Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 19510000-4 «Гумові вироби» (Гумова плитка для дитячих майданчиків)
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-11-22-001843-b 629b175193984de59acf5115f58ccb08
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Дмитрівна Чурсіна

+380512483443 vonmsktp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ,ТУРИЗМУ ТА ПРАВОПОРЯДКУ ВЕСНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41292510
Місцезнаходження: 57134, Україна , Миколаївська обл., Миколаївський р-н., селище Весняне, вул. Центральна, буд. 6-В
Контактна особа: Ольга Дмитрівна Чурсіна
+380512483443
vonmsktp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 12:03
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби


«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України». Місце поставки товару: за адресами дошкільних навчальних закладів та Інклюзивно-ресурсного центру Веснянської сільської ради. Більш детальніша інформація зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
474 метр квадратний
Гумова плитка для дитячих майданчиків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Джерело фінансування закупівлі - Кошти у вигляді субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію мікропроектів місцевого розвитку та коштів сільського бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 18:17
ТД_ДОДАТОК_3_28.11.2019.doc
28 листопада 2019 18:17
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Гумова_плитка_)_28.11.2019.doc
28 листопада 2019 18:17
Перелiк_змiн_28.11.2019.docx
22 листопада 2019 14:09
ТД_ДОДАТОК_5.doc
22 листопада 2019 14:09
ТД_ДОДАТОК_4.docx
22 листопада 2019 14:09
ТД_ДОДАТОК_2.doc
22 листопада 2019 14:09
ТД_ДОДАТОК_1.doc
22 листопада 2019 14:09
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
28 листопада 2019 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 18:17
ТД_ДОДАТОК_3_28.11.2019.doc
22 листопада 2019 14:09
ТД_ДОДАТОК_3.doc
28 листопада 2019 18:17
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Гумова_плитка_)_28.11.2019.doc
22 листопада 2019 14:09
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Гумова_плитка_).doc
28 листопада 2019 18:17
Перелiк_змiн_28.11.2019.docx
22 листопада 2019 14:09
ТД_ДОДАТОК_5.doc
22 листопада 2019 14:09
ТД_ДОДАТОК_4.docx
22 листопада 2019 14:09
ТД_ДОДАТОК_2.doc
22 листопада 2019 14:09
ТД_ДОДАТОК_1.doc
22 листопада 2019 14:09
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості партій поставок
Дата подання: 25 листопада 2019 09:06
Дата відповіді: 27 листопада 2019 17:21
Доброго дня! Уточніть будь ласка, скільки плануєте зробити партій поставок. Від цього залежить ціна пропозиції. Чи можливо постачання однією партією, відразу після підписання договору? Дякую.
Відповідь: Так, можливість постачання однією партією відповідно до заявки замовника на кожну окрему адресу дошкільних навчальних закладів та Інклюзивно-ресурсного центру Веснянської сільської ради можлива.
Уточнення в технічньому завданні учасника
Дата подання: 25 листопада 2019 09:33
Дата відповіді: 27 листопада 2019 17:24
Доброго дня! В ТД в Додатку 4 Договір поставки, п. 3.2. вказано: "Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця", також в 4.2. "Датою поставки вважається дата, зазначена представником Покупця на відповідних товаросупровідних документах, наданих Продавцем, про приймання Товару." А в Додатку 3 до ТД - "Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та налаштування програм здійснює Постачальник за свій рахунок." Уточніть будь ласка, чи входить в технічне завдання учасника монтаж, установка, укладання гумової плитки або тільки доставка за адресами дошкільніх Навчальних Закладів Веснянської сільської ради? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До ціни учасник повинен врахувати витрати на доставку товару, найближчим часом тендерним комітетом буде розглянуто питання щодо необхідності внесення змін до Додатку 3 до тендерної документації та у разі прийняття рішення про внесення змін до тендерної документації Замовником буде оприлюднено відповідні зміни на веб-порталі ProZorro.
Щодо кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника
Дата подання: 25 листопада 2019 16:20
Дата відповіді: 27 листопада 2019 17:26
Доброго дня. В Тендерної документації Розділ III, п. 1 вказано: "створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису/ кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника. Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції учасника." Просимо надати роз'яснення: чи потрібно учаснику накладати електронний підпис на кожний створенний документ окремо, чи достатньо підписати електронним підписом всю пропозицію цілком. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Достатньо підписати електронним цифровим підписом/ кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи учасника всі документи тендерної пропозиції цілком.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-19-000046 ● 1951ba7a9a1e488c8ae8af42a0e87815
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 грудня 2019 17:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.12.2019 № 245

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-11-22-001843-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22 листопада 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДМАКСПОСТАЧ" 228 942,00
UAH з ПДВ
212 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ясенчук Тарас Олегович 236 004,60
UAH з ПДВ
213 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАРХО-ГРУП" 237 995,40
UAH з ПДВ
235 595,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 13:36
Електронний підпис
10 грудня 2019 13:34
Гар. письмо 001.pdf
10 грудня 2019 13:15
Електронний підпис
10 грудня 2019 13:14
Ціна плитка.pdf
10 грудня 2019 12:20
Електронний підпис
08 грудня 2019 23:51
Електронний підпис
08 грудня 2019 23:43
Електронний підпис
08 грудня 2019 20:02
цінова пропозиція.pdf
08 грудня 2019 20:02
Технічна частина.pdf
08 грудня 2019 20:02
обробка даних та інше.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 18:19
Електронний підпис
06 грудня 2019 18:18
Електронний підпис
06 грудня 2019 18:15
ТД_ДОДАТОК_3_28.11.2019.pdf
06 грудня 2019 18:15
Пропозиція.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 19:30
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:37
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:35
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДМАКСПОСТАЧ"

ФОП Ясенчук Тарас Олегович

ТОВ "МАРХО-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДМАКСПОСТАЧ"
#43346164
Відхилено 212 900,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 17:51
ФОП Ясенчук Тарас Олегович
#3110100639
Відхилено 213 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 13:30
ТОВ "МАРХО-ГРУП"
#40577256
Переможець 235 595,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАРХО-ГРУП"
#40577256
235 595,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 грудня 2019 14:40
Коментар щодо відміни: Відмінити (скасувати) торги згідно оголошення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: ДК 021:2015: код 19510000-4 «Гумові вироби» (Гумова плитка для дитячих майданчиків) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-22-001843-b на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та додатково з підстав скорочення видатків Замовника на закупівлю
Документи:
21 грудня 2019 14:40
Електронний підпис
21 грудня 2019 14:37
тендер.PDF