Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво дитячого будинку сімейного типу в сел. Тепличне по вул. Центральній між будинками №№7а та 7 в м. Запоріжжі
Очікувана вартість
1 567 657,00 UAH
UA-2019-11-22-002099-b 7a67c903b9ba43c7a657bd4c2fe5ede4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 11:04
Очікувана вартість: 1 567 657,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво дитячого будинку сімейного типу в сел. Тепличне по вул. Центральній між будинками №№7а та 7 в м. Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, сел. Тепличне, вул. Центральна між будинками №№7а та 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 14:38
ТД.doc
22 листопада 2019 14:38
Додаток 13 Договір завдатку.docx
22 листопада 2019 14:38
Додаток 12 Проект договору.doc
22 листопада 2019 14:38
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
22 листопада 2019 14:38
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
22 листопада 2019 14:38
Додаток 9.XLS
22 листопада 2019 14:38
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
22 листопада 2019 14:38
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17.doc
22 листопада 2019 14:38
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
22 листопада 2019 14:38
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
22 листопада 2019 14:38
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
22 листопада 2019 14:38
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
22 листопада 2019 14:38
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
22 листопада 2019 14:38
Додаток 1 Відомості про учасника.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МІСТОСТРОЙ" 1 557 774,00
UAH з ПДВ
1 557 774,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ".АВАНГАРД." 1 567 650,00
UAH з ПДВ
1 567 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 14:26
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:24
Техпаспорта техника.pdf
06 грудня 2019 14:24
Довідка роботи три зм..pdf
06 грудня 2019 14:24
Довідка відс.заборг-ті.pdf
06 грудня 2019 14:24
Дозвіл ОПД.pdf
06 грудня 2019 14:24
Дод 7.1 Довідка ст.17.pdf
06 грудня 2019 14:24
Банк.гарантия.rar
06 грудня 2019 14:24
Ліцензія з переліком.pdf
06 грудня 2019 14:24
Витяг ПДВ.pdf
06 грудня 2019 14:24
Статут Містострой.pdf
06 грудня 2019 14:24
Дод 4 Субпідряд.pdf
06 грудня 2019 14:24
Дод.3 Працівники.pdf
06 грудня 2019 14:24
Дод.3 Техніка.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 11:47
Статут АВАНГАРД.pdf
02 грудня 2019 11:47
ст. 17.pdf
02 грудня 2019 11:47
Протокол.pdf
02 грудня 2019 11:47
Приказ Марченко Ю.В..pdf
02 грудня 2019 11:47
Опись.pdf
02 грудня 2019 11:47
Ліцензія.pdf
02 грудня 2019 11:47
Довідки.pdf
02 грудня 2019 11:47
Выписка ЕДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МІСТОСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ".АВАНГАРД."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МІСТОСТРОЙ"
#42481208
Переможець 1 557 774,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МІСТОСТРОЙ"
#42481208
1 557 774,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:54
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 09:05
ДУ№4 до Договору №040 19 221 від 23.12.19р.PDF зміни до договору
24 квітня 2020 09:01
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 15:14
ДУ№3 до Договору №040 19 221 від 23.12.19р.PDF зміни до договору
04 лютого 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 16:59
Ду №2 до Договору №040-19-221 від 23.12.2019.PDF зміни до договору
14 січня 2020 16:57
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:01
ДУ №1 до Договору №040-19-221 від 23.12.2019.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 16:01
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:42
Договір 040-19-221 від 23.12.2019.PDF укладений
23 грудня 2019 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 040/19/221
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 040/19/221
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо зміни банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 040/19/221
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 у зв'язку зі зміною строків виконання робіт та подовженням строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 040/19/221
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 552 857,64
UAH (в тому числі ПДВ 258 809,61 UAH)