Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Комп'ютерне обладнання"(ноутбуки),(кошти місцевого бюджету).
Очікувана вартість
52 083,00 UAH
UA-2019-11-22-002598-b c8caed591a3d4bb0a6a5c48ec7b2a2aa
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вдовиченко Олександр

+380433321520 kalynivka_miskvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Калинівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40385478
Місцезнаходження: 22400, Україна , Вінницька обл., Калинівка, вул. В. Нестирчука, 47
Контактна особа: Вдовиченко Олександр
+380433321520
kalynivka_miskvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 52 083,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
" Комп'ютерне обладнання" (ноутбуки),(кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, б. 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Ціна товару вказується з урахуванням доставки,навантажувально-розвантажувальних робіт,встановлення та підключення. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, Замовником,після здійснення поставки товару та надання Виконавцем видаткової накладної. Розрахунок здійснюється в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів. Пiсляоплата 3 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 08:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 08:25
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
29 листопада 2019 08:25
ТД Комп'ютерні комплекси зі змінами.doc
29 листопада 2019 08:25
ДОДАТОК 4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗІ ЗМІНАМИ.docx
22 листопада 2019 15:29
Додаток № 2,3,6 Кваліфікаційні критерії (1).doc
22 листопада 2019 15:29
ДОДАТОК 4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
22 листопада 2019 15:29
Додаток № 5 Проект договору (2).docx
22 листопада 2019 15:29
ТД Комп'ютерні комплекси (1).doc
22 листопада 2019 15:29
Додаток № 1 Тендерна пропозиція (1).doc
29 листопада 2019 08:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 08:25
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
28 листопада 2019 12:08
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
29 листопада 2019 08:25
ТД Комп'ютерні комплекси зі змінами.doc
28 листопада 2019 12:08
ТД Комп'ютерні комплекси зі змінами.doc
29 листопада 2019 08:25
ДОДАТОК 4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗІ ЗМІНАМИ.docx
28 листопада 2019 12:08
4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗІ ЗМІНАМИ.docx
22 листопада 2019 15:29
Додаток № 2,3,6 Кваліфікаційні критерії (1).doc
22 листопада 2019 15:29
ДОДАТОК 4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
22 листопада 2019 15:29
Додаток № 5 Проект договору (2).docx
22 листопада 2019 15:29
ТД Комп'ютерні комплекси (1).doc
22 листопада 2019 15:29
Додаток № 1 Тендерна пропозиція (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 11:05
Дата відповіді: 25 листопада 2019 11:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо,що в Додатку № 3 (Технічні вимоги) до тендерної документації зазначено : " У разі, якщо технічна,якісна та кількісна характеристика предмета закупівлі містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі,джерело його походження або виробника учасник має право, під час надання тендерної пропозиції, надавати еквівалент відповідної торговельної марки чи фірми, патенту,конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника. " Будь-які еквіваленти будуть розглядатися Замовником у разі,якщо технічні та якісні характеристики еквіваленту будуть відповідати та/або будуть кращими ніж запропоновані в технічних вимогах. Якщо запропонований учасником закупівлі товар за технічними параметрами відрізняється від тих,що вимагаються Замовником в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання,учасник в складі тендерної пропозиції торгів обов'язково надає разом з описом порівняльну таблицю параметрів запропонованого ним товару та параметрів, що визначені в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній в Додатку №3 тендерної документації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно ч.2 ст. 20 Закону України "Про публічні закупівлі" під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Разом з тим, згідно тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість ( з ПДВ ). Водночас у додатку №5 тендерної документації зазначено , що учасники/переможці, які не є платниками ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно з чинним законодавством ( про що обов'язково має бути додатково подане письмове пояснення), такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості заповнюються в тендерній пропозиції без ПДВ. Згідно п.4 ст.28 Закону України " Про публічні закупівлі", замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною визначається така пропозиція, ціна якої є найнижчою за результатами проведення електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 50 823,96
UAH з ПДВ
50 823,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 17:40
Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2019 17:40
Проект договору.pdf
06 грудня 2019 17:40
Лист про санкції.pdf
06 грудня 2019 17:40
Довідка по статті 17 ЗУ.pdf
06 грудня 2019 17:40
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 грудня 2019 17:40
Витяг з ЄДР Комел.pdf
06 грудня 2019 17:40
Статут, завірена копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

Інформація про відміну

Дата відміни
09 грудня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій