Послуги з надання у користування хмарної обчислювальної інфраструктури та розміщення серверного обладнання
Cloud computing infrastructure provision and server equipment colocation services
Очікувана вартість
22 131 000,00 UAH
UA-2019-11-22-003215-b e43c883235a24cd3bf30008c7e7c4b1b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування: акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Код ЄДРПОУ: 20077720
Вебсайт: http://www.naftogaz.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6
Контактна особа: Валерія Соловйова
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Додаткові контактні особи: Коропець Юрій Віталійович
+380445863300
vsolovyova@naftogaz.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY “NATIONAL JOINT STOCK COMPANY “NAFTOGAZ OF UKRAINE”
National ID: 20077720
Contact point: Valeriia Soloviova
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Additional contacts: Коропець Юрій Віталійович
+380445863300
vsolovyova@naftogaz.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 13:53
Очікувана вартість: 22 131 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 660 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 663 930,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %
Publication date: 22 листопада 2019 16:25
Enquiries until: 18 грудня 2019 10:00
Complaints submission until: до 24 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 грудня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 22 131 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 663 930 UAH
Minimal lowering step, %: 3,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 660 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Строк надання послуг: з дати укладення Договору протягом 12 місяців
Service delivery period: within 12 months of the contract conclusion date
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з надання у користування хмарної обчислювальної інфраструктури та розміщення серверного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Cloud computing infrastructure provision and server equipment colocation services
CPV: 72310000-1
Період постачання: по 28 лютого 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг за відповідний місяць та отримання Замовником оригіналу відповідного рахунку-фактури. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 грудня 2019 15:14
Електронний цифровий підпис
20 грудня 2019 15:13
ТД_Хмара_нова редакція (20.12.19).pdf
20 грудня 2019 15:13
Перелік змін до ТД_Хмара (20.12.2019).docx
22 листопада 2019 16:25
Додатки 4-7 до ТД_Хмара.docx
22 листопада 2019 16:25
Додатки 8.1-8.2.xlsx
22 листопада 2019 16:25
Додаток 9.xls
20 грудня 2019 15:14
Електронний цифровий підпис
22 листопада 2019 16:28
Електронний цифровий підпис
20 грудня 2019 15:13
ТД_Хмара_нова редакція (20.12.19).pdf
22 листопада 2019 16:25
ТД_Хмара.pdf
20 грудня 2019 15:13
Перелік змін до ТД_Хмара (20.12.2019).docx
22 листопада 2019 16:25
Додатки 4-7 до ТД_Хмара.docx
22 листопада 2019 16:25
Додатки 8.1-8.2.xlsx
22 листопада 2019 16:25
Додаток 9.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додатки 2 та 3 до ТД у форматі Word
Дата подання: 25 листопада 2019 12:05
Дата відповіді: 26 листопада 2019 12:19
Шановний Замовнику, чи є можливість викласти додатки 2 та 3 (з підпунктами) до тендерної документації у форматі Word, щоб не передруковувати текст для роботи з ним?
Відповідь: Додатки 2 та 3 (3А та ЗБ) до тендерної документації у форматі Word дивіться за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1J3vtR4YLRHns6BmL9Eoo3p2NH-WQ67eT
Резервне копіювання
Дата подання: 03 грудня 2019 16:37
Дата відповіді: 04 грудня 2019 17:11
Шановний Замовнику, в п.5.1 технічних вимог до послуг (додаток 1 до ТД) вказано, що виконавець забезпечує резервне копіювання всіх даних Замовника, розміщених в хмарі. Чи будуть віртуальні машини в хмарі дозволяти встановлення агента резервного копіювання всередину образу ВМ? В інакшому випадку резервне копіювання ВМ треба робити безагентно (на рівні гіпервізора).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постачальник послуг не повинен мати доступ до мережевого ландшафту Замовника в хмарі, в тому числі для резервного копіювання. Також слід зазначити, що система резервного копіювання хмарних даних не повинна вимагати встановлення будь-яких агентів або іншого програмного забезпечення в операційні системи віртуальних машин у хмарі. Отже, система резервного копіювання повинна працювати безагентним способом, на рівні гіпервізора.
Уточнення технічних параметрів
Дата подання: 06 грудня 2019 12:51
Дата відповіді: 11 грудня 2019 10:49
Шановний Замовник. Прохання надати додаткову технічну інформацію: -орієнтовна кількість віртуальних машин, яка буде створена; -ступінь стиску даних при резервному копіюванні. Дякуємо
Відповідь: Стосовно першого питання. Найближчим часом Замовником будуть внесені зміни до технічних вимог, зазначених в тендерній документації та, відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», такі зміни будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу..

Стосовно другого питання. Система резервного копіювання, що наразі використовується, не здійснює стиснення даних, тому відомості про ступінь стиснення даних відсутні. Слід зауважити, що обсяг даних 130 Тб, вказаний в Таблиці 3 Специфікації Послуг (Додаток 1 до Тендерної Документації) – це максимальний обсяг первинних даних, тобто максимальний обсяг корисних даних, що підлягають резервному копіюванню.
ТД_Хмара у форматі Word
Дата подання: 06 грудня 2019 16:32
Дата відповіді: 10 грудня 2019 09:02
Шановний Замовнику, чи є у вас можливість викласти Тендерну Документацію (ТД_Хмара) у форматі Word, для роботи з нею? Дякую.
Відповідь: Перелік документів, необхідний учаснику для підготовки тендерної пропозиції, зазначений в Додатку 10 тендерної документації.
Документи, що використовуються учасником під час підготовки своєї пропозиції, завантажені окремо у Додатках 4,5,6,7 (у форматі Word) та Додатках 8.1-8.2, 9 (у форматі Excel). Також посилання на Додатки 2 та 3 (3А та ЗБ) до тендерної документації у форматі Word міститься у відповіді на запитання учасника від 25.11.2019.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-003215-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:37717164
Дата подання: 17 січня 2020 17:33
Звернення на Замовника щодо причин невідповідності кваліфікаційним критеріям
Керуючись ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВІ СИСТЕМИ» умовам тендерної документації, причин невідповідності ТОВ «ТОРГОВІ СИСТЕМИ» кваліфікаційним критеріям. Відповідь просимо надати у передбачений законодавством строк.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2020 14:11
Відповідно до ч.3 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.15 №922-VІІІ (далі – Закон) учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Керуючись зазначеним вище, надаємо наступну відповідь.
Щодо питання1. Замовником у п.5 Розділу III тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям учасник надає лист та документи згідно з Додатком 7 цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 7 тендерної документації учасник надає лист про відповідність кваліфікаційним критеріям та надає інформацію та документи відповідно до наступних вимог:
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Учасник підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання договору або договорів на закупівлю послуг з надання у користування хмарної обчислювальної інфраструктури та на закупівлю послуг з розміщення серверного обладнання (в одному договорі або в окремих), шляхом заповнення Таблиці 1.
Окремо Учасник надає наступні документи:
- копії сторінок договору або договорів, зазначених в Таблиці 1, на яких містяться: преамбула договору, предмет договору, строк дії договору, підписи сторін договору;
- копії специфікацій до договору або договорів, зазначених в Таблиці 1 (або одного з актів здачі-приймання).
На підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям учасником ТОВ “Торгові системи” було надано Лист про відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 7 (вих. № 0104 від 02.12.2019), в якому зазначено інформацію щодо договорів із ТОВ “Рітейл Україна” та ПАТ “Завод залізобетонних конструкцій ім. Світлани Ковальської”, зокрема вказано, що предметом договорів є послуги віртуального хмарного датацентру, використання програмного забезпечення Microsoft, резервного копіювання та реплікації, послуги з додаткової підтримки. Також надано відповідні копії сторінок зазначених договорів та актів здачі-приймання. Однак в обох договорах неможливо визначити предмет закупівлі, так як перелік послуг знаходиться у додатках до договорів, які не надані в складі тендерної пропозиції для ідентифікації відповідності таких послуг кваліфікаційним критеріям. встановлених Замовником в тендерній документації.
За результатами розгляду наданих актів здачі-прийняття послуг Замовник вважає, що вказані договори підтверджують наявність досвіду виконання договорів на закупівлю послуг з надання у користування хмарної обчислювальної інфраструктури, проте підтвердження наявності досвіду виконання договорів на закупівлю послуг з розміщення серверного обладнання учасник ТОВ “Торгові системи” не надав, що не відповідає вимогам п.1 Додатку 7 Тендерної документації.
Щодо питання 2. Учасник підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг.
Окремо учасник надає інформаційну довідку “Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єктів нерухомого майна”, яка підтверджує, що власне або орендоване нерухоме майно, яке входить до складу матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до специфікації та технічних вимог Замовника, не перебуває під арештом, заставою або під іншими обтяженнями. Дата видачі інформаційної довідки повинна бути не раніше дати публікації оголошення про закупівлю на сайті уповноваженого органу.
На підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям учасником ТОВ “Торгові системи” було надано Лист про відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 7 (вих. № 0104 від 02.12.2019) та довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (вих. № 0105 від 02.12.2019).
У згаданій довідці зазначено, що ТОВ “Торгові системи” має власне обладнання та власну матеріально-технічну базу, що розташована в м. Києві за адресою: вул. Куренівська, 21А.
Окремо учасником було надано інформаційну довідку “Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта”, в якій зазначено, що відомості щодо речових прав на нерухоме майно та відомості з реєстру іпотек відсутні.
Таким чином, Замовник вважає, що надана інформаційна довідка не підтверджує, що нерухоме майно, яке входить до складу матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до специфікації та технічних вимог Замовника, не перебуває під арештом, заставою або під іншими обтяженнями, що не відповідає вимогам п.2 Додатку 7 тендерної документації.
Зважаючи на викладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ “ТОРГОВІ СИСТЕМИ” не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації та правомірно відхилена відповідно до частини 1 ст.30 Закону.
Також повідомляємо, що 15.01.2020 рішенням Тендерного комітету відмінено торги на закупівлю Послуг з надання у користування хмарної обчислювальної інфраструктури та розміщення серверного обладнання згідно з ч.1 ст.31 Закону – допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-22-003215-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:37717164
Дата подання: 19 січня 2020 11:19
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ТОВ «ТОРГОВІ СИСТЕМИ» не погоджується із прийнятим Замовником рішенням та вважає необгрунтованим прийняті рішення у протоколі розгляду тендерних пропозицій, а саме відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВІ СИСТЕМИ» та допущення до аукціону ТОВ «ДЕ НОВО» та вважає, що є законні підстави для відміни торгів Замовником через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Усі необхідні додатки знаходяться у супровідній документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 січня 2020 18:57
рішення від 22.01.2020 № 1246 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 18:57
рішення від 05.02.2020 № 2236 .pdf
Дата публікації: 10 лютого 2020 19:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Колегії АМКУ відмінено торги на закупівлю Послуг з надання у користування хмарної обчислювальної інфраструктури та розміщення серверного обладнання згідно з частиною 1 ст.31 Закону "Про публічні закупівлі".
Дата виконання рішення замовником: 19 лютого 2020 13:36

Документи подані скаржником

19 січня 2020 11:19
17-()9~1.PDF
19 січня 2020 11:19
18-()1~1.PDF
19 січня 2020 11:19
19-201~1.PDF

Документи подані замовником

19 лютого 2020 13:36
Протокол відміни.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-11-22-003215-be43c883235a24cd3bf30008c7e7c4b1b
Найменування: акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Код ЄДРПОУ: 20077720
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ДЕ НОВО" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 14:25
sign.p7s
24 грудня 2019 14:19
A7D3~1.PDF
24 грудня 2019 14:19
Лист про санкції.pdf
24 грудня 2019 14:19
29409_~1.RAR
24 грудня 2019 14:19
151020~1.RAR
24 грудня 2019 14:19
___3__~1.RAR
24 грудня 2019 14:18
______~1.RAR

Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 16:21
БАНКІВСЬКА ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
26 грудня 2019 16:21
GISS19223.pdf.(2).p7s
26 грудня 2019 16:21
GISS19223.pdf.(1).p7s
26 грудня 2019 16:21
GISS19223.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕ НОВО" Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 16:21
БАНКІВСЬКА ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
26 грудня 2019 16:21
GISS19223.pdf.(2).p7s
26 грудня 2019 16:21
GISS19223.pdf.(1).p7s
26 грудня 2019 16:21
GISS19223.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 лютого 2020 13:39
Коментар щодо відміни: На виконання Рішення Колегії АМКУ відмінено торги на закупівлю Послуг з надання у користування хмарної обчислювальної інфраструктури та розміщення серверного обладнання згідно з частиною 1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Документи:
19 лютого 2020 13:39
Електронний цифровий підпис
19 лютого 2020 13:38
Протокол відміни.pdf

Актуальні тендери

До пошуку