Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень
Очікувана вартість
4 635 867,84 UAH
UA-2019-11-22-001581-c 175893ac9c7d433d910b960078f93b13
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Ганна Валентинівна

+380456251371 osvitark@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Рокитнянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143761
Місцезнаходження: 09600, Україна , Київська обл., Рокитне, вул. Заводська ,2
Контактна особа: Бабенко Ганна Валентинівна
+380456251371
osvitark@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 24 грудня 2019 13:44
Очікувана вартість: 4 635 867,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 22 листопада 2019 14:53
Enquiries until: 13 грудня 2019 09:00
Complaints submission until: до 19 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 грудня 2019 09:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


(послуги з організації харчування учнів 1-4 класів (121948 д/дні), учнів пільгових категорій (18060 д/дні) та вихованців дошкільних відділень від 0 до 6 років ( 13072 д/дні))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
153080 порцій
Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів (121948 д/дні), учнів пільгових категорій (18060 д/дні) та вихованців дошкільних відділень від 0 до 6 років ( 13072 д/дні))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09601, Україна, Київська область, Рокитне, вул.Заводська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 14:53
ТД 2020.docx
22 листопада 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 14:53
ТД 2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-26-000040 ● ab6f817491ab47b4bf3ab899bf44e093
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2019 17:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.11.2019 № 214
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2019 № 214

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-11-22-001581-c 22.11.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 грудня 2019 11:18
Коментар щодо відміни: Усунення порушення
Документи:
03 грудня 2019 11:18
Протокол про відміну.pdf