів. Зокрема, вказано, що у разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент». Учасником може надаватись еквівалент товару. Еквівалентом вважається подібний товар, технічні показники якого кращі або відповідають встановленим вимогам. Отже, еквівалентні товари допускаються до торгів.
2. Стосовно зобов'язання учасників вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, повідомляємо наступне.
Крім інших положень тендерної документації, тендерна документація містить Додаток 3 – Технічні вимоги до предмета закупівлі. Вказаний додаток, крім таблиці, містить Загальні вимоги до предмету закупівлі. У п. 5 (пп. 5.1 та 5.2) вказаних Загальних вимог міститься перелік документів, що надаються на підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару. Зокрема, на підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару Учасник повинен надати розгорнуту порівняльну таблицю відповідності обладнання, яке пропонується Учасником, технічним та кількісним вимогам Замовника згідно Таблиці №1 (обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. У разі недотримання зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію).
Учасник повинен надати детальний технічний опис товару, що пропонується та документи що підтверджують якість (відповідність, тощо) згідно Таблиці №1.
Всі вказані документи, за своїм характером, видаються не на продукцію суб’єкта господарювання як такого, а на конкретну (конкретні) торгову марку та модель продукції. Отже, тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції документів, що дають змогу ідентифікувати конкретну марку та модель запропонованого товару, а відповідно, дотримання принципу відкритості та прозорості забезпечено. У зв’язку з цим не вбачається необхідності в дублюванні вказаної інформації в цінових пропозиціях учасників.
3. Щодо допуску до участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та порядку оцінки їх цінових пропозицій, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 5 розділу 1 тендерної документації, визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Отже, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі.
Відповідно до абз. 2 п. 1 розділу 5 тендерної документації, визначено, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з ПДВ).
Крім інших положень тендерної документації, тендерна документація містить Додаток 2 – Тендерна пропозиція. Вказаний додаток, крім іншого, містить Примітки. У п. 2 Приміток вказано, що у разі надання пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість пропозиції, з ПДВ (грн.)» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка. Отже, порівнюватись буде саме ціна, вказана учасником з урахуванням вказаної вимоги тендерної документації.
Таким чином, відповідь на всі ваші питання міститься в тендерній документації, та додаткових роз'яснень не потребує.
Одночасно з тим, у випадку, якщо вами буде прийнято рішення про участь у закупівлі, пропонуємо більш ретельно вивчити тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 972 900,00
UAH з ПДВ
972 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ЛИТЕР" 978 375,00
UAH з ПДВ
978 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 18:16
Електронний підпис
10 грудня 2019 12:49
Електронний підпис
10 грудня 2019 12:47
Електронний підпис
10 грудня 2019 12:04
Електронний підпис
10 грудня 2019 12:03
ТЕХ ЧАСТ ІНТ_МУЛЬТ_К.pdf
10 грудня 2019 12:03
КВ_ЧАСТ_ІНТ_Компл.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 14:31
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ПРАТ "ЛИТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 972 900,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 13:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
972 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 грудня 2019 09:46
Коментар щодо відміни: Відкриті торги на закупівлю «ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний комплекс, інтерактивний комплекс)» визнано такими, що не відбулися, по причині «…скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг…» (ч. 3 п.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме через відсутність додаткового фінансування на здійснення закупівлі.
Документи:
28 грудня 2019 09:46
Протокол № 79-В...pdf