Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція даху з надбудовою 5-го мансардного поверху адміністративного будинку Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області по вул. Герцена, 10, м. Хмельницький
Очікувана вартість
11 797 276,80 UAH
UA-2019-11-22-001450-c 601d506ca9184c449405def5f6f26677
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бухенко Ірина Василівна

+380382765026 bukhenkoira@km.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 21318350
Вебсайт: http://pfu-km.gov.ua/
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Герцена, 10
Контактна особа: Бухенко Ірина Василівна
+380382765026
bukhenkoira@km.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 14:40
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 14:40
Початок аукціону: 09 грудня 2019 13:42
Очікувана вартість: 11 797 276,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 986,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
реконструкція даху з надбудовою 5-го мансардного поверху адміністративного будинку Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області по вул. Герцена, 10, м. Хмельницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Герцена, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок проводяться шляхом оплати Замовником попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт Аванс 5 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
ОБСЯГ ВИКОНАНИХ (РЕАЛІЗОВАНИХ) УЧАСНИКОМ БУДІВЕЛЬНО - МОНТАЖНИХ РОБІТ: 20%
Понад 20 млн. гривень:: 20%
Понад 15 млн. грн. до 20 млн. грн. включно:: 15%
Понад 10 млн. грн. до 15 млн. грн. включно:: 10%
Понад 5 млн. грн. до 10 млн. грн. включно:: 5%
Понад 3 млн. грн. до 5 млн. грн. включно:: 2%
До 3 млн. грн. включно:: 0%
НАЯВНІСТЬ КВАЛІФІКОВАНИХ ПРАЦІВНИКІВ:: 10%
Понад 30 працівників: 10%
Від 25 до 30 працівників включно: 5%
Від 15 до 25 працівників включно: 3%
До 15 працівників: 0%
22 листопада 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 14:35
Додаток 4 (відомості про учасника).doc
22 листопада 2019 14:35
Додаток 3 (проект договору).doc
22 листопада 2019 14:35
Додаток 2 (технічні вимоги).docx
22 листопада 2019 14:35
Додаток 1 (форма тендерної пропозиції).doc
22 листопада 2019 14:35
ТД (реконструкція).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЯСЛАВТРАНСБУД" 10 899 080,00
UAH з ПДВ
10 500 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 7 350 000 Документи
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ" 11 734 172,17
UAH з ПДВ
10 470 200,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 7 329 140 Документи
БК-ТЕРЕМ 11 787 421,65
UAH з ПДВ
11 787 421,65
UAH з ПДВ
1.3571428571 8 685 468.58 Документи

Публічні документи

07 грудня 2019 12:23
Відгук1_20191206.pdf
07 грудня 2019 12:23
ліцензія від 09.08.2017р..pdf
07 грудня 2019 12:23
Статут ТОВ ІТБ.PDF
07 грудня 2019 12:23
лист відгук_20191206_111052.JPG
07 грудня 2019 12:23
Договірна ціна.pdf
07 грудня 2019 12:23
Дозвіл субпідрядника.pdf
07 грудня 2019 12:23
КБ-3 остання_20191206.pdf
07 грудня 2019 12:23
Пропозиція.pdf
07 грудня 2019 12:23
33_наказ_на_признач..PDF
07 грудня 2019 12:23
звіт з праці.zip
07 грудня 2019 12:23
техпаспорт грейдер.pdf
07 грудня 2019 12:23
IMG-ee5ba1cac5464d8351d3e7196aac88b6-V.JPG
07 грудня 2019 12:23
Календарний Графік.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 14:43
Електронний підпис
11 грудня 2019 14:42
довідки мвс та дфс.PDF
09 грудня 2019 17:34
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:44
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:43
субпідрядники.rar
06 грудня 2019 14:43
кошторисна частина.rar

Публічні документи

06 грудня 2019 16:25
технічна частина.pdf
06 грудня 2019 16:25
інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЯСЛАВТРАНСБУД"

ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"

БК-ТЕРЕМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"
#37411921
Переможець 10 470 200,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ" #37411921

№ рішення у справі

72/61-р/к

Дата рішення у справі

01.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"
#37411921
10 470 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 10:18
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 10:17
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 21:21
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 20:05
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 10:47
Додаткова угода 3 (Герцена_ 10).pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:39
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:28
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:21
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 18:18
додаткова угода _1.PDF зміни до договору
23 березня 2020 18:11
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 09:58
договір укладений
21 грудня 2019 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів реального фінансування видатків у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору у зв`язку із затримкою фінансування Замовника
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору у зв`язку із затримкою фінансування Замовника
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору у зв`язку із затримкою фінансування Замовника
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору у зв`язку із затримкою фінансування Замовника
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML