Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервери (Сервери для мереж передачі даних) код згідно ДК 021:2015 - 48820000-2
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-11-22-000130-b 296473b13e6f42cd9886acef4973f396
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпеко Сергій Миколайович

+38 044 406 92 39 sshpeko@uz-cargo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр транспортної логістики" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40123465
Вебсайт: http://www.uz-cargo.com/
Місцезнаходження: 03038, Україна , Київська обл., Київ, вул. Федорова, буд. 32
Контактна особа: Шпеко Сергій Миколайович
+38 044 406 92 39
sshpeko@uz-cargo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 09:11
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:36
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Сервери для мереж передачі даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська обл., Київ, І.Федорова, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 12:25
Дата відповіді: 25 листопада 2019 15:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації зазначено торгову марку товару або еквівалент. Зазначаємо, що товар повинен відповідати технічним вимогам зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації.
Фізичні особи підприємці неплатники ПДВ беруть участь у торгах на рівних умовах з платниками ПДВ, оскільки відповідно до умов тендерної документації визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється електронною системою на основі єдиного критерію – Ціна (без урахування ПДВ).
У додатку 2 тендерної документації зазначені умови, що надає учасник при наданні товару-еквівалетнту, а саме порівнялюну таблицю технічних характеристик та технічний паспорт товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" 747 000,00
UAH
747 000,00
UAH
Документи
ФОП "ЗУЄВ ІВАН СЕМЕНОВИЧ" 900 002,00
UAH
900 002,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 16:16
Електронний підпис
10 грудня 2019 16:12
ЕЦП до довідки.pdf.p7s
06 грудня 2019 17:05
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:45
Тендерна пропозиція.pdf
06 грудня 2019 16:45
Довідки ст.17.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"

ФОП "ЗУЄВ ІВАН СЕМЕНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"
#35467396
Переможець 747 000,00
UAH
10 грудня 2019 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"
#35467396
747 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 09:17
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:05
№68ЦТЛ-2019 от 26.12.2019 ИтБИз сервера.PDF укладений
26 грудня 2019 16:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 747 000,00
UAH