Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
7 200,00 UAH
UA-2019-11-22-001129-c ● 69a760317ed743e1a977212b3238460f
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Школа мистецтв Деснянського району міста Києва імені Миколи Дмитровича Леонтовича |
Код ЄДРПОУ: | 01489374 |
Вебсайт: | http://mistectvo.org.ua |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 43-А |
Контактна особа: |
Сварич Світлана Михайлівна 380445154569 school02097@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 7 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Багатофункціональний пристрій згідно технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Багатофункціональний пристрій Canon I-SENSYS MF264dw
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02217, Україна, місто Київ, Київ, М. Закревського 43-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2019 13:30 |
Оголошення БФП.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 11:42
Дата відповіді: 25 листопада 2019 12:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Умовами Тендерної документації визначено, що у разі якщо умови Додатку 1 в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент" з урахуванням вимог цього Додатку.
2.Відповідно Додатку 1 до Тендерної документації передбачено надання інформації про найменування товару, його технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (в тому числі комерційне (торговельне) найменування, модель та інше), яка зазначається учасником у відповідному розділі документа за формою пропозиції згідно з Додатком 2 до Тендерної документації. Тобто за даними, які будуть викладені у Технічному описі предмета закупівлі можна ідентифікувати відомості щодо товару, в тому числі характеристики та їх відповідність. Тобто Тендерна документація відповідає принципам здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (в даному випадку на етапі оголошення даних закупівлі (в тому числі вимоги тендерної документації) та подання тендерних пропозицій);
недискримінація учасників.
Окрім того частиною п’ять статті 10 Закону передбачено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua), є вільним. Отже всі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитись із відповідною закупівлею (в тому числі точно ідентифікувати товар і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника).
3. Пунктом 35 частини першої статті 1 Закону визначено термін «учасник процедури закупівлі», тобто дане поняття передбачає те, що учасником може бути і фізична особа – підприємець (в тому числі неплатник ПДВ), яка подала тендерну пропозицію. Одночасно повідомляємо: вимогами Закону не передбачено функцій Замовника в частині допускати або не допускати учасників до участі в закупівлі та технічно дані дії здійснити, з використанням ресурсів авторизованих електронних майданчиків та веб-порталу Уповноваженого органу, неможливо.
4.На виконання вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, а також Тендерною документацією визначено перелік критеріїв і методика оцінки тендерної пропозиції. А саме, що ціна тендерної пропозиції повинна включати (враховувати) ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства. Окрім того статтею 28 Закону передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Причому за результатами аукціону система розкриває дані щодо учасників, їх пропозицій та встановлюється остаточна ціна в гривнях з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми), яка відображається в подальшому в документах закупівлі. Тому замовник не має технічної можливості приймати участь в процесі розгляду, оцінки тендерних пропозицій та коригуванні ціни пропозицій. Тобто система запропонує замовнику для вивчення тендерну пропозицію на відповідність вимогам Тендерної документації, з остаточною ціною, яка встановлюється за результатами аукціону і при чому складова ціни формується учасником самостійно при поданні власної пропозиції (в тому числі врахування/не врахування ПДВ), а замовник не може її змінювати.
2.Відповідно Додатку 1 до Тендерної документації передбачено надання інформації про найменування товару, його технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (в тому числі комерційне (торговельне) найменування, модель та інше), яка зазначається учасником у відповідному розділі документа за формою пропозиції згідно з Додатком 2 до Тендерної документації. Тобто за даними, які будуть викладені у Технічному описі предмета закупівлі можна ідентифікувати відомості щодо товару, в тому числі характеристики та їх відповідність. Тобто Тендерна документація відповідає принципам здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (в даному випадку на етапі оголошення даних закупівлі (в тому числі вимоги тендерної документації) та подання тендерних пропозицій);
недискримінація учасників.
Окрім того частиною п’ять статті 10 Закону передбачено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua), є вільним. Отже всі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитись із відповідною закупівлею (в тому числі точно ідентифікувати товар і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника).
3. Пунктом 35 частини першої статті 1 Закону визначено термін «учасник процедури закупівлі», тобто дане поняття передбачає те, що учасником може бути і фізична особа – підприємець (в тому числі неплатник ПДВ), яка подала тендерну пропозицію. Одночасно повідомляємо: вимогами Закону не передбачено функцій Замовника в частині допускати або не допускати учасників до участі в закупівлі та технічно дані дії здійснити, з використанням ресурсів авторизованих електронних майданчиків та веб-порталу Уповноваженого органу, неможливо.
4.На виконання вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, а також Тендерною документацією визначено перелік критеріїв і методика оцінки тендерної пропозиції. А саме, що ціна тендерної пропозиції повинна включати (враховувати) ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства. Окрім того статтею 28 Закону передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Причому за результатами аукціону система розкриває дані щодо учасників, їх пропозицій та встановлюється остаточна ціна в гривнях з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми), яка відображається в подальшому в документах закупівлі. Тому замовник не має технічної можливості приймати участь в процесі розгляду, оцінки тендерних пропозицій та коригуванні ціни пропозицій. Тобто система запропонує замовнику для вивчення тендерну пропозицію на відповідність вимогам Тендерної документації, з остаточною ціною, яка встановлюється за результатами аукціону і при чому складова ціни формується учасником самостійно при поданні власної пропозиції (в тому числі врахування/не врахування ПДВ), а замовник не може її змінювати.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ #2229521031 |
Переможець |
7 084,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 18:11
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 05 грудня 2019 17:49 |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товару згідно абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Документи:
05 грудня 2019 17:48
|
Протокол скасування оголошення.pdf |