Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання медичного обладнання (крісло-колиска дитяче) для Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований Будинок дитини»
Очікувана вартість
14 650,00 UAH
UA-2019-11-22-002005-b a2537095efb24e94b85270e1836e1cfc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає умовам відповідно до чинного законодавства. Товар, який постачається , повинен бути зареєстрований в Україні за правилами встановленими законодавством України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Крісло-колиска дитяче. (Джерело фінансування - кошти обласного бюджету (в тому числі, що надійшли до обласного бюджету у вигляді субвенції із бюджетів інших рівнів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40020, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 158
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2019  —  26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться за рахунок коштів обласного бюджету (в тому числі, що надійшли до обласного бюджету у вигляді субвенції із бюджетів інших рівнів), за фактом постачання Товару та після надання Постачальником належним чином оформлених видаткових накладних у термін 30 банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

22 листопада 2019 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 14:28
дог 96 специф.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС"
#40168878
Переможець 14 650,00
UAH
22 листопада 2019 14:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 14:35
дог 96 крісло колиска.pdf укладений
22 листопада 2019 14:32